Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeä kysymys instagramista!!!

Vierailija
22.07.2018 |

En ite käytä instaa, mutta olen käynyt katsomassa nyt yhden miehen kuvaa sieltä.

Näkeekö siis instassa olijat, ketkä käy katsomassa kuviaan, näkyykö nekin jotka eivät ole sinne rekisteröityneet vaan esim googlen kautta käy?

Tämän miehen profiili löyty kun googlasin mutta on nyt piilottanut sen kun kävin googlaamassa...

Veikkaan et se arvas ainaki et käyn stalkkaamassa ni on laittanu piiloon kuvansa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, tulee ilmoitus sähköpostiin.

Vierailija
2/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se tyyppi voisi sinut tunnistaa, jos et edes käytä Instagramia? Ei kukaan jaksa kytätä jotain IP-tunnuksia (jos sellaisiakaan edes hän pääsee näkemään). Sillähän voi käydä sadoittain ihmisiä katsomassa niitä kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaan kuitenkin että se mies on mun takia laittanu piiloon sen ettei ne googlaamalla löydy...vaikkei siin sen yhes kuvas nyt mitää pahaa ollukkaa...

Vierailija
4/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti tajua miks häntä häiritsisi että oon nähnyt hänen instaprrofiilinsa, kun on kuitenkin ite vaikuttanut olevansa musta kiinnostunut.

Vierailija
5/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tule!

Vierailija
6/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettei sitä voi mitenkään nähdä että oon käynyt siellä...:) ap

Vierailija
7/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jostakin muusta syystä vaihtanu julkisesta profiilista yksityiseen. Monet niin tekee, jos ei halua että omat kuvat näkyy ihan kaikille.

Vierailija
8/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tule!

Jaa, mulle tulee ja kaikille tutuille myös

Vierailija
9/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tule!

No mikähän järki olis siinäki että sähköpostiin paukkuis läjä ip-osotteita? Entäs semmoset joilla on miljoonia seuraajia, ja sen lisäksi muut jotka käy kattoon profiilia? Jos kaikista tämmösistä tulis ilmoitus niin sähköpostilaatikko ois heti täynnä.

Semmosia maksullisia sovelluksia ilmeisesti on, joilla näkee että kuka on käyny profiilia kattomassa, en tiedä miten ne käytännössä toimii. Mut jos esim. Googlen kautta kävis toisen profiilissa niinkuin ap, niin eihän siitä mitään nimeä jäisi vaan ip-osoite.

Vierailija
10/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun sähköpostiis tulee ainoastaan niiden läpät jota seuraat. jos tietäisin kuka olet ja katon sun kuvias, niin et tietäis siitä mitään.

Vierailija
11/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tule!

Semmosia maksullisia sovelluksia ilmeisesti on, joilla näkee että kuka on käyny profiilia kattomassa,.

Höpö höpö. Jos tuollasia sovelluksia ois niin kaikki ne tietäis. Ja miten ne muka edes toimisi? Käytä nyt järkees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi