Mies 29v + 4v miettii; kesäromanssista
Olin vasta käymässä vanhassa kotikaupungissa ja ajattelin ajan kulua.
Nuorempana minulla oli sellainen haave, että kumppanini olisi nuorisopsykiatrisella osastolla ja kävisin siellä häntä piristämässä ja katsomassa, kunnes taas oltaisiin yhdessä.
Pyörällä lämpimässä yössä ajellessani ajattelin tuon fantasian tuntuvan nyt jo jotenkin kaukaiselta ja samalla päähäni tuli ajatus siitä, miten pyöräilin näköalattomuudesta ja taantumisesta tunnetun kaupungin katuja ja miten pelastaisin kumppanikseni yökerhon pauhussa parempaa huomista odottavan neidon ja pakenisimme yhdessä näköalattomuutta ja synkkyyttä omaan kesäiseen kuplaan.
Pyöräilisimme sitten myös yhdessä ja välillä voitaisiin vain istua hiljaa ja yrittää arvata toistemme ajatukset ja harjoitella erilaisia hellyyssanoja -ja lauseita. Kaupassa voitaisi lueskella lemmikkituotteiden etikettejä eri kielillä ja miettiä että mitä mikin tarkoittaa. Voitaisi myös mennä vanhempieni luo ja yöpyä sopivan viileässä ja suojaisassa ulkorakennuksessa.
Kommentit (21)
Sinäkin olet vuosia tuhlannut elämästä tällä palstalla.
Ei ristus että tämä tyyppi on sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ruveta jo keskustelemaan asiallisesti!
T. Psykiatrilakimies
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sekavaa tuossa oli.
Sulla puuttuu piste tuosta allekirjoituksen päivämäärästä. 1.6.
Kävin tänään aamusta kaupassa ja vastaan pyöräili joku kiltiltä näyttävä nainen, joka katsoi minua pitkään ja uteliaasti. Tuntui että olisimme ehkä voineet olla oikeat toisillemme, mutta kumpikaan ei oikein voinut luontevasti pysähtyä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kävin tänään aamusta kaupassa ja vastaan pyöräili joku kiltiltä näyttävä nainen, joka katsoi minua pitkään ja uteliaasti. Tuntui että olisimme ehkä voineet olla oikeat toisillemme, mutta kumpikaan ei oikein voinut luontevasti pysähtyä.
Millä tavalla pysähdyt luontevasti?
Nämä jutut on ihan mahtavia. :D Hellyyssanojen harjoittelu :D Kirjoita lisää!
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Seuraavalla kerralla huudat perään kuuluvalla äänellä; minä olen av-mamma, oletko sinäkin.
Kiitos, tämä ketju piristi päivääni.
Pitäisikö aloituksella antaa ylä- vai alapeukku?!
Vierailija kirjoitti:
Sulla puuttuu piste tuosta allekirjoituksen päivämäärästä. 1.6.
Tyypiltä puuttuu paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin pisteet...
Eli jos pelastat jonkun naisen..palkkioksi haluat PIMPSALOORAAA
Kävin sen jälkeen terassilla ja pidin silmät auki mahdollisuuksien varalta. Toivoin, että joku kivannäköinen feissari tulisi juttelemaan, mutta miesfeissari kerkesi varata huomioni.
Täällä lihava ja kulahtanut 3:n lapsen YYHOO
Tuu pelastaa!!!!!
Täällä nainen 29V+29V
Ootan kiihkeänä terassilla
PS: mulla ei oo alushousuja ja en sheivaa
Sinä olet jännästi ristiriitainen persoona. Puhut tällä palstalla naisista usein hyvin negatiivisesti ja ilkeästi yleistäen, ja sitten sinulla on kuitenkin näin herkkiä ja romanttisia haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet jännästi ristiriitainen persoona. Puhut tällä palstalla naisista usein hyvin negatiivisesti ja ilkeästi yleistäen, ja sitten sinulla on kuitenkin näin herkkiä ja romanttisia haaveita.
Psykiatrian osaston potilaan kanssa heilastelu ei kuulosta kauhean romanttiselta.
Tyttö 13v + 11v miettii; onkohan tuo 33 edes se oikea ikä, vai "kaunistelikohan" AP ikäänsä palstalla jo nimimerkin luodessaan? 🤔 Mitä jos hän onkin oikeasti jo mies 29v + 24v?
Ritarikompleksi.