Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suku seonnut

23.07.2018 |

Miehen suku seonnut. Yrittävät vaatia miestä jatkuvasti miestä järjestelemään isänsä hautajaisia vaikka ollaan ilmoitettu ettei kiinnosta

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crazy kiukkutäti strikes again

Vierailija
2/48 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten ollut mitään fiksua sanottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajien mielestä pitäisi vissiin apua tarjota

Vierailija
4/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kiinnosta?

Vierailija
5/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin kaikilta suvun miehiltä. Eiköhän se ole sillä selvä sitten.

Vierailija
6/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän aika luonnollista olisi että miehesi on jotenkin mukana oman vanhempansa hautajaisjärjestelyissä? Oliko isä sitten niin etäinen vai mistä johtuu moinen kylmäkiskoisuus? 

Sanotaan että on epänormaalimpia jollei osallistu järjestelyihin. Tietysti syitä ei tiedä, mutta kyllä niihin jollain tavalla aina osallistutaan. Ainakin itse hautajaisiin, ja ostamalla kukka/kukkavihko jne. Ja voi olla että joutuu osallistumaan kustannuksiinkin tietysti? Kustannuksetko kiikastavat? 

Vierailija
7/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuri punikit ei edes isäänsä viittisi haudata, pthyi.

Vierailija
8/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän aika luonnollista olisi että miehesi on jotenkin mukana oman vanhempansa hautajaisjärjestelyissä? Oliko isä sitten niin etäinen vai mistä johtuu moinen kylmäkiskoisuus? 

Sanotaan että on epänormaalimpia jollei osallistu järjestelyihin. Tietysti syitä ei tiedä, mutta kyllä niihin jollain tavalla aina osallistutaan. Ainakin itse hautajaisiin, ja ostamalla kukka/kukkavihko jne. Ja voi olla että joutuu osallistumaan kustannuksiinkin tietysti? Kustannuksetko kiikastavat? 

Käyttäytyi meitä kohtaa todella törkeästi viimeisinä aikoinaan. 

Miksi pitäisi mennä paikalle tai viedä kukkia. Ei ole menossa aikalle koska ei kiinnosta ja koska mies on töissä. 

Hautajais kulut vähennetään tietysti perinnöstä eli mies ei maksa mitään. 

Meillä ei ole rahasta pulaa mutta miehen isän monttubailuihin ei rahaa laiteta. 

Vierailija
9/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuri punikit ei edes isäänsä viittisi haudata, pthyi.

Mies on töissä eikä laiskottele isänsä hautajaisjärjestelyjen parissa. 

Vierailija
10/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on "töissä", koska kotona on laiska ja hullu punikki, jota ei kestä katsella eikä kuunnella.

Vierailija
11/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiskulut otetaan vainajan varoista.

Vierailija
12/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on "töissä", koska kotona on laiska ja hullu punikki, jota ei kestä katsella eikä kuunnella.

Minä tein töitä joten en laiskotellut. 

Vierailija
13/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaiskulut otetaan vainajan varoista.

En ole muuta väittänytkään

Vierailija
14/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko, minä vuonna sinulla on ollut?

Vierailija
15/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko, minä vuonna sinulla on ollut?

Mulla on lähes päivittäin toisinkuin sinulla

Vierailija
16/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen todella. Siskosi menestyy, toisin kuin sinä. Appiukolla oli menestyvä yritys ja rahaa, sinä loit työksesi lantaa hänen tallissaan. Nyt sekin työ on mennyt, ja istut kahviloissa teeskennellen puhuvasi puhelimeen tärkeän näköisenä. Teillä ei ole varaa edes pesettää ikkunoita tai maalauttaa taloa, ja ruikutitte näihin apua appivanhemmilta. Kumma kyllä, appi ei teho-osastolta rientänyt teitä auttamaan. Tiedät kyllä, että miehesi on pakko ottaa perintönsä vastaan, muuten sossu huolehtii lapsistanne. Täällä et tule asiaa koskaan myöntämään, koska vastauksesi kaikkeen on 5-vuotiaan "ite oot!". Voi kuinka sinua säälin.

Vierailija
17/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen todella. Siskosi menestyy, toisin kuin sinä. Appiukolla oli menestyvä yritys ja rahaa, sinä loit työksesi lantaa hänen tallissaan. Nyt sekin työ on mennyt, ja istut kahviloissa teeskennellen puhuvasi puhelimeen tärkeän näköisenä. Teillä ei ole varaa edes pesettää ikkunoita tai maalauttaa taloa, ja ruikutitte näihin apua appivanhemmilta. Kumma kyllä, appi ei teho-osastolta rientänyt teitä auttamaan. Tiedät kyllä, että miehesi on pakko ottaa perintönsä vastaan, muuten sossu huolehtii lapsistanne. Täällä et tule asiaa koskaan myöntämään, koska vastauksesi kaikkeen on 5-vuotiaan "ite oot!". Voi kuinka sinua säälin.

Kerro toki lisää!

Vierailija
18/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko ei menesty mitenkään päin. Tai jos keihään heittäminen treeneissä 40 metriä on menestymistä niin sitten. Mä en ole luonut amppeli tallissa lantaa koska hänellä ei ollut tallia ja jostain keskinkertaisesta ravurista puolikas. Mä en ole kahvilassa käynyt moneen päivään. Miehellä ei ole pakko ottaa perintöä vastaa ei taloudellisista eikä muistakaan syistä. Sossu ei huolehdi lapsestamme

Vierailija
19/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko ei menesty mitenkään päin. Tai jos keihään heittäminen treeneissä 40 metriä on menestymistä niin sitten. Mä en ole luonut amppeli tallissa lantaa koska hänellä ei ollut tallia ja jostain keskinkertaisesta ravurista puolikas. Mä en ole kahvilassa käynyt moneen päivään. Miehellä ei ole pakko ottaa perintöä vastaa ei taloudellisista eikä muistakaan syistä. Sossu ei huolehdi lapsestamme

Jos miehesi ei ota perintöä vastaan, menee se lapsellenne. Hänen puolestaan ette voi kieltäytyä perinnöstä.

Vierailija
20/48 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi ei ota perintöä vastaan, menee se lapsellenne. Hänen puolestaan ette voi kieltäytyä perinnöstä.

Tulemme pitämään huolen siitä että myöskään lapsi ei tule saamaan perintöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi