Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ei suostu antamaan suuseksiä naiselle?

Vierailija
24.07.2018 |

Tai no, "mies"...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolisiko ap itse sillitynnyriä jossa on säilötty hiivaa ja johon olisi kustu? Peskää edes ne toosanne.

Suosittelen, että tapailisit ihan tavallisia, normijärkisiä naisia, jos kukaan siis tuolla asenteella sinuyt huolii.

Nimittäin normaalijärkinen nainen tietää, että

- kalanhaju siellä on aina merkki tulehduksesta / sairaudesta, joka pitää hoitaa

- että hiivatulehdus pitää hoitaa (ja on muuten niin tuskallinen, ettei hullukaan jätä hoitamatta)

- perushygieniasta

Millaisissa porukoissa sinä oikein liikut?

Vierailija
22/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon mies 😂

Vain yksi mies on osunut kohdalle, joka ei halunnut, että otan hänen peniksen suuhun. Selitys oli looginen: mies oli kokematon naisten kanssa.

Vierailija
24/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan nuollut, mutta eipä ole koskaan pyydettykkään. Muutama pitempiaikainen suhde kuitenkin ollut ja naimisissakin yli 10 vuotta. Ei niitä halukkaita taida kuitenkaan kovin paljon olla.

Vierailija
25/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, joka ei tykkää antaa sitä. Mitä ihmeellistä siinä on? Ei kaikki naiset tykkää imeä munaa.

Vierailija
26/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt seksiin, piilohomo tai ei välitä naisen nautinnosta. Tai sitten ei osaa tai pelkää jotain.

Vierailija
27/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaispanoissa olen joskus miettinyt että ei oikeastaan pitäisi suostua. Taudeilta ei käytännössä voi suojautua mitenkään. Toki suuseksissä riski pienempi kuin yhdynnässä mutta kuitenkin...

Vierailija
28/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs.

Vierailija
29/30 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei vaikka pidä siitä? Sanotaanhan täällä aina naisillekin, ettei pidä suostua mihinkään, mitä ei halua tehdä/tehtävän.

Itse olen nainen. Annan mielelläni miehelle suuseksiä, mutta en halua vastaanottaa sitä. Olisi kauheaa, jos mies vaatimalla vaatisi, että suuseksiä olisi vain otettava vastaan - mutta eikö ihan samalla tavalla kauheaa olisi niinkin päin, että vaatisin suuseksiä joltakulta, joka ei sitä halua antaa? Miksi tämä on joku juttu, josta mies ei jotenkin saa kieltäytyä???

Itselläni on ollut yhteensä seitsemän seksikumppania ja jokainen on ollut pelkästään helpottunut, kun olen kieltäytynyt suuseksin vastaanottamisesta. Huolehdin kyllä hygieniastani enkä haise (ainakaan omasta mielestä), mutta silti ajatus jonkun kielestä omassa jalkovälissä tuntuu todella ällöttävältä - siis sen toisen puolesta. Hyi helvettti, en kyllä ikinä itse pystyisi nuolemaan naista.

Vierailija
30/30 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei pidä siitä? Eikös täälläkin korosteta ettei kenenkään pidä tehdä mitään mistä ei pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi