Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän häät ja kampausdraama.

Vierailija
25.07.2018 |

Ystävän häät ovat elokuussa ja lupasin laittaa hänen hiuksensa. Mieleni kuitenkin muuttui ja peruin lupauksen. Nyt ystävä huutaa minulle, että mitä hän tekee, kun ei enää saa kampaajaa elokuuksi. Kaikki olivat siis varattuja. Sanoin hänelle, että laittaa itse jonkin sykerön päähän, mutta se ei kuulema käy..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta mieli takaisin

Vierailija
2/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla mt-potilailla muuttuu mieli. Osalla lääkitys voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta mieli takaisin

En aio tehdä kampausta.

Vierailija
4/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskasti teit. Et olis mun ystävä tuon jälkeen, hääpäivä on tärkeä päivä morsiamelle ja peruit lupaukseksi viime hetkillä.

Vierailija
5/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lupasit? Nyt etsit kampauksen tekijän tai teet sen minkä alkuaan lupasitkin.

Vierailija
6/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta mieli takaisin

En aio tehdä kampausta.

Miksi et?

Vierailija
7/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta. Häät on Porvoossa ja Porvoolaiset morsiamet ei tunnetusti ole pitkävihaisia.

Vierailija
8/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paskasti teit. Et olis mun ystävä tuon jälkeen, hääpäivä on tärkeä päivä morsiamelle ja peruit lupaukseksi viime hetkillä.

Ei ole oikeastaan väliä. Olen jo laittanut häneen välit poikki eräiden syiden takia.

AP.

Vierailija
9/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän häät ovat elokuussa ja lupasin laittaa hänen hiuksensa. Mieleni kuitenkin muuttui ja peruin lupauksen. Nyt ystävä huutaa minulle, että mitä hän tekee, kun ei enää saa kampaajaa elokuuksi. Kaikki olivat siis varattuja. Sanoin hänelle, että laittaa itse jonkin sykerön päähän, mutta se ei kuulema käy..

Miksi peruit mielesi? Jos jotain lupaa niin niistä täytyy pitää kiinni.

Vierailija
10/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta. Häät on Porvoossa ja Porvoolaiset morsiamet ei tunnetusti ole pitkävihaisia.

Tarkoititko porvoolaiset? 

Eikö peruskoulussa enää opeteta kirjoittamaan?

Vierailija
11/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskikö kateus? Nainen on naiselle aina susi..

Vierailija
12/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lupasit? Nyt etsit kampauksen tekijän tai teet sen minkä alkuaan lupasitkin.

En etsi. Katkaisin välini ystävään muiden syiden takia.

AP.

Vierailija
13/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ystävä teki minulle ruman tempun. En aio osallistua koko häihin ja minulle on sama, vaikka ystävä menisi rasvaletissään omiin häihinsä.

AP.

Vierailija
14/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet katkaissut välit, miksi kampaus on ongelmana?

Vierailija
15/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, ettet osaa tehdä kyseisenlaista nutturaa? Vai eikö yksinkertaisesti kiinnosta? 

Vierailija
16/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta mieli takaisin

En aio tehdä kampausta.

Mitä himputtia menit alunperinkään lupaamaan?!

Vierailija
17/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ystävä teki minulle ruman tempun. En aio osallistua koko häihin ja minulle on sama, vaikka ystävä menisi rasvaletissään omiin häihinsä.

AP.

Ehkä hän vain kosti sen, että rikoit lupauksesi. Se oli myös rumaa.

Vierailija
18/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jotenkin ap:tä. Jotakin tuossa täytyy olla tullut ilmi miksi sittemmin perunut lupauksensa. Kuullut morsiamen esim. puhuvan pahaa itsestään, moittinut, ilkkunut, ilkeillyt. Jos syy jokin noista niin olisin itsekin perunut lupaukseni, väsätkööt itse lettinsä. Enkä menisi edes häihin.

Vierailija
19/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi. Katkaisin välini ystävään muiden syiden takia.

AP.

Joo provohan tämä on. Miten se sun "ystävä" sulle huutaa, jos olet katkaissut välit? Tuleeko se sun oven taakse huutamaan? Koska puheluitahan sä et enää ota vastaan jne.

Vierailija
20/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulit avautumaan aiheesta tänne jos et ole pahoillasi aiheuttamastasi draamasta etkä edes halua jatkaa ystävyyttänne? Selvästi tiedostat että teet todella ikävästi morsiammelle ja se taitaa olla tarkoituksesikin.