Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuli ero pettäjämiehen kanssa ja minusta on tehty narsisti

Vierailija
23.07.2018 |

Mies säntäsi heti eron jälkeen uuteen suhteeseen ja lapsikin jo tulossa.

Minusta on nyt tehty narsisti. Mies kohtelee minua joko vihan tai säälin kautta. Kaikella tavalla mulle on tehty selväksi etten merkitse mitään. Ja oon vasta nyt myöhemmin tajunnut, että mies käyttäytyy niinkuin olisin joku narsisti. Hienosti sillä tavalla siirtää vastuun teoistaan minulle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi kirjoitan. Ahdistaa ja ottaa päähän

Vierailija
2/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alttarille talutettaessa kaikki ovat ihania. Erotessa narsisteja. T. Sossutäti ja kuullut kotidiahnoosit

Vierailija
4/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teillä yhteisiä lapsia, vai miksi välität siitä, mitä eksä sinusta ajattelee ja puhuu?

Vierailija
5/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alttarille talutettaessa kaikki ovat ihania. Erotessa narsisteja. T. Sossutäti ja kuullut kotidiahnoosit

Mä en ole diagnooseja antanut. Minusta on tehty narsisti.

Ap

Vierailija
6/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet jonkun uuden kulta.

Vierailija
7/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko teillä yhteisiä lapsia, vai miksi välität siitä, mitä eksä sinusta ajattelee ja puhuu?

On yhteisiä lapsia

Vierailija
8/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole diagnooseja antanut. Minusta on tehty narsisti.

Ap

Sinut on diagnosoitu. Älä viilaa pilkkua.

Vierailija
9/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta olet jonkun uuden kulta.

Ja uusperhehelvetti alkaa. 😬

Vierailija
10/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesortsit on muatia ny.

Vierailija
11/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persesortsit on muatia ny.

Terdelle vaan ja uutta matoa koukkuun.

Vierailija
12/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kommentit?

Vierailija
13/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tiesvät ennestäänkin, että nyt esiin tulleet jutut eivät ole ihan tuulesta temmattuja. Ja jos sinä et kerran olisi narsisti, niin saisit faktojen kautta helposti muut puolellesi ja miestä vastaan. Ihan hyvä siis jos nyt hieman tekojasi mietit ja olet niistä ahdistunut.

Vierailija
14/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt meininkiä.

Vierailija
15/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasitko? Nalkutitko?

Vierailija
16/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki tiesvät ennestäänkin, että nyt esiin tulleet jutut eivät ole ihan tuulesta temmattuja. Ja jos sinä et kerran olisi narsisti, niin saisit faktojen kautta helposti muut puolellesi ja miestä vastaan. Ihan hyvä siis jos nyt hieman tekojasi mietit ja olet niistä ahdistunut.

Kerta niin hyvin meidän tilanteen tiedät niin voit varmaan kertoa mitä tekoja mun pitäisi miettiä?

Olen ahdistunut lähinnä siitä, että mua on petetty ja mut on vaihdettu lennosta toiseen, näyttäen näin mulle etten ole minkään arvoinen.

Vierailija
17/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuulostaa siltä, että miehen uuden naisen on pakko olla idiootti tai täysin epätoivoinen ihminen

Vierailija
18/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kuulostaa siltä, että miehen uuden naisen on pakko olla idiootti tai täysin epätoivoinen ihminen

Tai sitten hän on aivan ihana, kaunis myös sisäisesti ja upean rakastettava ihminen. Harva sitä huonompaan vaihtaa.

Lapset ovat omaa lihaa ja verta, mutta lasten äiti, eli ap, on täysin vieras ihminen.

Vierailija
19/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta niin hyvin meidän tilanteen tiedät niin voit varmaan kertoa mitä tekoja mun pitäisi miettiä?

Olen ahdistunut lähinnä siitä, että mua on petetty ja mut on vaihdettu lennosta toiseen, näyttäen näin mulle etten ole minkään arvoinen.

Sä olet huono punkassa.

Vierailija
20/28 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän on aivan ihana, kaunis myös sisäisesti ja upean rakastettava ihminen. Harva sitä huonompaan vaihtaa.

Lapset ovat omaa lihaa ja verta, mutta lasten äiti, eli ap, on täysin vieras ihminen.

Taidat olla miehen uusi eksä.

Valitettavasti sulla taitaa olla sama kohtalo edessä kuin apllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi