Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehen ammatti on ehdoton nono naiselle?

Vierailija
24.07.2018 |

Onko sellaisia?

Kommentit (268)

Vierailija
201/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä kaikki lääkärit, juristit, urheilutähdet yms. tekee täällä? Olen varma että näiden kirjoittajat ovat jotain luuserimiehiä jotka työskentelee normaaliduuneissa matalalla palkalla.

Vierailija
202/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä kaikki lääkärit, juristit, urheilutähdet yms. tekee täällä? Olen varma että näiden kirjoittajat ovat jotain luuserimiehiä jotka työskentelee normaaliduuneissa matalalla palkalla.

Vastaan vaan omasta puolestani. Lääkäreistä mulle ei kelpaisi plastiikkakirurgi, koska pinnallinen ammatti, paitsi jos on töissä jossain palovamma-tai traumapuolella, eli auttaa ihmisiä eikä vaan tee silikonitissejä rahankiilto silmissä.

Juristi kelpaisi, esim. tuomari, yleinen oikeusavustaja, syyttäjä, virkamies, yliopistolainen. Jotkut ahneet yritysjärjestelyjä puuhaavat rahan perässä juoksijat taas ovat no-no.

Kilpaurheilun maailma on myös sellainen ettei se sovi arvoihini. 

Minulle palkka tai status ei ratkaise vaan se tekeekö ihminen hyödyllistä ja rehellistä työtä joka ei sodi elämänarvojani vastaan. Tiedän, monen palstamiehen on tätä vaikea uskoa.

Vierailija
204/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoiletteko? Oma kotigyne olisi taivaan lahja! Jos niitä tavaroita (ja tautisia vehkeitä) tutkii 24/7, niin tuskin siinä hirveästi libido paukkuu! Erikoislääkäri mikä erikoislääkäri - minulle kelpaisi gyne lennossa! Joku Aasian kaupan myyntimies niitä pikkutyttöjen tavaroita irstaasti miettii - niitä tulee ignoorata!

no juurikin niin! ei tarttis mennä enää näyttelemään jollekulle tuntemattomalle enää x)

Vierailija
205/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonkorjaaja! Ne rasvaiset kädet on hyihyi, en antaisi koskea itseeni.

Vierailija
206/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työministeri

Poliitikko olis aika haastava kumppani, paljon sanoja, vähän tekoja....ai mutta suurin osa miehistähän onkin synnynnäisiä poliitikkoja :D

Vierailija
207/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkkitehti

Miksi pelkkää alapeukkua tähän, mutta "taiteilija" saa yläpeukkua? Arkkitehti on taiteilija. Samoin on ohjaaja, näyttelijä, laulaja, kirjailija, kuvataiteilija jne. Mikä näistä on sitten turnoff, jos siis kuitenkin ammatikseen tekee eli tienaa?

Vierailija
208/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari/prostutioitu/minkään lainen seksialan työntekijä.

209/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja, härkätaistelija, eläinkokeiden tekijä. Poronpurija.

210/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkokeiden tekijä, härkätaistelija, teurastaja, poronpurija.

Vierailija
211/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen ketju tehtäisiin miesten vastaavista nono-ammateista naiselle niin siitä tulisi lyhyt ketju.

Ei ammatti kerro ihmisestä mitään ja sen vuoksi on turha tehdä tyhjiä johtopäätöksiä. Naiset elää liikaa mielikuvista "se kun on ammatissa x niin se on varmaankin sellainen x"

No kyllä se mun mielestä kertoo ihmisestä jotain jos tökkii päivät pitkät kepillä häkissä olevia turkiseläimiä ja ajattelee sen olevan ihan ok.

Vierailija
212/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidekauppias

Vierailija
213/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paparazzi

Vierailija
214/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä ajattelin, että mikä miehisenä pidetty ammatti ei sovi naiselle, eli mitä miehistä työtä naisen ei mitenkään passaa tehdä. Ja ainut mitä keksin on spermanluovuttaja, siitähän jossain maksetaankin.

Vierailija
215/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky aikana saa olla tyytyväinen jos miehellä on edes töitä. Eli minulle ei ole väliä mitä työtä mies tekee.

Vierailija
216/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikalatyöntekijä, haju ei lähde saunassakaan.

Onko noin? Maanviljelijän työ on ainakin kiinnipitävää, kauas ei kotoo lähdetä ja piiitkiä päiviä töissä.

On, tiedän. Mutta mitä maanviljelijä talvella viljelee? Aika leppoista hommaa, paitsi kylvö- ja sadonkorjuuaikana.

*NAURUKUOLEMA*

Suurin osa viljelijöistä tekee talvella teiden kunossapitotöitä, ei pelkillä viljeyksillä elä (yrittäjyys) :D Karjan kasvattajat on asia erikseen. 

Yrittäjinä vain työntekijöinä? Ovatko ammatiltaan jotain muuta, maatalous sivutoimista?

Vierailija
217/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vaan omasta puolestani. Lääkäreistä mulle ei kelpaisi plastiikkakirurgi, koska pinnallinen ammatti, paitsi jos on töissä jossain palovamma-tai traumapuolella, eli auttaa ihmisiä eikä vaan tee silikonitissejä rahankiilto silmissä.

Juristi kelpaisi, esim. tuomari, yleinen oikeusavustaja, syyttäjä, virkamies, yliopistolainen. Jotkut ahneet yritysjärjestelyjä puuhaavat rahan perässä juoksijat taas ovat no-no.

Kilpaurheilun maailma on myös sellainen ettei se sovi arvoihini. 

Minulle palkka tai status ei ratkaise vaan se tekeekö ihminen hyödyllistä ja rehellistä työtä joka ei sodi elämänarvojani vastaan. Tiedän, monen palstamiehen on tätä vaikea uskoa.

jos olisi tuomari joka koko ajan antaa seksuaalirikoksista alimman mahdollisen tuomion eikä uskalla itse tehdä historiaa niin on kyllä ehdoton ei, vaikka olen oikeusvaltion puolella... sama seksuaalirikoksien tekijöiden puolustusasianajajille, sori että teet työsi hirviöitä suojellen. muuten sama kuin ylempänä.

Vierailija
218/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turveurakoitsija/turpeentuottaja. Emma Karikin (Vihr.) hiljattain totesi että Stadi on parempi lämmittää kivihiilellä kuin turpeella, ei tarvitse siten pilata Suomen luontoa.

Vierailija
219/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punahousuinen hentopartainen soijapoika, joka tekee apurahalla jotakin suojatyötä monikulttuurisuuden parissa.  Hum.kand.

Eli sellainen Hell- sinkiläinen jopolla vinttaava ripuliranteinen veltto hintti, ja yleiseltä habitukseltaan kenokaulainen sluibari, joka hiissaa itseään sillä keleen jopolla kohti ViherVassareiden päämajaa tatti pystyssä.

Vierailija
220/268 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi