Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Gluteeni ja gluteiini on sama asia. Nykyään käytetään sanaa gluteeni.
Vierailija kirjoitti:
Oranssi ja turkoosi. Väreinä toki selviä minulle, mutta saatan sanoa turkoosia oranssiksi. Pitää aina miettiä. Näin on ollut teini-iästä lähtien tai silloin sen huomasin. Olen graafinen suunnittelija. :D
Mulla menee aina oranssi ja violetti sekaisin! Parhaiten tän huomaa trivial pursuitia pelatessa, kun siinä pitäs osata kysyä oikean väriset kysymykset. Tosi outoa.
Luulin pitkään, että Truman Capote oli gangsteri niin kuin Al Capone. Eli tavallaan ne meni mulla sekaisin.
Anoppi (sekä mun mies) puhuu välillä porkkanasta mutta tarkoittaa tomaattia ja toisin päin.
Mikroevoluutio ja makroevoluutio. En tälläkään hetkellä muista kumpi oli kumpi.
Kimalainen ja mehiläinen. Tuntuu että on ampiainen ja sitte vaan yks pörröinen mutta onkin kaksi mistä toinen enemmän pörröinen.
Kanki ja sorkkarauta. Tiedän kyllä kumpi on kumpi ja osaan kuvan nähdessäni sanoa heti, mutta puhuessa jostain syystä menevät sekaisin.
Kovera ja kupera, talikko ja halikko, empatia ja sympatia, harakka ja varis, oikea ja vasen, debit ja credit ( ja ollut sentään kassalla töissä jo 13 vuotta ). Aika pitkälti samoja kun muillakin. Ja nyt ei kyllä äkkiseltään tule enempää mieleen, mutta kyllä niitä on, huh miten paljon.
Daniel Graig ( James Bond ) ja Craig David ( joku artisti )
Näköjään avopaita ja pakkopaita (olin juuri sairaalassa). Vielä tulen sanomaan jollekin, että olin siellä pakkopaidassa.
Suojatie ja turvavyö sekä postimerkki ja liikennemerkki.
Näyttelijättäret Eva Green ja Anne Hathaway.
Vierailija kirjoitti:
Kuitti ja lasku.[/quote
Nämä muuten menee yllättävän monella sekaisin, kaupan kassatätinä olen huomannut :
asiakas: saanko laskun mukaan?
kassa: oliko asiakasnumeroa?
asiakas: ei ku lasku mukaan?
kassa: meillä täytyy olla asiakasnumero ennen kuin voin laskulle myydä. Oletteko avannut tilin meille?
asiakas(hiiltyy) : no ei ku sen lapun annat mukaan!
kassa: ai, tarkoitatko kuitenkin kuittia?
asiakas (nolona): no sitä just.
Oikeisto ja vasemmisto. Käyttäytymisen perusteella ei pysty päättelemään.
Tabulaattori ja vibraattori.