Mies suuttui, kun heitin hänen tavaroita pois.
Olemme nyt seurustelleet noin 2 vuotta ja olemme muuttamassa yhteen. Mies on jäänyt leskeksi päälle 7 vuotta sitten ja heillä on edesmenneen vaimon kanssa 2 yhteistä lasta 10-vuotias tytär ja 16-vuotias poika.
Olisin halunnut muuttaa aluksi toiseen asuntoon, toiselle puolelle kaupunkia miehen kanssa, mutta hän halusi jäädä kyseiseen taloon, koska on lapsien lapsuudenkoti ja on itse rakentanut talon. Mielestäni sen olisi ihan hyvin voinut laittaa myytiin, koska menisi varmasti hyvin kaupaksi. No, suostuin siihen, että muutan heiidän luokseen.
Ymmärrän, että lapset haluavat säilyttää tavaroita äiditään, mutta ne voisivat olla lapsien huoneessa. Mutta asunnossa on miehen ja edesmenneen vaimon ostamia huonekaluja ja edesmenneen vaimon vanhoja henkilökohtaisia tavaroita varastossa ja kaapissa pari kuvaa. Ehdotin miehelle, että ostettaisiin ihan uudest huonekalut, mutta ei käy, koska ei ole niin paljoa ylimääräsitä rahaa kuulemma (mies käy kyllä hyväpalkkaisessa työssä). Suostui, että viedään osa tavaroista varastoon ja otetaan minun huonekaluni käyttöön ja tapetoidaan olohuone uudestaan. Mutta nyt tavarat vievät kamalasti tilaa varastosta, mutta ovat hyviä kun poika muuttaa pois kotoa, joten ne voivat vielä hetken olla siellä. Suostui myös viemään kaapista parit valokuvat lasten huoneisiin, onneksi. En halua katella omassa kodissani, kenestäkään muusta vaimosta kuvia, kun minä olen uusi puoliso.
Miehen ollessa töissä pari vk sitten, siivoilin kaappeja ja tein tilaa tavaroilleni, niin löysin miehen kaapista laatikon missä oli heidän hääkuvansa ja sormuksensa ja vieraskirja ja päätin sen sitten sen enempää miettimättä heittää menemään. Mukana oli siis myös muuta turhaa roinaa ja rikkinäisiä vaatteita jne. No tänään mies kysyi, missä laatikko on sanoin että heitin sen menemään ja mies suuttui ja haukkui minua itsekkääksi. En tiedä miten reagoida tähän. Mies sanoi, ettei ole enää varma yhteenmuutosta ja poika ei edes puhu minulle. Mitä tehdä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ME MENNÄÄN SILTI NAIMISIIN SANOTTE MITÄ TAHANSA TÄÄ EI OLE PROVO
Sitä varmaan kysytään mieheltäkin. Tuskinpa haluaa mielenvikaista vaimoa.
EN OLE MIELENVIKAINEN!! VOISITTEKO NYT AUTTAA ETTÄ MITEN SAAN MIEHELTÄ PYYDETTYÄ ANTEEKSI JA LEPYTELTYÄ SEN????? EN HALUA MENETTÄÄ ELÄMÄNI RAKKAUTTA!!
Taitaa olla myöhäistä, kun paskoo omaan pesään niin siitä tulee haiseva soppa. Luulit että vallan voi noin vain ottaa, ilman vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
MIES ANTOI MULLE LUVAN SIIVOTA KAAPPEJA JOTEN EN MÄ TEHNYT MUUTEN MITÄÄ VÄÄRÄÄ
Se luotti siihen, että sulla olis ollu jotain järkeä siivoamisessa - petit sen luottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Siivoamista olisi ehkä ollut se, että olisit siirtänyt tavarat eripaikkaan ja sanonut että poista tuosta tarpeettomat.
TEISTÄ EII MITÄÄ HYÖTYÄ JA KUN MÄ LUULIN ETTÄ TÄLLÄ SIVUSTOLLA SAIS APUA JA TUKEA MUT OLIN NIIN VÄÄRÄSSÄ!!! ETTE KYLLÄ TODELLAKAAN USKALTAISI SANOO MULLE SAMOJA ASIOITA PÄIN NAAMAA HYVÄ SE ON KATO NETISSÄ VAAN HUUDELLA!! TULKAA VAAN SANOO PÄIN NAAMAA ETTE USKALLA!!! OOTTE VAAN KATELLISIA KUN MULLA ON KOMEA JA HYVÄ MIES
Mitä ihmisen päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään, kun menee heittämään pois toisen tavaroita? Puhumattakaan korvaamattoman arvokkaista muistoesineistä? Siivositko ap kännissä, vai miten perustelet toimintasi?
Vierailija kirjoitti:
TEISTÄ EII MITÄÄ HYÖTYÄ JA KUN MÄ LUULIN ETTÄ TÄLLÄ SIVUSTOLLA SAIS APUA JA TUKEA MUT OLIN NIIN VÄÄRÄSSÄ!!! ETTE KYLLÄ TODELLAKAAN USKALTAISI SANOO MULLE SAMOJA ASIOITA PÄIN NAAMAA HYVÄ SE ON KATO NETISSÄ VAAN HUUDELLA!! TULKAA VAAN SANOO PÄIN NAAMAA ETTE USKALLA!!! OOTTE VAAN KATELLISIA KUN MULLA ON KOMEA JA HYVÄ MIES
Sellaiset psykoosit sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Anna osoite niin tuun.
Ps. Mies on kohta ex.
Toivottavasti mies ymmärtää pelastaa itsensä ja lapsensa hullulta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on näppis rikki. Caps Lock on juuttunut päälle.
Provohan tästä tulee ensimmäisenä mieleen, mutta kun on oikeasti aivan sairaitakin ihmisiä olemassa. Nyt voisit soittaa vanhemmillesi ja syytää kasvatuksesta. Oletko ainut lapsi? Jos et niin kuopus? Kukaan ei tule antamaan tota anteeksi, sulta puuttuu täysin empatia- ja sympatiakyky. Mikään ei ole huvittavampaa kuin alhaisella ÄO:lla varustettu sosiopaatti.
Sama ap on muuten tehnyt jälleen uuden aloituksen, hiukan yksityiskohtia muunnellen. Väsynyttä provoa.