Missä ammatissa saa olla itsenäisesti omassa huoneessaan?
Kommentit (48)
Riippuu työpaikasta, ei tutkinnosta
Mulla on ollut oma huone lähetin hommissa ja amk:n harjoitteluaikana, nyt suunnitteluinsinöörin hommissa ei ole. Miehenikin on koodari ja nykyään avokonttorissa. Joskus aiemmin hänelläkin on ollut oma huone. Mulla tosin harjoitteluaikana oma huone oli sattumien summa, kun yksi jäi sairaseläkkeelle ja toinen vaihtoi työpaikkaa. Se oli kahden hengen huone.
Prostituoitu, jos tekee vaan incallia.
Perusta oma yritys. Se on ainoa takuuvarma tapa saada oma huone. Jos olet toisella töissä, niin milloin tahansa johto saattaa päättää siirtää kaikki avokonttoriin.
It-alalla. Mulla on oma huone. Ihan helvetin hyvä juttu.
Metsäkoneenkuljettaja. Rekkakuski.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu, jos tekee vaan incallia.
Saa olla melkoisen perverssi maku seksin suhteen jos haluaa olla seksikumppanin kanssa eri huoneessa aktin aikana. Saati sitten vielä, että maksaa tuollaisesta palvelusta. Lasketaanko sitä edes seksin myymiseksi?
Merkonomi, tehnyt toimistosihteerin hommia 43 vuotta, aina oma iso työhuone, eläkkeelle kuuden kuukauden kuluttua. Ps. Ei koskaa työtön, sama työnantaja viimeiset 40 vuotta. Ps 2. Kiitollinen olen.
lolfdgdf kirjoitti:
taiteiliana
Jos onnistuu saamaan kohtuuhintaisen työhuoneen tai työskentelee kotona. Monesti taiteilijatkin jakavat työhuoneen muiden kanssa.
Krematorio ei paljon työkaverit kettuile
Patologina. Tai ei nyt ihan yksin, mutta se toinen huoneessa oleva on ainakin hiljaa. Voittaa avokonttorin mennen tullen.
Siis:
Koodari, juristi, prostituoitu, patologi, metslkoneenkuljettaja, merkonomi
lolfdgdf kirjoitti:
taiteiliana
Mikä se on? Tarkoitatko taiteilijana?
Nämä opetettiin koulussa, muistatkos?
Koodarina on ehkä todennäköisempää joutua avokonttoriin kuin saada oma huone. Oikeastaan varmuudella oman huoneen voi saada ainoastaan, jos ottaa vastaan ihmisiä, joiden kanssa käsitellään arkaluontoisia asioita, esim. lääkäri tai työvoimaneuvoja ja jo aiemmin mainittu juristi. Työpaikat voivat myös muuttaa toimipisteitään ja käytäntöjään. Veljeni on "pikkupomo", n. 40 alaista ja hänen mukaansa heillä ei ole kenellekään toimitusjohtajaa lukuunottamatta omaa huonetta.
Ei missään.