Jos sinusta tehtäisiin elokuva, kuka näyttelijä olisi ulkonäöltään rooliin sopivin?
Eli kuka näyttelijä muistuttaa sinua ulkoisesti eniten?
Itseäni voisi näytellä Tara Reid (minua sanottu hänen näköisekseen)
Kommentit (88)
Mulle tulee noissa celebrity twin sovelluksissa joka kerta eri tulos, riippuen kuvasta....
tuli sovelluksessa pamela andersson, kristen dunst ja christy turlington, ketä mä noista sitten muistutan? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucy Lawless tummahiuksisena
Kertoisitko, alapeukuttaja, mihin ihmeeseen alapeukkusi perustuu.
Täällä tunnetaan Lucy vain tummatukkaisena Zenan roolista, eikä alapeukuttaja taida tietää että Lucy pitää nykyään vaaleita hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucy Lawless tummahiuksisena
Täällä tunnetaan Lucy vain tummatukkaisena Zenan roolista, eikä alapeukuttaja taida tietää että Lucy pitää nykyään vaaleita hiuksia.
Joo, ilmeisesti eivät tätä tiedä. Tai sitten eivät siedä sitä tummahiuksistakaan versiota. Olen saanut miehiltä paljon kommentteja yhdennäköisyydestä tuohon tummahiuksiseen versioon.
Whoopi Goldberg. Ihonväri on sivuseikka, muuten hän sopii rooliin ulkonäöltään ja luonteeltaan.
Robin Packalen tai Johannes Brotherus
Robin Packalen tai Johannes Brotherus
Se joka esitti Justiinaa Pekka Puupää filmeissä.
Vaalea Ally Kami (Celebry Twinsin mukaan.)
Laura Birn. Mulla on samanlainen "väritön" naama kun hänellä. Siis että kulmakarvat on ihan näkymättömät ym. Jotenkin myös samanlaiset terävät kasvot kun hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kerran jotain "celebrity twin" tms. appsiä ja sen perusteella muistutan Cheriä. Onhan tuolla toki muutama vuosikymmen enemmän ikää, mutta on kait niin leikelty että kyllä se tämmöisestä hehkeästä kolmevitosesta menisi😁
Cher on lahjakas ja UPEA!
Jokaisen julkkiksen kannattaisi käyttää hänen plastiikkakirurgiaan.
Kathy Bates