Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua! hakemuksen tekeminen opistoon, peruutusehdot?

Vierailija
22.07.2018 |

Kyselen täällä, koska opistoon ei pysty soittamaan tähän aikaan ja tänään on viimeinen hakupäivä. Olen tekemässä hakemusta näin viime tingassa, koska olin menossa toiseen opistoon mutta en ole saanut asuntoa kys. kaupungista, joten tämä on plan b. Kuitenkin tässä hakemuksen alussa sanotaan seuraavasti:

Jatkaaksesi sinun tulee lukea ja hyväksyä seuraavat ehdot:

Täytä hakulomake huolellisesti.

Taide- ja pelialan lukuvuoden kestäville linjoille ei ole peruutusehtoja.

Lyhytkursseillamme noudatamme alla olevia peruutusehtoja:
Pyydämme Sinua lukemaan ja hyväksymään peruutusehtomme tässä vaiheessa. Kurssipaikka vahvistetaan erillisen ohjeen mukaisesti samalla, kun tieto kurssille pääsystä lähetetään valituille.

Peruutus on maksuton 14 päivää ennen kurssin alkua. Peruutuksista 5 -14 päivää ennen kurssin alkua laskutetaan 50 % kurssin hinnasta. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista laskutetaan koko kurssin hinta, samoin jos keskeyttää kurssin.

Ylivoimaisen esteen sattuessa ennen kurssin alkamista (esim. oma sairastuminen, jolloin on toimitettava lääkärintodistus), peritään toimistomaksu 50 €. Kurssille osallistuja voidaan vaihtaa ilman erillistä maksua.

Ahlmanin koulun Säätiö pidättää oikeuden muutoksiin ja koulutuksen peruuttamiseen.

Hyväksymällä nämä käyttöehdot, vakuutat antamasi tiedot oikeiksi ja hyväksyt edellä mainitut ehdot.

Tarkoittaako tämä siis, että hakemalla tuonne mä sitoudun osallistumaan/maksamaan tuon koulutuksen? Eli sitten jos vielä saankin asunnon ja pääsisin sinne toiseen kouluun, niin joudun maksamaan joka tapauksessa tuonnekin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit peruuttaa maksutta kunhan teet sen hyvissä ajoin (ennen kuin kurssin alkuun on 14 päivää).

Vierailija
2/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa lyhytkurssille vai vuoden mittaiseen koulutukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis oli se, mitä en tajunnut oikein. Ei peruutusehtoja, eli voi perua ilman mitään ongelmia? Vai ei voi perua ollenkaan? Ap

Vierailija
4/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko menossa lyhytkurssille vai vuoden mittaiseen koulutukseen?

Vuoden mittaiseen koulutukseen. En ole varma lasketaanko sitä taidealaksi, eli tarkoitetaanko taidealalla pelkkää kuvataidetta vai muutakin luovaa. Ap

Vierailija
5/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis oli se, mitä en tajunnut oikein. Ei peruutusehtoja, eli voi perua ilman mitään ongelmia? Vai ei voi perua ollenkaan? Ap

Minä ymmärtäisin sen niin, että voi peruuttaa ilman ehtoja. Jos ei voisi perua ollenkaan, lukisi kai jotain ettei ole peruutusmahdollisuutta.

Vierailija
6/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärtäisin sen niin, että voi peruuttaa ilman ehtoja. Jos ei voisi perua ollenkaan, lukisi kai jotain ettei ole peruutusmahdollisuutta.

Kaipa uskallan hakea, eihän noihin tarkemmin ajateltuna tarpeeksi moni ehkä uskaltaisi hakea, jos peruuttaminen ei olisi mahdollista. Kiitos! Ap