Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotias mies, voisitko alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla ei ole lapsia edellisistä suhteista?

Vierailija
24.07.2018 |

On siis lapseton.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Se olisi unelmien täyttymys. Ei lapsia.

Vierailija
2/28 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miksen voisi?  Mutta yhtä hyvin voisiin alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on "jo" lapsi(a), kunhan vain nainen itse on hyvissä väleissä lapsen ja mielellään myös lapsen isän kanssa, vaikka olisikin hänestä eronnut.

Mutta helpompi se on suhde muodostaa lapsettoman kanssa, kuin lapsellisen kanssa. ja tämä vain siksi, että pitäisin selvänä, että minun täytyisi onnistua luomaan ja rakentamaan mahdollisuuksien mukaan hyvä tai ainakin asiallinen suhde lapsen kanssa; kun olettaisin kolmekymppisellä naisella olevan kuitenkin vielä melko nuoria lapsia. - Tai ainakin hyväksyä se, että lapsella ja hänen äidillään on keskinäinen -mielellään hyvä ja luottamuksellinen - suhde. Kun taas minä tulisin vasta sitten toisena tai kolmantena...

Sellaista suhdetta en halua yksinhuoltajan kanssa, joka on asettamassa minut merkittävämpään ja rakastettavampaan asemaan, kuin mitä hänen lapsensa toivottavasti hänelle edustavat ja ovat.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois 5/5 ilman lapsia oleva nainen

Vierailija
4/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never say never mutta hankala kuvitella sellainen tilanne.

Mieluusti kolme lasta eri isille parhaassa tapauksessa.

Vierailija
5/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma ettei sellaista naista löydy mistään.Yleensä on sekä entisiä lapsia että haluavat uusia.

Vierailija
6/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miksen voisi?  Mutta yhtä hyvin voisiin alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on "jo" lapsi(a), kunhan vain nainen itse on hyvissä väleissä lapsen ja mielellään myös lapsen isän kanssa, vaikka olisikin hänestä eronnut.

Mutta helpompi se on suhde muodostaa lapsettoman kanssa, kuin lapsellisen kanssa. ja tämä vain siksi, että pitäisin selvänä, että minun täytyisi onnistua luomaan ja rakentamaan mahdollisuuksien mukaan hyvä tai ainakin asiallinen suhde lapsen kanssa; kun olettaisin kolmekymppisellä naisella olevan kuitenkin vielä melko nuoria lapsia. - Tai ainakin hyväksyä se, että lapsella ja hänen äidillään on keskinäinen -mielellään hyvä ja luottamuksellinen - suhde. Kun taas minä tulisin vasta sitten toisena tai kolmantena...

Sellaista suhdetta en halua yksinhuoltajan kanssa, joka on asettamassa minut merkittävämpään ja rakastettavampaan asemaan, kuin mitä hänen lapsensa toivottavasti hänelle edustavat ja ovat.   

Wau miten kypsä tapa suhtautua naiseen ja lapsiin! Mistä sun kaltaisia miehiä löytää? Liian usein törmää mieheen joka haluaa olla naiselle ykkösprioriteetti ja on mustasukkainen jos lasten isän kanssa on hyvissä väleissä.....

Vierailija
7/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sellaisen naisen kanssa voisin alkaa, poislukien toki lesket.

Vierailija
8/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella todennäköisyydellä 30 vuotias mies on lapseton. Joten lapsettoman kumppanin löytäminen on yleensä juuri se mitä ensisijaisesti ollaan etsimässä. Oli sitten tavoitteena oman perheen perustaminen tai elämä ilman jälkikasvua.

"87 prosenttia 20–29-vuotiaista miehistä on lapsettomia"

Vierailija
9/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella todennäköisyydellä 30 vuotias mies on lapseton. Joten lapsettoman kumppanin löytäminen on yleensä juuri se mitä ensisijaisesti ollaan etsimässä. Oli sitten tavoitteena oman perheen perustaminen tai elämä ilman jälkikasvua.

"87 prosenttia 20–29-vuotiaista miehistä on lapsettomia"

Eikö tässä puhuttu yli 30-vuotiaista? Ja jos tuossa iässä ollaan vasta kumppania etsimässä, tämä mieshän on vielä pari vuotta lapseton. Eli pitäisi katsoa, miten suuri osa 30-39-vuotiaista miehistä on lapsettomia.

