Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä suosittelisit tällaiselle naiselle?

Vierailija
24.07.2018 |

Hyväkroppainen, kivannäköinen, empaattinen, kouluttamaton?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokaravintolat. Itse menen piakkoin haastatteluun. Loppuu, toivottavasti, tämä pitkäaikaistyöttömyys.

Vierailija
2/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaruokaravintolat. Itse menen piakkoin haastatteluun. Loppuu, toivottavasti, tämä pitkäaikaistyöttömyys.

Miten 20-vuotias voi olla pitkäaikaistyötön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastolle!

Vierailija
4/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kerroit ulkonäköäsi...en usko että kukaan ottaa töihin yhtään ketään vain koska hyvä kroppa :D mut jos koulutusta ei ole niin varmaan johonkin myyjäksi?

Vierailija
5/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi, malli, aikuisviihdenäyttelijä. Nämä tuli ekana mieleen.

Vierailija
6/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Vastustan työntekoa ja suosittelen työttömyyttä.

Vierailija
7/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko jossain että olen 20 vuotias? Noissa paikoissa on kaiken ikäisiä töissä, nuoria kyllä eniten. Eräässä paikassa keski ikä 22. Vai pitäisikö sitä jättää mahdollinen työ ottamatta ja jatkaa työttömyyttä? Sadat hakemukset laittanu sinne ja tänne, tuolta nyt tuli kutsu ja jos saan niin menen ja teen ihan sama mitä joku marmattaa. Sittenpähän sitä työtä tehdessä voi vaikka innostua opiskelemaan koulussa tai kouluttautua oppisopimuksella.

Esimerkillä on väliä ja tässä teille sitä esimerkkiä, mutta eiköhän joku eksy naureskelemaan tai vähättelemään.

Vierailija
8/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tuolla ulkonäöllä et paljoa tee jos ei ole koulutusta tai älliä. Ehkä pikaruokalan kassa, nätillä naamalla saattaa saada anteeksi jos kestää/ei osaa. Ei se aikuisviihdekkään ehkä kovin järkevä vaihtoehto ole, niinku taloudellisesti kovin vakaa.

Vierailija
9/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkillä on väliä

Samaa mieltä!

Vierailija
10/10 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen sopii monelle alalle. Missä olit koulussa hyvä? Mistä olet itse kiinnostunut? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä