Milloin olette tyydyttäneet miehenne synnytyksen jälkeen?
Eli kuinka kauan aikaa on kulunut synnytyksestä, kun olette tyydyttäneet miehenne suulla tai käsin?
Kommentit (25)
Kolmas pv ihan sinne minne kuuluukin :)
Heti kun jaksaa.
Mikäli haluaa, että mies on tyytyväinen, en suosittele odottelemaan kuukausikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Peppu ja syväkurkku riittänee.
Hyi hel..
Pärjäiskö se mies nyt hiukan aikaa vaikka tyydyttämättä?
Pari kuukautta. Ja siitä pari kuukautta eteenpäin melko harvakseltaan.
Pidin miehen tyytyväisenä ja annoin kakkoseen seuraavana päivänä.
Joku kerran kertoi vaimon ottaneen suihin jo synnärillä. Ehkä valehteli.
Yleensä terveellä miehellä testot romahtaa ja seksuaalinen draivi heikkenee toviksi vauvan syntymän jälkeen. Siinä elämäntilanteessa on normaalisti muutakin mietittävää kuin munanpään hankaus.
Kolme vuotta. Oli muutakin ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä terveellä miehellä testot romahtaa ja seksuaalinen draivi heikkenee toviksi vauvan syntymän jälkeen. Siinä elämäntilanteessa on normaalisti muutakin mietittävää kuin munanpään hankaus.
Höpöhöpö. Niinhän sä luulet.
Lapsi on nyt 35v, vielä en ole mieheen koskenut synnytyksen jälkeen. Miehen himot eivät ole minun ongelmani.
En milloinkaan, mieheni ei halua yksipuolista seksiä. Tai no yksipuolista se paneminenkin oli, mutta mies siinä sentään sai kuvitella, että mäkin saan. Vaikka en mitäön teeskennellytkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta testot romahtaa niin miks Minkkisen tapaisia miehiä on niin useita? En jaksa jotenkin uskoa että kyse on testoista, vaan enemmänkin psyykkisistä asioista. Madonna/h u o r a, jne.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on nyt 35v, vielä en ole mieheen koskenut synnytyksen jälkeen. Miehen himot eivät ole minun ongelmani.
Voisi kai tuollaisen kanssa mies siemensyöksyn saada, mutta onko se tyydyttävää, kas siinä pohdittavaa.
Minkkisiä, repesin😂
Mutta totta....
Mun mies kerran sanoi että hänestä mun pitäisi aina olla raskaana.
Ja kun lapsi syntyy, se olotila jotenkin hetkeksi romahtaa...
kai tossa miehessä on jotain alkukantaista
Vierailija kirjoitti:
Se sen sitoutumisen aiheuttaa, eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kerran sanoi että hänestä mun pitäisi aina olla raskaana.
Ja kun lapsi syntyy, se olotila jotenkin hetkeksi romahtaa...
kai tossa miehessä on jotain alkukantaista
Annat raskaana, mutta muuten et. Näin minä sain lapsiluvun nousemaan haluamalleni tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel..
Pärjäiskö se mies nyt hiukan aikaa vaikka tyydyttämättä?
Luultavasti ottaa tyydytyksensä omiin käsiinsä.
En ikinä. Ihan normaalia, molempia tyydyttävää seksiä harrastettiin heti jälkivuodon loputtua.