Yli 30-vuotias mies, voisitko alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla ei ole lapsia edellisistä suhteista?
Kommentit (28)
Ainoa ongelma ettei sellaista naista löydy mistään.Yleensä on sekä entisiä lapsia että haluavat uusia.
Jaa. Täälläpä on yksi 34 vuotta täyttävä nainen, jolla ei ole lapsia, enkä halua lapsia. Olen teettänyt sterilisaation ja se oli yksi elämäni parhaista päätöksistä.
Erosin mieheni kanssa puoli vuotta sitten, suhde kesti yli kymmenen vuotta. Eron syynä se, että olin miehelle ensimmäinen oikea tyttöystävä, ja hän sai kolmenkympin kriisin, ja alkoi miettiä että haluaa kokea elämässään jotain muutakin kuin olla vain yhden naisen kanssa. Päästin menemään, ja takaisin en ota. Ei siis tarvitse pelätä että haikailisin eksän perään.
Olen edelleen rikki eron vuoksi, ja uutta miestä en heti ota. Tuo edellinen mies oli kaikin puolin niin hyvä, että ihan kuka tahansa ei voi hänen saappaitaan täyttää. Ehdin nuorempana olla parin munkin miehen kanssa, ja heidän perusteella opin että millaista miestä en ota ikinä (tupakoiva, alkoholisti, mustalsukkainen, lapsellinen jne).
Kunhan toivun erosta, niin minusta saa joku itselleen hyvän naisen. Sitten joskus, minulla ei ole mitään kiirettä pariutua. Haluan nyt olla hetken yksin.
Tietenkään en voi ottaa sellaista miestä joka haluaa lapsia, kun minä en halua enkä edes voi saada sterin jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Ovatko jotkut naiset nyt ihan oikeasti, REHELLISESTI sitä mieltä että haluisivat mieluummin miehen jolla on lapsia kuin lapsettoman miehen? Olen hämmästynyt. Miksi?
Olen pari vuotta deittaillut ja suuri osa miehistä ovat olleet lapsettomia. Vaikka monella muulla tavalla synkkaisi, se lapseton mies ei vain pysty ymmärtämään, mitä elämä niiden lapsien kanssa on. Ihan fiksun tuntuiset miehet ovat minulta kyselleet niin tyhmiä asioita lapsiin liittyen, että olen suosiolla luovuttanut. "Ai miksi et voi lähteä baariin, kun lapset ovat kotona, ai miksi en voi tulla käymään, ai miten niin lapsen kokema koulukiusaaminen huolettaa". Nyt seurustelen lapsellisen miehen kanssa ja hän ymmärtää tilanteeni ihan täydellisesti.
Jos tämä suhde jostain syystä kaatuu, katselen kyllä mieluummin lapsellisen miehen kuin lapsettoman. Aiemmin mainitsemani syyn lisäksi myös siksi, että silloin ei ole paineita enää tehdä lisää lapsia.
En missään nimessä, wt onpi unelmani.
Vierailija kirjoitti:
Muota ei kysytty mitään, mutta vastaan silti. Mä erosin 37-vuotiaana kahden lapsen äitinä. Aloin treffailla vuotta myöhemmin ja tapailin muutamaa ítseäni vähän nuorempaa lapsetonta miestä. Kaikki sanoivat, että olin ensimmäinen, jota he olivat alkaneet nähdä "lapsista huolimatta". Heidän ilmauksensa, ihan joka ikisellä. Useimmat niistä oli kyllä sinkkuja syystä ;) mutta yksi jäi mun rinnalle.
En tiedä, oliko aloituksen oikea tarkoitus jälleen kerran vaan dissata yh-äitejä (jokapäiväinen ilmiö kuitenkin), mutta summa summarum mä sanoisin, että lähempänä 40 ikävuotta ne lapsettomatkin alkaa katsella lapsellisia, mutta ei ne kelpaa niillekään.
Puhut ensin huolestuneena yh-äitien dissaamisesta ja heti seuraavaksi vedän maan rakoon nelikymppiset lapsettomat miehet. Jos toi ei ole kaksinaamaista niin mikä sitten! 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Ovatko jotkut naiset nyt ihan oikeasti, REHELLISESTI sitä mieltä että haluisivat mieluummin miehen jolla on lapsia kuin lapsettoman miehen? Olen hämmästynyt. Miksi?
