Mies pesee hiuksensa shamppoolla vain pari kertaa viikossa :0 pysyy kuulemma hiukset parempina :0
On todella paksuhiuksinen ja kuulemma hiukset pysyvät hyvin päänmyötäisinä, kun ovat hieman rasvaiset yök!!
Käy jokapäivä suihkussa, mutta shamppoota käyttää vain pari kertaa viikossa :0
Kommentit (19)
Mä pistän paremmaks. Oon nainen enkä ooe pessyt hiuksiani shamppoolla tai millään muulla aineella yli 10 vuoteen. Vesipesu riittää ja ovat oikein hyvässä kunnossa :)
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän paremmaks. Oon nainen enkä ooe pessyt hiuksiani shamppoolla tai millään muulla aineella yli 10 vuoteen. Vesipesu riittää ja ovat oikein hyvässä kunnossa :)
Ja sille varmasti haisetkin. Yök.
En minäkään pese kuin pari kertaa viikossa pesuaineella. Hiukseni ovat paksut ja kiharat. Ovat paljon paremman näköiset kun pesee harvoin.
Mitä sitten? Hänellä on paksut ja hyväkuntoiset hiukset, koska ei pese niitä shamppoolla rutikuiviksi.
Luonnollinen rasva hiuksissa on hyväksi päänahalle ja itse hiuksille. Se ei ole mitään yök rasvaa, vaan hiusta suojaavaa luomua. Pese sinä ap vaan omaa lirulettiäsi vaikka tunnin välein. Saat loputkin haituvat päästäsi tuhottua. Miehesi on fiksu, kun ei ala hiuksiaan tahallaan tuhoamaan.
Minä pesen hiukset shampoolla vain pari kertaa kuukaudessa. Pesen kerran viikossa lämpimällä vedellä tai yrttijauheella (Khadi) ja olen nainen. Kuuntele miestäsi on oikeassa tällä kertaa. Sait naisen vahvistuksen asiaan.
Mitä useammin pesee ja kampaa, sen nopeammin rasvottuu. 1 - 2 krt viikossa riittää ihan hyvin.
Jos miehellä ei rasvoitu muutenkaan niin paljon hiukset? On se miehellä vähän urpon näköistä jos todella paksut hiukset on ihan puhtaat ja sellainen pehko. Joutuu ainakin joillain hiustuotteilla asettamaan fiksumman näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä useammin pesee ja kampaa, sen nopeammin rasvottuu. 1 - 2 krt viikossa riittää ihan hyvin.
Entä jos on todella rasvoittuva iho sekä kasvoissa että päänahassa? Ei ole kiva olla rasvaisissa hiuksissa vain siksi, että joku kertoi ettei ne voi rasvoittua.
Joka toinen pesukerta huuhtelen hiukset suihkun jälkeen kylmässä vedessä ämpärissä johon olen puristanut sitruuna, tosi raikkaat tulee. Ja joka toinen kerta pesen oliiviöljy-palasaippualla. Pidän kaksi päivää aina väliä hiusten pesusta.
Pakko myöntää, että hemmetin hyviltä näyttää vaaleat, paksut ja itsestään antaessa kuivaa jäävät loiville laineille.
Kolmesti viikossa tulee pestyä shampoolla ja muina päivinä "nopeasti" palasaippuan ja kosteuttavan suihkugeelin sekoituksella muun kropan ohessa.
Töissä tehtaalla pölyistä, vaseliinista, öljyistä yms.
Olisi kutkuttavan kivaa nähdä miehen päänmyötäiset hiukset. :)
Mä pesen hiukset vain kahdesti viikossa ja olen siis nainen. Miksi pestä useammin, kun eivät rasvoitu?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kutkuttavan kivaa nähdä miehen päänmyötäiset hiukset. :)
Sellaiset rasvaiset puikot, jotka ovat liimautuneet pitkin poskia.
Ei, mutta oikeasti sillä miehellä on todennäköisesti pesun jälkeen harottava pehko, joka asettuu päivän parin kuluessa normaalin näköiseksi ns. päätä myötäileväksi.
Mun mies pesee hiukset joka päivä shampoolla, koska hänen ihonsa on hyvin aktiivinen, ja siksi hiukset rasvoittuvat nopeasti.
Minä pesen hiukseni shampoolla 2 kertaa viikossa. Silloin kun pesin useammin, ne olivat paljon huonokuntoisemmat ja harvat. Kun harvensin hiusten pesuväliä, alkoi tukka muuttua vähitellen tuuheammaksi.
Olen nainen ja pesen hiukset kerran viikossa. Ihan turha lisätä merien mikromuovimassaa pesemällä hiukset joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja pesen hiukset kerran viikossa. Ihan turha lisätä merien mikromuovimassaa pesemällä hiukset joka päivä.
Minä en mieti mitään mikromuovimassoja, jos hiukseni ovat rasvaiset ja vaativat pesua. Mielummin sitten maksan luonnosuojeluun ekstraa ja näytän puhtaalta.
Minä (nainen) pesen myös hiukset vain kerran viikossa shampoolla. Päänahka on rutikuiva, hiukset ei rasvoitu lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Hänellä on paksut ja hyväkuntoiset hiukset, koska ei pese niitä shamppoolla rutikuiviksi.
Luonnollinen rasva hiuksissa on hyväksi päänahalle ja itse hiuksille. Se ei ole mitään yök rasvaa, vaan hiusta suojaavaa luomua. Pese sinä ap vaan omaa lirulettiäsi vaikka tunnin välein. Saat loputkin haituvat päästäsi tuhottua. Miehesi on fiksu, kun ei ala hiuksiaan tahallaan tuhoamaan.
Oho, että pesu oikein tuhoaa hiukset!? Ihan samanlainen iho siellä päänahassa on kuin muuallakin kehossa, että kestää kyllä päivittäistä pesua jos siltä tuntuu, silikonittomalla shampoolla. Itseasiassa liian harvoin tapahtuva pesu on vähintäänkin yhtä haitallista: tali, mahdolliset muotoilutuotteiden jämät ja shampoiden silikonit tukkivat hiuspohjaa ja se voi aiheuttaa hilsettä ja hiustenlähtöä. Jos hiuspohja on rasvoittuva, se on geneettistä, eikä siihen ei pesutiheyden vähentäminen auta. Sama, kuin väittäisi että kasvojen ihon rasvoittumisen saa kuriin, kun ei putsaa kuin kerran, pari viikossa.
Hyi no kyllähän ne paskasina tietenkin asettuvat paremmin mutta yöks silti!