En kestä mun miestä
Mies oli pois kotoa ja täytin lapsille uima-altaan. Mies tulee kotiin ja valittaa kun täytin altaan väärällä letkulla, kun olisi ollut uusi ja parempikin. En tajua, lapset pääsi uimaan eikö se ollut hyvä juttu? Aina sanotaan että naiset nalkuttaa, mutta meillä se on toi mies joka valittaa turhasta.
Kommentit (48)
Onko pohjaa ja edellytyksiä eli onko hän joskus ollut toisenlainen?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä katsoisi kotonani tupakkaa polttavaa, ylipainoista, tietokonepelejä tuntitolkulla pelaavaa miestä. Miehesi pitäisi nyt itse tajuta tilanteensa ja parantaa sekä fyysiset että henkiset tapansa. Aina on mahdollisuus "tehdä parannus". Mistä asiasta muuten saat kehuja ja kannustusta mieheltäsi?
En saa oikein ikinä kehuja. Kuulostaa kauhealta, mutta on hyviäkin puolia. On lähes aina kotona, ei käy ikinä ryyppäämässä ym. Hyvää seksiä silloin kun sitä on. Itse olen normaalipainoinen, enkä polta.
Vierailija kirjoitti:
Onko pohjaa ja edellytyksiä eli onko hän joskus ollut toisenlainen?
On aina kyllä ollut sellainen, että nalkuttaa ja antaa muiden ymmärtää että tekee paljon kotitöitä, vaikka totuus on toinen. Ennen oli yhteisiä juttuja ja hellyyttä, mutta nykyään häviän tabletille ja kännykälle :(. On tosi sulkeutunut, salailee ja valehtelee ihan tyhmiäkin juttuja, joita häpeää. Opettakaa äidit poikanne puhumaan ja näyttämään tunteet, lapsuudesta tässäkin suurin osa kumpuaa.
Ap
Tilastoit miehen älylaitteidenköytön eli alat kellottaa sitä ja suhteuttaa kotona vietettyyn valveillaoloaikaan. Lisäksi voit tehdä vertailun omasta ajankäytöstäsi ja käytettävissäolostasi hänelle.
Jos suuttuu, on laitteen takana joku nainen/naisia/seksiä tai muu riippuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Tilastoit miehen älylaitteidenköytön eli alat kellottaa sitä ja suhteuttaa kotona vietettyyn valveillaoloaikaan. Lisäksi voit tehdä vertailun omasta ajankäytöstäsi ja käytettävissäolostasi hänelle.
Jos suuttuu, on laitteen takana joku nainen/naisia/seksiä tai muu riippuvuus.
Ei mulla oikeesti ole aikaa tehdä tällaista. Jonkun pitää hoitaa lapsia ja tehdä ne kotityöt.
Mutta on aikaa tapella miehen kanssa loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on aikaa tapella miehen kanssa loppuelämä.
Onko sun vaikea ymmärtää, että kaikki ihmiset ei ota heti eroa ongelmien tullessa? Yksi syy miksi puran tätä tänne on se, että en itse halua olla samanlainen valittaja kuin mies ja tässä samalla mietin miten saan sanottua asioista nätisti. Voin kuvitella miten mies suuttuisi (niin ainakin itse tekisin) jos koko päivän kulkisin perässä ja kellottaisin sen tekemisiä. En halua mennä itse siihen samaan lapsellisen toimintaan, koska siitä ei tule kuin riitaa.
Ap
En kyllä katsoisi kotonani tupakkaa polttavaa, ylipainoista, tietokonepelejä tuntitolkulla pelaavaa miestä. Miehesi pitäisi nyt itse tajuta tilanteensa ja parantaa sekä fyysiset että henkiset tapansa. Aina on mahdollisuus "tehdä parannus". Mistä asiasta muuten saat kehuja ja kannustusta mieheltäsi?