Onko kukaan lentänyt yksityiskoneella?
Kommentit (8)
Aika monesti. Hinta on luokkaa 5-25 e/minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina joskus näyttävästi lentelen koneellani. Olen päässyt iltauutisiinkiin yhden näytösluonteisen rehvakkaan lentokeikan ansiosta. Olin muuten niin actionsankari että vieläkin nousee iho kananlihalle kun mietin miten komealta näytin niissä uutiskuvissa. En ole koskaan miettinyt mitä harrastus maksaa kun laitan lentelyni aina veronmaksajien piikkiin. T. Juha
Et sinä niin tee herra sipilä. Sinä maksat kaiken itse. Luin faktan joskus internetistä.
Tietokoneella lennän, voit tulla kyytiin jos oot nätti
ihan pienellä yksityiskoneella (4 paikkainen) olen lentänyt, se oli enemmänkin sellainen lentävä kuplavolkkari
118€, Finnairilla Helsingistä Kajaaniin joskus 8 vuotta sitten lokakuussa. Olin ainoa matkustaja menolennolla 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aina joskus näyttävästi lentelen koneellani. Olen päässyt iltauutisiinkiin yhden näytösluonteisen rehvakkaan lentokeikan ansiosta. Olin muuten niin actionsankari että vieläkin nousee iho kananlihalle kun mietin miten komealta näytin niissä uutiskuvissa. En ole koskaan miettinyt mitä harrastus maksaa kun laitan lentelyni aina veronmaksajien piikkiin. T. Juha
Et sinä niin tee herra sipilä. Sinä maksat kaiken itse. Luin faktan joskus internetistä.
Ei kun hups, niinhän Mä tosiaan teenkin. Ihan itse maksan 😁😆😅🤣😂 Meinas unohtua!
Olin potilaskuljetuksessa, pumppasin happi-ampua koko matkan. Oli myös lääkäri mukana. Mutta työmatka siis, ei kai vastannut kysymykseen.