Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen vaimo häiriköi puheluilla ja yllätysvierailuilla

Vierailija
23.07.2018 |

Kiristää lasten kautta ja yrittää tuhota välit miehen ja lasten välillä. On selvästikin poissa tolaltaan, sillä miehen olisi pitänyt jäädä elämään ilmeisesti yksin eron jälkeen. Erosta on kuitenkin aikaa ja olen tullut miehen elämään vasta alkuvuodesta. Mikä olisi oikea tapa suhtautua tähän, vai onko sellaista edes?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten asiat voi hoitaa tekstarilla, harvakseltaan. Lasten vaihto käy nopeasti ovensuussa sovittuna aikana, lähellä asuessa lapset menevät itse koulusta toiselle vanhemmalle.

En näe eksää kuin kerran vuodessa vanhempainillassa.

Ohis exä

Vierailija
22/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mies, jolla ei ole lapsia ja mieluummin ei exiäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä saa exät soittamaan ja laittamaan viestejä keskellä yötä tai tulemaan kutsumatta kylään. Minusta se on sairaan ihmisen käytöstä ja virkavallalle ilmoitetaan muutkin häiriköijät. Kun on erottu, ei tarvitse enää laitella viestejä tai soitella kuulumisia itsestään. Lapset ja yhteiset lemmikit ovat eri juttu tai jos on sovittu muuta yhteistä hoidettavaa esim. yritystoiminnan tai hankintojen osalta.

Tavoitteena noilla hulluilla on pilata toisten elämä ja sellainen estyy parhaiten laittamalla tiukat rajat. Hulluilla ei ole mitään rajoja omalle käytökselleen, tosin muita voivat kontrolloida tai uhkailla mielensä mukaan.

Vierailija
24/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut miehen elämään vasta alkuvuodesta ja asutte jo yhdessä?

Vierailija
25/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on vaikeaa ja kiukkuaa huonon olon takia. Tarviiko tuohon reagoida mihinkään. Antaa vaan kaasuta.

Vierailija
26/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusliitot onnistuvat harvoin. Valitettavaa, mutta totta.

Vierailija
27/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailua. Vain kilpailua.

Vierailija
28/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi entisen puolison kuvaus asioista on taatusti aivan toinen.

En olis niin varma. Vähän väliä täällä on kostofantasiaketjuja, joita jotkut tasapainottomat ihmiset menee ja toteuttaa.

Vierailija
29/29 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni entinen tyttöystävä yritti kanssa häiriköidä meidän suhdetta alussa.Mieheni ei saanut häiriköintiä loppumaan.Menin itse ”keskustelemaan” hänen kanssaan ja tein hänelle asiat selväksi ihan naisten kesken!

Häiriköinti loppui ja kun asumme pienellä paikkakunnalla törmäämme aina välillä, kaupassa ja joskus baarissa, niin hän on ihan mielin kielin!

Mieheni aina ihmettelee miten sain asian niin hyvin hoidettua, että hän jätti meidät rauhaan?

No en viitsi ihan kaikkea kertoa hänelle.Pysyköön minun ja exän asiana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi