Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua

Vierailija
24.07.2018 |

Oon 12v tyttö ja mulla on tällä hetkellä korvatulehdus ja ihan JÄRKYTTÄVÄ KIPU EN VOI EES SYYÄ

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, tiedätkö MIKÄ SE ON!?

Vierailija
2/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita isällesi ja pyydä viemään lääkäriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny tänään lääkärissä mulla on korvakäytävän tulehdus mut mikä auttaisi kipuun oon syöny kokoajan buranaa, ei auta

Vierailija
4/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota enemmän särkylääkettä, jopa enemmän mitä ohjeessa sanotaan, tai esim. panadolia ja buranaa yhdessä. Parasetamolia ja ibuprofeiinia voi syödä yhdessä hetkellisesti.

Vierailija
5/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä se niin kuin mies, olet sentään ihminen!

Vierailija
6/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ku kestää. Elämään kuuluu kipu ja kärsimys, valitettavasti.

Kerran järkyttävässä hammassäryssä kävelin ympäri kämppää, voivotellen ja itkien. Paikallaan ei voinut olla eikä edes hammaslääkärikäynti auttanut vaan piti käydä monesti. Sitä kyllä ihmettelin.

Toivotaan että lääkkeet puree ja alkaa olo helpottuun.

Vierailija
7/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota enemmän särkylääkettä, jopa enemmän mitä ohjeessa sanotaan, tai esim. panadolia ja buranaa yhdessä. Parasetamolia ja ibuprofeiinia voi syödä yhdessä hetkellisesti.

Älä edes leikillä ohjeista noin! Pientä rajaa.

Vierailija
8/8 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A p kirjoitti:

Oon käyny tänään lääkärissä mulla on korvakäytävän tulehdus mut mikä auttaisi kipuun oon syöny kokoajan buranaa, ei auta

Tiiätkö, mullakin on välikorvantulehdus. Leukanivel tuntuu kun olis sijoiltaan. On niin turvoksissa tuo korvakäytävä ja se ahtauttaa samalla leukaniveltä. Sain kyllä antbiootteja tippoina korvaan ja antibioottikuurin tabletteina. Toivottavasti huomenna olis parempi olo, väheämmän kipuja. Hoitamaton pitkittynyt korvatulehdus voi olla vaarallinen. (Mastoidiitti ja aivokalvontulehdus) Toivotaan että sullakin menee tuo korvatulehdus ohi. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä