Mikä siinä sekasaunomisessa niin viehättää?
Pakko olla joku munan/piparin kyttäys juttu vai miksi sinne pitää kaikkien sulloutua yhtä aikaa? Selittäkää.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En itse harrasta sekasaunoja, niin kyllä siinä helposti vähän jää juttujen ulkopuolelle. Jossain harrastusporukan saunailloissa porukka saattaa saunoa monta tuntia ja saunassa jutellaan ummet ja lammet. Siinä sitten kökit itseksesi jossain olkkarissa sen aikaa. Ymmärrän siis mikä siinä viehättää, mutta en vain silti halua.
Miksei harrastusporukassa voi saunoa erikseen miehet ja naiset? Lisäksi, niissä saunailloissa, joissa itse olen ollut, suurin osa ajasta vietetään vilvoittelemassa ja saunassa vähemmän, eikä kaikki silloinkaan samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunomisrituaali mahdollistaa kiusaamisen, vallankäytön jne. Se on vahvasti wt.
V tun natsi.
Voin olla wt kun olen köyhästä perheestä kuten suurin osa oli 1970-luvun alussa mutta saunomisessa ei ollut mitään seksuaalista, kiusaamista tai vallankäyttöä.
Viikonloppu oli juhlaa kun sai olla perheen ja sukulaisten kanssa. Syötiin, saunottiin ja oltiin yhdessä.
Ehkä on vähän eroa seurueissa. Sukulaiset vs. satunnainen lössi
PS en ole v tun natsi vaan p ersu
Ystävissä on miehiä sekä naisia.
Saunassa tulee usein juteltua syvempiä, tiedä häntä miksi, mutta niin se usein tuppaa menee.
Hölmöähän se olisi että noita mukavia maailmanparantamisjutusteluja voisi harrastaa vain osan ystävistä kanssa, siksi että osalla on väärät värkit. Kaikki ne on samanlaisia ystäviä vehkeistä riippumatta, eli kaikkien kanssa voin saunoa.
Jos haluaa elimiä katsoa, niitä on vaikka netti pullollaan, ei niitä saunassa tarvii kytätä.
n40 kirjoitti:
Käyn sekasaunassa siksi, koska vieras ja iso vehkeunen mies kiihottaa. Monesti sitten tästä vieraasta haaveilen masturboidesssani. Oma pienellä varustettu mies ei sytytä seksuaalisesti yhtään. Kaikille tosin aina kerron ettei sekasaunoisss ole mitään seksuaalista..nytkin jo odotan seuraavaa kertaa ja M..kan isoa nähtäväksi, hmmm
On sullakin huvit.
Miehet nauttivat alastomien naisten ihailusta, ja naiset nauttivat miesten huomiosta.
Se on ajankäytännöllisesti kätevää. Ei tarvitse miettiä, saunotaanko pariskunnittain, miehet ja naiset erikseen jne.
Jos se tuntuu vastenmieliseltä, pakko ei ole. Tai voi mennä sitten kaikkien muiden jälkeen sinne yksinään. Tosin esimerkiksi savusaunassa voi sitten olla jo melko laimeat löylyt.
Ite en koskaan ole ollut enkä menisikään. En tahdo vieraiden miesten näkevän minua alasti.
Mistä tuo luulo oikeasti tulee että naiset ei ole kiinnostuneita miesten vehkeistä ja vartaloista?