Vierailija
10/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mieluiten tällainen nainen.

Vierailija
11/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muota ei kysytty mitään, mutta vastaan silti. Mä erosin 37-vuotiaana kahden lapsen äitinä. Aloin treffailla vuotta myöhemmin ja tapailin muutamaa ítseäni vähän nuorempaa lapsetonta miestä. Kaikki sanoivat, että olin ensimmäinen, jota he olivat alkaneet nähdä "lapsista huolimatta". Heidän ilmauksensa, ihan joka ikisellä. Useimmat niistä oli kyllä sinkkuja syystä ;) mutta yksi jäi mun rinnalle.

En tiedä, oliko aloituksen oikea tarkoitus jälleen kerran vaan dissata yh-äitejä (jokapäiväinen ilmiö kuitenkin), mutta summa summarum mä sanoisin, että lähempänä 40 ikävuotta ne lapsettomatkin alkaa katsella lapsellisia, mutta ei ne kelpaa niillekään.

Vierailija
12/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois 5/5 ilman lapsia oleva nainen

täällä ois yksi mutta en ole kelvannut

Vierailija
13/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muota ei kysytty mitään, mutta vastaan silti. Mä erosin 37-vuotiaana kahden lapsen äitinä. Aloin treffailla vuotta myöhemmin ja tapailin muutamaa ítseäni vähän nuorempaa lapsetonta miestä. Kaikki sanoivat, että olin ensimmäinen, jota he olivat alkaneet nähdä "lapsista huolimatta". Heidän ilmauksensa, ihan joka ikisellä. Useimmat niistä oli kyllä sinkkuja syystä ;) mutta yksi jäi mun rinnalle.

En tiedä, oliko aloituksen oikea tarkoitus jälleen kerran vaan dissata yh-äitejä (jokapäiväinen ilmiö kuitenkin), mutta summa summarum mä sanoisin, että lähempänä 40 ikävuotta ne lapsettomatkin alkaa katsella lapsellisia, mutta ei ne kelpaa niillekään.

Niin ja jatkan vielä tähän, että syy siihen, miksi mun oli pakko treffailla näitä itseäni nuorempia lapsettomia miehiä, oli se että itseni ikäiset lapselliset valitsivat poikkeuksetta 25+ lapsettoman naisen.

Vierailija
14/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jatkan vielä tähän, että syy siihen, miksi mun oli pakko treffailla näitä itseäni nuorempia lapsettomia miehiä, oli se että itseni ikäiset lapselliset valitsivat poikkeuksetta 25+ lapsettoman naisen.

eli siis lapselliset miehet olivat tasokkaita, lapsettomat ei.

Vierailija
15/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli siis lapselliset miehet olivat tasokkaita, lapsettomat ei.

Eli siis mies valitsee aina lapsettoman, omasta taustastaan riippumatta, jos hän pystyy. Tämä vastannee aloittajan kysymykseen. Ja sitä tässä varmasti haettiinkin.

Vierailija
16/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehelle nyt nimenomaan kelpaa vain lapseton nainen.

Palstamiehen naisen pitää olla myös nuorempi ja nätti.

Palstamiehellä on varaa nirsoilla, koska palstamies on parasta A-luokkaa.  

Vierailija
17/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö palstamiesten tyytyä naisiin, jotka ovat ällöttäviä?

Vierailija
18/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen. Ovatko jotkut naiset nyt ihan oikeasti, REHELLISESTI sitä mieltä että haluisivat mieluummin miehen jolla on lapsia kuin lapsettoman miehen? Olen hämmästynyt. Miksi?

Vierailija
19/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jossain 35-v lapsettomassa sinkkunaisessa on vähän sellaisia "Cat Lady"-fiboja, ts. herää kysymykset vaikeasta luonteesta tai mielenterveysongelmista?

Mieluummin lapsellinen kuin lapseton tuossa ikäluokassa IMHO. Varsinkin jos naisen ja lasten perhe-elämä vaikuttaa ihan normaalilta ja mukavalta.

Vierailija
20/28 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö palstamiesten tyytyä naisiin, jotka ovat ällöttäviä?

Ei tietenkään! A-luokan miehille kuuluu A-luokan nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme