Mies ja outo kiinnostus unilääkesek siin
No, siis tutustuin mieheen nettitreffisivuston kautta, jos se nyt on oleellista tässä. Ollaan tapailtu joitain viikkoja, aika uusi juttu kyseessä siis. Kerroin aika alussa että olen kärsinyt pahoista univaikeuksista jo vuosia, ja nyt tuntuu että unijutut on muuttunut krooniseksi. Kerroin että on yksi lääke jolla saan nukuttua kuin tukki tunteja putkeen.
Mies jotenkin jäi kiinni siihen ajatukseen että joskus ottaisin sen lääkkeen kun hän on luonani yötä, ja varovasti toi esille fantasiaansa siitä että voisi naida "nukutettua" naista....
En oikein tiennyt mitä sanoa koska hämmennyin aluksi aika paljon, en edes osannut kuvitella että tollainen voi kiehtoa jotain?
Mutta nyt mies tuo yhä useammin ja useammin esille ton seksiasian, että olisko ok että hän käyttäisi mua hyväksi kun nukun : /
Kommentit (13)
Pitäisikö mun yrittää jotenkin rakentavasti keskustella asiasta?
En kyllä oikein tiedä miten, aihe on niin absurdi
Ap
Kuulostaa tosi pahalta.
Entä jos satuttaisi sinua kun olisit puolitajuton... siis panisi liian lujaa, kakkoseen kuiviltaan jne. En kyllä uskaltaisi käyttää unilääkkeitä silloin jos samassa asunnossa tuollaisesta unelmoiva mies...
Tavallaan ymmärrän miestä mutta vielä se että ette edes tunne kunnolla niin en todellakaan luottaisi tuollaisessa asiassa.
Vaihtoon
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi pahalta.
Entä jos satuttaisi sinua kun olisit puolitajuton... siis panisi liian lujaa, kakkoseen kuiviltaan jne. En kyllä uskaltaisi käyttää unilääkkeitä silloin jos samassa asunnossa tuollaisesta unelmoiva mies...
Tavallaan ymmärrän miestä mutta vielä se että ette edes tunne kunnolla niin en todellakaan luottaisi tuollaisessa asiassa.
Vaihtoon
Hyi, ihan kauheeta! Ei edes tullut mieleen että tollaisia hirveyksiäkin voisi sattua :S
ahdistaa kyllä sikana tää tilanne. No, parempi että tuli tietoon jo näinkin alussa...
Onpas nyt taas tuomitsevia kommentteja. Kiva kun mies rohkeasti toi ideansa esiin. Ei kai nyt ajatus hänestä perverssiä tee. Jos ei käy rasittavaksi pakkomielteiseksi ruinaajaksi niin miksi ihmeessä nämä "jätä se"-kommentit?
Ihan miten ap:stä itsestään tuntuu. Itsellä menisi kyllä aika kauan päästä niin luontevaan suhteeseen että tollaisen voisi toteuttaa.
Kyllä toi kuulostaa siltä, että mies hekumoi ajatuksella että voisi tehdä sulle mitä vaan kun nukut syvästi lääkkeen takia. Seksuaalista väkivaltaahan se vastoin tahtoa tehty seksi on...
M40
Ap täällä. Katsottiin miehen kanssa miehen aloitteesta Sleeping beauty elokuva, jossa on tästä aiheesta. Nainen menee töihin firmaan jossa hän on nukutettuna ja miehet saavat viettää hänen ruususen unta nukkuvan kehonsa kanssa aikaa... Tuli entistä ahdistuneempi olo?!
Edelleen tapaillaan, mutta en nyt tiedä....
Minusta tuo on aika harmiton seksifantasia/toive ja jos mun mies siitä haaveksisi, ilman muuta koittaisin toteuttaa jotenkin.
En näe tuossa mitään väkivaltaa tai perverssiä, vaan että häntä saaattaa vain jollain tapaa kiihottaa välillä naisen täydellinen paikoillaan olo, ja ehkä siinä on jopa semmoinen pieni ”salaa” tekemisen kiltti, mutta kiihottava leikki.
Se on sitten aivan eri asia jos tuohon nukkuvan naisen-fantasiaan liittyy mitään rajua, negatiivista tai pakottamista. Miehelläsi ei ehkä tule mieleenkään semmoinen.
Koittakaa puhua asiasta lisää, kysele kiinnostuneena mitä haluaisi tehdä ja semmosta. Kyllä se siitä selviää mikä on homman nimi.
Mua ei haittais itseä mennä leikkiin mukaan, sais mun mies tehdä mulle ihan mitä haluaa ja minä vaan nauttisin :P. Pitäisi jutella vaan että meneekö sit leikki pieleen jos ihan älyttömästi kiihotun eikä pysty orgasmiaan peittämään.
Hyi saatana mikä perverssi sulla