Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin erota ja juuri ostettu omistusasunto

Vierailija
22.07.2018 |

Kumppanini yrittää kontrolloida eikä arvosta minua. Tämä siis on pahentunut huomattavasti, kun ostimme yhteisen kodin. Harmittaa niin saateristi, jos nyt joudumme myymään unelma-asuntomme, jota varten olemme tehneet paljon töitä. Miten hoitaisin tilanteen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei  käynyt ilmi kumpaa sukupuolta puoliso on. Joka tapauksessa parisuhde ei kavenna kummankaan ihmisoikeuksia tai itsemääräämisoikeutta niin että ne lakkaavat kokonaan. Kompromisseja pitää oppia tekemään mutta  yksipuolinen sanelu ei ole ok.

Vierailija
22/25 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa puhutaan nyt vain kesänviettotavasta. siihen luulisi olevsn helppo sanoa, että minä teen näin ja en aio tehdä noin, tee sinä miten haluat.

Millaisilla muilla tavoin miehen kontrolloivius ilmenee? Vähätteleekö hän sinua ja arvosteleeko esim tai onko omistushaluinen ja mustasukkainen, mykkäkouluilija tms? Siis onko muita merkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini yrittää kontrolloida eikä arvosta minua. Tämä siis on pahentunut huomattavasti, kun ostimme yhteisen kodin. Harmittaa niin saateristi, jos nyt joudumme myymään unelma-asuntomme, jota varten olemme tehneet paljon töitä. Miten hoitaisin tilanteen?

Ostat vaimon osuuden ja elät yksin unelma-asunnossasi.

Vierailija
24/25 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Jos ei, niin asunto vain myyntiin. Pelkkää omaisuutta se vain on.

Vierailija
25/25 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko päätit mitä teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme