Kuinka nopeasti Nordeasta saa tunnuslukulaitteen?
Pakko kai kohta tilata, ei vaan yhtään kiinnosta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Noin reilu viikko. Tunnuslukutaulukoita lähetetään edelleen ...
Mielestäni verkkopankissa oli viesti, ettei taulukoita lähetetä enää kesäkuun jälkeen.
Minullekin tuli kirje, että kesäkuun jälkeen ei lähetetä pahvista tunnuslukuliuskaa.
Vuodenvaihteeseen mennessä täytyy siirtyä joko mobiilisovellukseen tai tilata tunnuslukulaite.
Kurjaa, itse tykkään tunnuslukukortista.
En tiedä millaisian ovat nuo uudet sovellukset.
Mä sain eilen uuden pahvisen tunnuslukulistan postissa kyllä vielä. Joko viipynyt postissa hiton kauan, tai sitten joku armontunnustus niiltä.
Meillä on mennyt 4kk tilauksesta, ei taida tulla ollenkaan.
Koko Nordean nettipankki on ihan surkea.
Sain laitteen Nordean konttorista heti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain eilen uuden pahvisen tunnuslukulistan postissa kyllä vielä. Joko viipynyt postissa hiton kauan, tai sitten joku armontunnustus niiltä.
Ihan juuri tuli meillekin uudet paperiset tunnuslukulistat ja olemme tosi tyytyväisiä että lähettävät niitä vielä. Tunnuslukulaite on valmiina muttemme ota käyttöön ennen kuin on pakko.
Tää laite on huonompi kuin se pahviläpyskä.
Monikin sitten tapellut kännykän kanssa maksujensa kanssa.Täytyy ihmetellä mikä menoerä on sitten pahvilapussa muka sitten on jos kuitenkin täytyy hallita useampaa tiliä ja miksi sitten tyhjätasku nuorten ehdoilla sitten aina mennään.
Kuinka kauan tunnuslukulaitteen patteri kestää?
nordean sivuilla luki jossain että 7vuotta.
tilasin nordean verkkopankista tunnuslukulaitteen yli viikko sitten eikä sitä ole vieläkään tullut postissa, miten kauan siinä pitäisi mennä?
Se tunnuslukulaite on höyryävä läjä paskaa. Ja taulukon käyttäminen on taas niin aneemista ja vanhanaikaista. Oon käyttänyt Nordean tunnuslukusovellusta puhelimella vuosikaudet eikä ikinä ole ollut MITÄÄN ongelmia. Toimii kuin ajatus. En voi käsittää älykääpiöitä, jotka eivät suostu sitä käyttämään vaan rääkyvät homeisten paperilappujensa perään samalla kun valitsevat sen järkyttävän kömpelön tunnuslukulaitteen.
TUNNUSLUKULAITE toimii ihan ok ja toimitettiin muistaakseni parin viikon aikana.
En ikinä lataisi puhelimeen mitään pankkisovellutuksia, nähty muutaman kerran ihan vierestä mikä märinä seuraa kun känny katoaa.
Puhelin on puhelin.
TUNNUSLUKULAITE on paperisen version jälkeen turvallisin vaihtoeto.
Vierailija kirjoitti:
Se tunnuslukulaite on höyryävä läjä paskaa. Ja taulukon käyttäminen on taas niin aneemista ja vanhanaikaista. Oon käyttänyt Nordean tunnuslukusovellusta puhelimella vuosikaudet eikä ikinä ole ollut MITÄÄN ongelmia. Toimii kuin ajatus. En voi käsittää älykääpiöitä, jotka eivät suostu sitä käyttämään vaan rääkyvät homeisten paperilappujensa perään samalla kun valitsevat sen järkyttävän kömpelön tunnuslukulaitteen.
Itse olet älykääpiö kun et tajua että se toimii vain android ja iOS laitteilla
Vierailija kirjoitti:
TUNNUSLUKULAITE toimii ihan ok ja toimitettiin muistaakseni parin viikon aikana.
En ikinä lataisi puhelimeen mitään pankkisovellutuksia, nähty muutaman kerran ihan vierestä mikä märinä seuraa kun känny katoaa.
Puhelin on puhelin.
