Jos sinusta tehtäisiin elokuva, kuka näyttelijä olisi ulkonäöltään rooliin sopivin?
Eli kuka näyttelijä muistuttaa sinua ulkoisesti eniten?
Itseäni voisi näytellä Tara Reid (minua sanottu hänen näköisekseen)
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Jos verrataan Salma Hayekia Lonely heart killers elokuvassa Martha Beckin oikeisiin kuviin niin sillä perusteella sanoa vaikka Charlize Theronin tai Gwyneth Paltrown 😄
*sillä perusteella sanoisin
Muistutan yhtä paljon Gwynethiä tai Charlizea kuin Salma Martha Beckiä
Vierailija kirjoitti:
Zooey Deschanel, hän on ihana!
Mutta oletko sinä?😁
Jos Anna Puu aloittaisi näyttelijänuran niin tässä olisi läpimurtorooli tarjolla. Elokuvan juoni: makaa sohvalla ja palstaile. Oscareita odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
ps. Tosin olen ainakin 40 kiloa painavampi kuin Outi Alanen. Mutta koskapa näyttelijät olis yhtä huonokuntosia ja rumia kuin henkilöt, joita esittävät.
t.viesti 48
Moni näyttelijä lihottaa tai laihduttaa itseään rooleihinsa; mieti esim Jared Letoa.
Aira Samulin, vaikkei Aira varsinaisesti näyttelijä olekaan.
Angelina Jolie on samanlainen luuturpa lommoposki. Kehossa vaan pitäisi olla hänellä joku + 40 kg. Eli ehkä Angelina Jolie naaman puolesta ja vartalolta sitten Christina Hendricks (tjsp). Angelinalta vaan pois nätit silmät ja kulmat, ja huulista kaikki muhkeus pois. Pelkkä luurankomainen lommoposkisuus jäisi ja siihen hailakat silmät ja ohuet huulet. Iho vitivalkoinen. Ja Christinalta kaikki täyteläisyys pois, eli muhkea vartalo kyllä, mutta painovoiman jälkeen. Siihen huono ryhti.
Vierailija kirjoitti:
Angelina Jolie on samanlainen luuturpa lommoposki. Kehossa vaan pitäisi olla hänellä joku + 40 kg. Eli ehkä Angelina Jolie naaman puolesta ja vartalolta sitten Christina Hendricks (tjsp). Angelinalta vaan pois nätit silmät ja kulmat, ja huulista kaikki muhkeus pois. Pelkkä luurankomainen lommoposkisuus jäisi ja siihen hailakat silmät ja ohuet huulet. Iho vitivalkoinen. Ja Christinalta kaikki täyteläisyys pois, eli muhkea vartalo kyllä, mutta painovoiman jälkeen. Siihen huono ryhti.
Niin joo ja Gerard Depardieu'n nenä. Kyllähän tämä kaikki nykyisellä teknologialla onnistuisi
Marion Cotillard, kuulemma samaa naistyyppiä kuin minä.
Camilla Arfwedson (Holby Cityn sairaalan Zosia).
Heikki Silvennoinen Mauno Ahoseksi maskeerattuna naisten vaatteissa.
Outi Alasen ja Satu Silvon risteytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zooey Deschanel, hän on ihana!
Mutta oletko sinä?😁
Olen 😘
En tiedä. Kellä naisnäyttelijällä on väritön ja piirteetön taikinanaama, pottunenä, huono iho ja seitsemän kiloa liikapainoa?
Vierailija kirjoitti:
Marion Cotillard, kuulemma samaa naistyyppiä kuin minä.
Marion Cotillard La vie en rose:ssa?
Ton julkkistestin mukaan näytän Scarlett Johanssonilta :o
Jos verrataan Salma Hayekia Lonely heart killers elokuvassa Martha Beckin oikeisiin kuviin niin sillä perusteella sanoa vaikka Charlize Theronin tai Gwyneth Paltrown 😄