Suhdeongelma, neuvoja kaipaisin :( Ihastunut "säätöön"
Tunteita on molemminpuolin. Olemme molemmat vastikaan eronneet edellisistä suhteistamme. Mies sanoi, että ei ole nyt heti valmis uuteen pitkään suhteeseen. Sanoi myös, että pelkää että jos näemme liian usein, tämä meidän tapailu menee äkkiä siihen suuntaan. Siksi ei halua tavata niin usein...
Hirveä tunteiden vuoristorata. Mulla on *ittosoikoon tunteita tuota miestä kohtaan. Mitä tehdä? Toki tapailu on parempi kuin ei mitään, sillä nautin tuon ihmisen seurasta. Takaraivossa silti ajatus, että mitä jos hän haluaa vaan panna minua ja jättää sitten kun on toipunut ns. edellisestä suhteestaan.
Kommentit (21)
En tiedä mitä haen tällä keskustelulla. Pitäisi osata vaan elää hetkessä, ja antaa asioiden mennä omalla painollaan :( Itse en osaa kuitenkaan "säätää" ilman että siitä kehkeytyy tunteita. Ja no, mies itsekin sanoi että huomaa että tämä homma menisi äkkiä siihen suuntaan siksi ei halua tavata liian usein. Ja hän on sanonut minulle ihania asioita ja huomaan että hän aidosti oikeasti pitää minusta.
ap
Realiteetit kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Moni tuntuu olevan sitä mieltä, ettei uuteen suhteeseen pitäisi hypätä liian äkkiä, mutta kyllähän seksi monelle, sinkullekin maistuu.
Siis mikä on hyvin mahdollista? Että käyttää minua vaan panonukkena?
Hahahaa!
Tiesittekö että naisten ihastuminen kehittyy juuri niiden taukojen aikana kun hän ei tapaa miestä vaan pähkäilee asioita päässään? "Olenkohan sille vain pano?" "Miksei se ota yhteyttä?" "Onko sillä joku muu?"
Ja tämän seurauksena miehen vetovoima naisen silmissä voimistuu. Se on mielenkiintoista!
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa!
Tiesittekö että naisten ihastuminen kehittyy juuri niiden taukojen aikana kun hän ei tapaa miestä vaan pähkäilee asioita päässään? "Olenkohan sille vain pano?" "Miksei se ota yhteyttä?" "Onko sillä joku muu?"
Ja tämän seurauksena miehen vetovoima naisen silmissä voimistuu. Se on mielenkiintoista!
Niin, sitten? Huomasin tämän itsekin. Ei ole päivääkään etten olisi ajatellut tuota miestä sen jälkeen kun ekaa kertaa tapasimme.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan eroistanne on siis?
En ole täysin varma paljonko miehen erosta on, luulisin että ehkä pari kuukautta. Itselläni suurinpiirtein sama.
ap
Koska olet nyt jo Todella tykästynyt, sinua luultavasti voi sattua. Mies ei sano ei turhaan. Valitettava tosi asia, mutta kannattaa miettiä, kuinka kauan jaksat huonoa fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Realiteetit kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Moni tuntuu olevan sitä mieltä, ettei uuteen suhteeseen pitäisi hypätä liian äkkiä, mutta kyllähän seksi monelle, sinkullekin maistuu.
Siis mikä on hyvin mahdollista? Että käyttää minua vaan panonukkena?
Vastatkaa tähän
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan eroistanne on siis?
En ole täysin varma paljonko miehen erosta on, luulisin että ehkä pari kuukautta. Itselläni suurinpiirtein sama.
ap
Ja kauanko olette tapailleet?
Vierailija kirjoitti:
Koska olet nyt jo Todella tykästynyt, sinua luultavasti voi sattua. Mies ei sano ei turhaan. Valitettava tosi asia, mutta kannattaa miettiä, kuinka kauan jaksat huonoa fiilistä.
Samalla meillä on ollut todella ihanaa yhdessä ja mies on sanonut minulle ihania asioita. Näen hänestä, että hän todella pitää minusta. Ja omat tunteeni vain voimistuvat, siksi tosiaan pelkään että sattuu. Siksi en uskalla kunnolla heittäytyä tuohon "säätöön". Koska pelkään että tulee vesiperä. Pitäisikö puhua miehen kanssa?
ap
Öö, sä olet siis mennyt jo antamaan :O ? Jos näin ni sitten syytä vain itseäsi jos sydämesi särkyy.
Milloin te tytöt opitte, surku käy teitä...
Siis miten joku voi nussia ilman että seurustelee?
Kun kerran kyse on säädöstä, niin silloin ei ole tarkoituskaan aloittaa seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten joku voi nussia ilman että seurustelee?
Hyvään seksiin ei seurustelua tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran kyse on säädöstä, niin silloin ei ole tarkoituskaan aloittaa seurustelua.
Säätö on nyt vain sana. No, tapailu sitten, mikäli niin haluat.
ap
Pitäisikö puhua miehelle suoraan tästä?
ap
Minkä ikäisiä olette ja miten tapasitte? Kuinka pitkät on ne pitkät suhteet joista olette eronneet?
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sanoisit? Puhuminen on kyllä 99%:sti aina järkevää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sanoisit? Puhuminen on kyllä 99%:sti aina järkevää!
No en tiedä. Jotakin, että huomasin että minulla on tullut tunteita sitä kohtaan. Ja että haluaisin vielä puhua tästä meidän "suhteesta"... En tiedä. Toisaalta pelkään että pilaan sitten kaiken. Ehkä pitäisi vaan jatkaa tätä säätämistä ja tyytyä tähän tilanteeseen.
ap