TUNNUSLUKULAITE on paperisen version jälkeen turvallisin vaihtoeto.
😂 oletkos PORVOOSTA kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet älykääpiö kun et tajua että se toimii vain android ja iOS laitteilla
Millä muulla sen pitäisi toimia, kun nuo mainitsemasi kattavat 99% puhelinmarkkinoista Suomessa? Kuolevalla Windows Phonella vai Symbianilla? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Täällä älykääpiö, joka ei vielä omista älypuhelinta. Eikä tule omistamaan niin kauan kuin vaihtoehtoja löytyy. Niinpä naputtelen tyytyväisenä tunnuslukua toisensa perään niin kauan kuin se on mahdollista. Tunnuslukulaitteenkaan käytön kanssa ei ole ongelmia. Pärjään ilman nettiä kassajonossa, auton ratissa ja p-skalla, ja liki kymmenenvuotias peruspuhelimeni toimii edelleen moitteetta. Niin. Puhelin. Nettiä käytän kotona tietokoneella. Jep, se on sentään jo siirrettävää mallia. Mitään en niin paljon inhoa kuin ihmisiä, joilla joka tilanteessa on se luuri kasvanut käden jatkeeksi, eikä ilman pärjätä edes sen leffanäytöksen tai vessareissun ajan, eikä minkäänlaista tilannetajua ole sen puhelimen (tai mitä ne nykyään ovat) kanssa. Siinä kun te kuvittelette edistyvänne, mun tekis mieli taantua ihan protestiksi. Toistaiseksi olen päätynyt toimimaan vain kuten minusta tuntuu hyvältä. Onnellisesti älykääpiönä, rääkymättä. <3 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä älykääpiö, joka ei vielä omista älypuhelinta. Eikä tule omistamaan niin kauan kuin vaihtoehtoja löytyy. Niinpä naputtelen tyytyväisenä tunnuslukua toisensa perään niin kauan kuin se on mahdollista. Tunnuslukulaitteenkaan käytön kanssa ei ole ongelmia. Pärjään ilman nettiä kassajonossa, auton ratissa ja p-skalla, ja liki kymmenenvuotias peruspuhelimeni toimii edelleen moitteetta. Niin. Puhelin. Nettiä käytän kotona tietokoneella. Jep, se on sentään jo siirrettävää mallia. Mitään en niin paljon inhoa kuin ihmisiä, joilla joka tilanteessa on se luuri kasvanut käden jatkeeksi, eikä ilman pärjätä edes sen leffanäytöksen tai vessareissun ajan, eikä minkäänlaista tilannetajua ole sen puhelimen (tai mitä ne nykyään ovat) kanssa. Siinä kun te kuvittelette edistyvänne, mun tekis mieli taantua ihan protestiksi. Toistaiseksi olen päätynyt toimimaan vain kuten minusta tuntuu hyvältä. Onnellisesti älykääpiönä, rääkymättä. <3 :D
Jos olet tyytyväinen omiin valintoihisi, niin siitä vaan. Mutta pointti oli siinä, että maailma muuttuu ympärillämme nopeammin kuin koskaan. Jos et ole valmis muuttumaan siinä mukana, niin jossain vaiheessa tulee tuskaa. Tuskaa se muutoskin monesti tuo, mutta muutosvastarinta vielä enemmän. Jossain vaiheessa ne vanhat jutut katoavat, sille ei vain voi mitään. Et sinäkään pankkikirjaa enää käytä, vaikka ehkä haluaisit. Etkä maksa shekeillä. Kyllä sitä verkkopankin käyttöä tietokoneellakin moni vastusti kynsin ja hampain ja vastustaa vieläkin. Ja jotkut sitkeimmät kai jonottavat vielä kassapalveluihinkin laskujensa kanssa ja maksavat korkeita palvelumaksuja siitä ilosta.
Jeesustele sinä ja paukuttele henkseleitä omalla erinomaisuudellasi vaikka sillä verukkeella, ettet ole ottanut itsellesi älypuhelinta, minulle se on aivan sama. Minun elämääni se älypuhelin helpottaa mm. pankkiasioiden hoidossa vaikka puhelin ei olekaan kasvanut käteni jatkeeksi.
Noin reilu viikko. Tunnuslukutaulukoita lähetetään edelleen ...