Olen pari vuotta deittaillut ja suuri osa miehistä ovat olleet lapsettomia. Vaikka monella muulla tavalla synkkaisi, se lapseton mies ei vain pysty ymmärtämään, mitä elämä niiden lapsien kanssa on. Ihan fiksun tuntuiset miehet ovat minulta kyselleet niin tyhmiä asioita lapsiin liittyen, että olen suosiolla luovuttanut. "Ai miksi et voi lähteä baariin, kun lapset ovat kotona, ai miksi en voi tulla käymään, ai miten niin lapsen kokema koulukiusaaminen huolettaa". Nyt seurustelen lapsellisen miehen kanssa ja hän ymmärtää tilanteeni ihan täydellisesti.
Jos tämä suhde jostain syystä kaatuu, katselen kyllä mieluummin lapsellisen miehen kuin lapsettoman. Aiemmin mainitsemani syyn lisäksi myös siksi, että silloin ei ole paineita enää tehdä lisää lapsia.
Olet sitten aika harvinaisen urpoja miehiä tapaillut.
Ei todellakaan tarvitse olla omia lapsia ymmärtääkseen, että lapsista täytyy pitää huolta! Kyllä sen nyt pitäisi olla kaikille aikuisille ihan itsestäänselvää lastenhoidon menevän baariinlähdön edelle tärkeysjärjestyksessä. Samoin jos lapsilla on huolia ja murheita niin ne on automaattisesti myös vanhempien huolena. Täytyy olla lapselle tukena ja turvana jos elämässä tulee vaikeuksia. Oli sitten minkä ikäinen lapsi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tarvitse olla omia lapsia ymmärtääkseen, että lapsista täytyy pitää huolta! Kyllä sen nyt pitäisi olla kaikille aikuisille ihan itsestäänselvää lastenhoidon menevän baariinlähdön edelle tärkeysjärjestyksessä. Samoin jos lapsilla on huolia ja murheita niin ne on automaattisesti myös vanhempien huolena. Täytyy olla lapselle tukena ja turvana jos elämässä tulee vaikeuksia. Oli sitten minkä ikäinen lapsi tahansa.
No sepä, kun ihan fiksuja miehiä olivat muuten, mutta tällaisissa asioissa kyllä olivat ihan pihalla. Toki ymmärsivät esim, että lastenhoito menee baarin edelle ja että lapsille pitää olla hoitaja, jos on jonnekin lähdössä, mutta eivät ymmärtäneet, miksi se ei järjesty ihan 10 minuutissa. Ja toki ymmärsivät, että olen tukena ja turvana, mutta heille tuli yllätyksenä, miten otin sen niin raskaasti ja miten ne lapset ovat kuitenkin aina ykkössijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä, kun ihan fiksuja miehiä olivat muuten, mutta tällaisissa asioissa kyllä olivat ihan pihalla. Toki ymmärsivät esim, että lastenhoito menee baarin edelle ja että lapsille pitää olla hoitaja, jos on jonnekin lähdössä, mutta eivät ymmärtäneet, miksi se ei järjesty ihan 10 minuutissa. Ja toki ymmärsivät, että olen tukena ja turvana, mutta heille tuli yllätyksenä, miten otin sen niin raskaasti ja miten ne lapset ovat kuitenkin aina ykkössijalla.
Miehenä lapset ymmärrän hyvin, mutta kun kissat ja koiratkin on sinua tärkeämpiä, niin kiinnostus tietää kuinka alhaalla tärkeysjärjestyksessä on hiipuu olemattomiin. Tulee fiilis että nainen ei oikeasti haluakaan parisuhdetta. Näitä naisia on tinder täynnä ja varmasti ne olisivat panosuhteeseen ihan käypää tavaraa niistä kiinnostuneille.
Vaikka olisi ollut pitkässä parisuhteessa? Ei kai se lapsettomuus kenestäkään hullua kissanaista tai mielenterveysongelmaista tee, on paljon lapsettomia liittoja.