Mami go go-blogin lukioita?
Veikatkaa kumpi vauva tulossa? Asia alkanut todella vaivaamaan. Olin ihan varma että tulisi poika mutta viime postauksen jälkeen epäilenkin tyttöä...
Kommentit (12)
Mä en osaa veikata mitään. Oon aina tosi huono veikkaamaan kumpi on tulossa. Mut mielenkiinnolla kyllä odotan tietoa kumman saavat. Itsellä kolmannen LA noin viikko ennen Minttua.
Viimeaikoina tullut tyttö olo. Mutta voi olla poikakin.
Mua harmittaa että joka postaus on nykyään kuivaa mainontaa. Ymmärrän että tarvitsee varmaan rahaa vauvaa varten eikä jaksa ehkä raskaana panostaa blogiin tms.mutta en ole lukenut ainuttakaan postausta paria riviä pidemmälle varmaan vuoteen kun jokainen on joku yhteistyöpostaus. Kaikki persoonallisuus on hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Lukioita?
Lukijoita. Murretta. Vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Lukioita?
Ei ole lukioita, ei edes peruskouluja.
Ai tälläisiakin lukioita on olemassa? Ap ei ainakaan ole käynyt lukiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukioita?
Ei se ole murretta jos ei osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukioita?
Ei se ole murretta jos ei osaa kirjoittaa.
Siis täytyy myöntää et lapin tyttöjä oon :D mutta kirjoitusvirhe tuli kyllä täysin vahingossa. Anteeksi ihmiset olen hyvin pahoilllani.
Ap
Aivan pelkkää yhteistyöpostausta aka mainostamista tämä mami gogo blogi ollut pitemmän aikaa.
Ja kaikki myytävänä: yhteistyöpostauksena saatu jopa hääpuku ja vihkisormus, aivan sairasta.
Vauvakin valjastettu materialismin rattasisiin, pojat kohta kasvavat, eivätkä ehkä halua joutua äitinsä sätkynukeiksi, joten vauvaa voi käyttää tienaamiseen.
En lue aktiivisesti, mutta seuraan instassa. Veikkaan tyttö. Ja perustelut:ostetut vauvan vaatteet pinkkejä, kukkia yms. Ja joku pinkki vauvan kantokassi näkyi kerran.