Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui, kun heitin hänen tavaroita pois.

Vierailija
23.07.2018 |

Olemme nyt seurustelleet noin 2 vuotta ja olemme muuttamassa yhteen. Mies on jäänyt leskeksi päälle 7 vuotta sitten ja heillä on edesmenneen vaimon kanssa 2 yhteistä lasta 10-vuotias tytär ja 16-vuotias poika.
Olisin halunnut muuttaa aluksi toiseen asuntoon, toiselle puolelle kaupunkia miehen kanssa, mutta hän halusi jäädä kyseiseen taloon, koska on lapsien lapsuudenkoti ja on itse rakentanut talon. Mielestäni sen olisi ihan hyvin voinut laittaa myytiin, koska menisi varmasti hyvin kaupaksi. No, suostuin siihen, että muutan heiidän luokseen.
Ymmärrän, että lapset haluavat säilyttää tavaroita äiditään, mutta ne voisivat olla lapsien huoneessa. Mutta asunnossa on miehen ja edesmenneen vaimon ostamia huonekaluja ja edesmenneen vaimon vanhoja henkilökohtaisia tavaroita varastossa ja kaapissa pari kuvaa. Ehdotin miehelle, että ostettaisiin ihan uudest huonekalut, mutta ei käy, koska ei ole niin paljoa ylimääräsitä rahaa kuulemma (mies käy kyllä hyväpalkkaisessa työssä). Suostui, että viedään osa tavaroista varastoon ja otetaan minun huonekaluni käyttöön ja tapetoidaan olohuone uudestaan. Mutta nyt tavarat vievät kamalasti tilaa varastosta, mutta ovat hyviä kun poika muuttaa pois kotoa, joten ne voivat vielä hetken olla siellä. Suostui myös viemään kaapista parit valokuvat lasten huoneisiin, onneksi. En halua katella omassa kodissani, kenestäkään muusta vaimosta kuvia, kun minä olen uusi puoliso.
Miehen ollessa töissä pari vk sitten, siivoilin kaappeja ja tein tilaa tavaroilleni, niin löysin miehen kaapista laatikon missä oli heidän hääkuvansa ja sormuksensa ja vieraskirja ja päätin sen sitten sen enempää miettimättä heittää menemään. Mukana oli siis myös muuta turhaa roinaa ja rikkinäisiä vaatteita jne. No tänään mies kysyi, missä laatikko on sanoin että heitin sen menemään ja mies suuttui ja haukkui minua itsekkääksi. En tiedä miten reagoida tähän. Mies sanoi, ettei ole enää varma yhteenmuutosta ja poika ei edes puhu minulle. Mitä tehdä?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa.... Joo, olen miehesi kanssa samaa mieltä. Ei muuta kommentoitavaa.

Täällä oli joskus ennen kesää vastaavanlainen aloitus, tosin mies ja nainen eivät olleet muuta kuin tapailleet. Et sitten sattunut sitä lukemaan.

Vierailija
2/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Et ole vaimo, jos ette ole naimisissa

B) Olet idiootti ja sietäisit saada selkääsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet tyhmä,heität poi hääkuvan,sormuksen ja vieraskirjan, sietäis hävetä.Ei ne paljon vie tilaa.

Vierailija
4/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka parempia provoja.

Vierailija
5/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Et ole vaimo, jos ette ole naimisissa

B) Olet idiootti ja sietäisit saada selkääsi

Olen kylläkin avovaimo ja tuleva aviovaimo. Ja miten niin muka? Kai minunkin tavaroilla on oikeus olla tilaa ja paikka kotonani. 

Vierailija
6/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ihtes.

Vierailija
7/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä Porvoossa vaadimme parempia provoja!

Vierailija
8/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.... Joo, olen miehesi kanssa samaa mieltä. Ei muuta kommentoitavaa.

Täällä oli joskus ennen kesää vastaavanlainen aloitus, tosin mies ja nainen eivät olleet muuta kuin tapailleet. Et sitten sattunut sitä lukemaan.

Ai, no empä tiennytkään. Eri henkilöitä kyllä ollaan.

Ap

Vierailija
9/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heitit toisen hääkuvat pois ja ihmettelet miksi suuttui?Kyllä nuo nyt lapsille ainakin muistoja olisivat olleet.

Vierailija
10/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää provoaloitus ollut täällä ennenkin? Joku heittää miehensä sormuksia ja kuvia pois ja sit ihmettelee, että mitä mä muka tein.

Vierailija
11/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt lukija kirjoitti:

Me täällä Porvoossa vaadimme parempia provoja!

Anteeksi tuottaa pettymys, mutta ei ole kyllä provo. Googleta vaikka salon autokolari 2011

Vierailija
12/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosit keväällä jo samalla tavalla 👍🏻

Vierailija
13/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololololooooooooo

Vierailija
14/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten teitä epäempaattisia ja ajatuskyvyttömiä pösilöitä on enemmänkin.

Vierailija
15/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin mustasukkainen kuolleelle??

Vierailija
16/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää provoaloitus ollut täällä ennenkin? Joku heittää miehensä sormuksia ja kuvia pois ja sit ihmettelee, että mitä mä muka tein.

Siis ymmärrän kyllä tehneeni väärin, enkä ajatellut sen ene,pää sillähetkellä. Menivät roskiin vähän kuin vanhingossa. 

Ongelma on, että miten saisin miehen lepyteltyä ja pyydettyä anteeksi. 

Vierailija
17/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut ennenkin.

Vierailija
18/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää provo on ollut täällä  aiemminkin

Vierailija
19/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestille nro 11

Tuo loppukeväisen ketjun aloittaja mainitsi myös tuon autokolaritapauksen, missä miehen vaimo oli kuollut. Ja yksi lapsi oli. Vaikuttaa  samalta, mutta seurusteluvuodet väännetty.

Vierailija
20/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut ennenkin.

En ole minä, en sitten tiedä että kuka. En ole provo ja haluaisin neuvoja,m että miten tästä eteenpäin. Googleta salon autokolari 2011, edesmennyt vaimo menehtyi siinä.