tuli ero pettäjämiehen kanssa ja minusta on tehty narsisti
Mies säntäsi heti eron jälkeen uuteen suhteeseen ja lapsikin jo tulossa.
Minusta on nyt tehty narsisti. Mies kohtelee minua joko vihan tai säälin kautta. Kaikella tavalla mulle on tehty selväksi etten merkitse mitään. Ja oon vasta nyt myöhemmin tajunnut, että mies käyttäytyy niinkuin olisin joku narsisti. Hienosti sillä tavalla siirtää vastuun teoistaan minulle.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kuulostaa siltä, että miehen uuden naisen on pakko olla idiootti tai täysin epätoivoinen ihminen
Tai sitten hän on aivan ihana, kaunis myös sisäisesti ja upean rakastettava ihminen. Harva sitä huonompaan vaihtaa.
Lapset ovat omaa lihaa ja verta, mutta lasten äiti, eli ap, on täysin vieras ihminen.
Taidat olla miehen uusi eksä.
Valitettavasti sulla taitaa olla sama kohtalo edessä kuin apllä.Jaa, tai sitten ei.
Ota pää pois pensaasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kuulostaa siltä, että miehen uuden naisen on pakko olla idiootti tai täysin epätoivoinen ihminen
Tai sitten hän on aivan ihana, kaunis myös sisäisesti ja upean rakastettava ihminen. Harva sitä huonompaan vaihtaa.
Lapset ovat omaa lihaa ja verta, mutta lasten äiti, eli ap, on täysin vieras ihminen.
Mikä vaivaa ihmistä joka haluaa olla näin ilkeä?
Miksi ihmeessä välitätte, jos maallikot heittelevät näitä määritelmiään. Diagnoosit tehdään lääketieteen puolella. Ex-miehesi vierittää syyn niskaasi, koska hän tietää tehneensä väärin. Hän puolustelee omaa käytöstään demonisoimalla sinut. Hae nopeasti itsellesi apua. Pettäjä on aina ITSE vastuussa omista teoistaan.
Ei kenestäkään voi "tehdä" narsistia. Se on sisäsyntyistä että olet narsisti. Ja tähän ei ex-miehesi uusi puoliso liity mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alttarille talutettaessa kaikki ovat ihania. Erotessa narsisteja. T. Sossutäti ja kuullut kotidiahnoosit
Mä en ole diagnooseja antanut. Minusta on tehty narsisti.
Ap
Narsisti on hieno ihmistyyppi! Parhaita kumppaneita, pitää vain olla samanhenkinen.
Älä välitä ja näytät sille, että sulla menee paremmin ilman häntä. Annat kaikkien hänen yritystensä kiusata sinua valua kuin vesi hanhen selästä. Se on paras kosto.
Vierailija kirjoitti:
Pihtasitko? Nalkutitko?
En ole ap mutta ajattele meille on ero tulossa miehen haluttomuuden takia. Minä, vaimo haluaisin joka päivä,mies 1-2 kertaa maksimissaan kuukaudessa enkä edes nalkuta.
Jaa, tai sitten ei.