Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaiset näppylät nielussa?

Kyllästynyt saikkuun
22.07.2018 |

Hieman taustaa oon ollu nyt yli viikon saikulla (huomenna takasin töihin) nieluviljely neg, verikokeessa vaan valkosolut ja crp vähän koholla, nyt kyllä normaalit jo. Kaikki oireet kuten tosi paha yskä, kuume, yleinen paska olo, nuha + tukkoisuus on loppuneet. Enää jäljellä kipeä kurkku (sattuu niellä) ja liman eritys aamuisin. Keskiviikkona illalla hieman ennen nukkumaanmenoa huomasin kurkun olevan vaan oikealta puolelta kipeä, kipua on jatkunut nyt sunnuntaihin asti. Kipu ei ole muuttunut mihinkään. Kivun huomaamisen yhteydessä huomasin myös oikean korvan olevan kipeä nieltäessä ja se tuntuu koko ajan olevan hieman lukossa. Kurkku on myös oikealta puolelta ulkopuolelta koskettaessa arka.

Osaisko joku sanoa tai neuvoa mitä ne punaiset pilkut tai näppylät kurkussa oikein on? Miksi kurkkukipu tuntuu vaan oikealla vaikka ne ihme näpyt ovat aikalailla keskellä nielussa? Pitääkö tässä nyt taas mennä lääkäriin hakemaan lisää saikkua tälläsen pikku asian takia..? :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan :)

Vierailija
2/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

refluksia vois olla. onko muita oireita jotka viittaa refluksiin? tai sit vaan sitkeä virus ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

refluksikurkku kirjoitti:

refluksia vois olla. onko muita oireita jotka viittaa refluksiin? tai sit vaan sitkeä virus ! 

Ei oo kyl mitään refluksiin viittavaa mitä nyt kattelin noita sen oireita pikasesti. Kai se sit pitää uskoo et on vaan virus, alkaa vituttaa vaa tää korva- ja kurkkukipu mikä ei helpota särkylääkkeillä oikeestaan ollenkaan :(

Vierailija
4/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooma hypännyt nieluun?

Vierailija
5/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondylooma hypännyt nieluun?

Suuseksiä harrastanu viimeks kesäkuun alussa poikaystävän kanssa kenellä ei oo muita seksikumppaneita ollut ennen mua (niinku ei mulla oo ollu ennen sitä). Et nää seksitaudit on nyt ainaki poissuljettu :D

Vierailija
6/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hyviä ehdotuksia? :)

Vierailija
7/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasta voi jäädä jäämiä suuhun joka aiheuttaa tulehduksen.

Vierailija
8/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nielutulehdus? Mulla äityi niin pahaksi, että jouduin päivystyksessä tiputukseen. Nielurisa leikattiin myöhemmin. Jos tulee kuumetta ja/tai nielurisa turpoaa, lääkäriin heti.

Vierailija
9/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissasta voi jäädä jäämiä suuhun joka aiheuttaa tulehduksen.

Tää taitaa viittaa tohon et suuseksiä harrastanu viime kuun alussa? Vai mistä mä kusta olisin saanu suuhuni muuten :D Mut jos tää olis tullu siitä ni kai tää olis tullu jo aiemmin eikä yli kuukautta myöhemmin? :/

Vierailija
10/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nielutulehdus? Mulla äityi niin pahaksi, että jouduin päivystyksessä tiputukseen. Nielurisa leikattiin myöhemmin. Jos tulee kuumetta ja/tai nielurisa turpoaa, lääkäriin heti.

No siis mulla on tosi isot nielurisat muutenkin. Kun otettiin nieluviljely niin se labratyyppi totes ittekki et aika isot risat, ja kysy samalla et aiheuttaaks ne harmeja tai oonko usein kipee tms. Mut en oo usein kipee eikä ne oo tiellä tai mitään ni kukaan ei suostu leikkaamaan niitä vaik itte oisin valmis siihen leikkaukseen vaikka heti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi