Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lentänyt yksityiskoneella?

Vierailija
22.07.2018 |

Paljonko maksoi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina joskus näyttävästi lentelen koneellani. Olen päässyt iltauutisiinkiin yhden näytösluonteisen rehvakkaan lentokeikan ansiosta. Olin muuten niin actionsankari että vieläkin nousee iho kananlihalle kun mietin miten komealta näytin niissä uutiskuvissa. En ole koskaan miettinyt mitä harrastus maksaa kun laitan lentelyni aina veronmaksajien piikkiin. T. Juha

Vierailija
2/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti. Hinta on luokkaa 5-25 e/minuutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina joskus näyttävästi lentelen koneellani. Olen päässyt iltauutisiinkiin yhden näytösluonteisen rehvakkaan lentokeikan ansiosta. Olin muuten niin actionsankari että vieläkin nousee iho kananlihalle kun mietin miten komealta näytin niissä uutiskuvissa. En ole koskaan miettinyt mitä harrastus maksaa kun laitan lentelyni aina veronmaksajien piikkiin. T. Juha

Et sinä niin tee herra sipilä. Sinä maksat kaiken itse. Luin faktan joskus internetistä.

Vierailija
4/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella lennän, voit tulla kyytiin jos oot nätti

Vierailija
5/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pienellä yksityiskoneella (4 paikkainen) olen lentänyt, se oli enemmänkin sellainen lentävä kuplavolkkari

Vierailija
6/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

118€, Finnairilla Helsingistä Kajaaniin joskus 8 vuotta sitten lokakuussa. Olin ainoa matkustaja menolennolla 😄

Vierailija
7/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä niin tee herra sipilä. Sinä maksat kaiken itse. Luin faktan joskus internetistä.

Ei kun hups, niinhän Mä tosiaan teenkin. Ihan itse maksan 😁😆😅🤣😂 Meinas unohtua!

Vierailija
8/8 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin potilaskuljetuksessa, pumppasin happi-ampua koko matkan. Oli myös lääkäri mukana. Mutta työmatka siis, ei kai vastannut kysymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä