Keksikää mulle kivaa tekemistä tälle päivälle:)
En jaksaisi jäädä vain sisälle surffailemaan netissä, mutta niin siinä helposti käy ellen suunnittele jotain menoja päivääni. Ehdotuksia otetaan vastaan miten käyttäisin tämän lomapäivän?
Kommentit (8)
Juoksulenkille ja sitten suihkun kautta rannalle. Tää on mun plääni.
Lähdet iskemään panoseuraa. Ostat paketin kortsuja, ja lähdet iskemään silmää miellyttävän näköisille ihmisille, ja vonkaat niitä panemaan? Kyllä siinä päivä kuluu ihan kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Lähdet iskemään panoseuraa. Ostat paketin kortsuja, ja lähdet iskemään silmää miellyttävän näköisille ihmisille, ja vonkaat niitä panemaan? Kyllä siinä päivä kuluu ihan kivasti.
Juu ei kiitos:D Tosin omaa miestä voisin illalla vähän viekoitella kun tulee töistä.
20 kilometrin patikkalenkki. Herkkuja evääksi ja tarpeeksi juotavaa. Matkan varrella piirrä jotain näkemääsi. Seuraavalle päivälle varaa hieroja, jos on varaa.
Mä menisin rannalle tai pelaamaan minigolfia (tai siis oikeastihan mä menisin kaikkein mieluiten tallille, mutta en ehdota tätä sulle).
Mä ottaisin koko päivän aurinkoa, mutta istun toimistossa koko päivän, plääh mitä tuhlausta.