Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Vierailija kirjoitti:
Vispilä ja siivilä
Jep. Minä olen kiertänyt tämän ongelman käyttämällä sanaa "sihvilä", jonka mies tietää tarkoittavan noita molempia edellä mainittuja tavaroita.
Joskus lapsena tai teininä luulin Saddam Husseinin ja Salman Rushdien olevan sama henkilö, tai vähintäänkin ajattelin molempien olevan jonkinlaisia pahiksia. Nimien samankaltaisuuden lisäksi asiaan vaikutti varmaan se, että Rushdiesta uutisoitiin lapsen silmin aika salamyhkäisesti: mies oli kuolemaantuomittu, piileskeli maan alla, tuli salaa Suomeen... Hänen kirjansa nimi Saatanalliset säkeet kuulosti tietysti myös pelottavalta ja kielletyltä.
Lielahti ja Linnainmaa t. tamperelainen
-Samuel L Jackson ja se toinen tumma miesnäyttelijä, jonka nimi nyt katosi päästä..Molemmat vetäneet sellaisia vähän koviksen rooleja
-Orgasmi ja organismi
-Dosetti ja desantti
Rantakylä ( kaupunginosa täällä Mikkelissä) ja Jyväskylä. Tutuille on legendaarista, "että Satu ei tiedä onko se Jyväskylässä vai Rantakylässä." ..
Vierailija kirjoitti:
Harakka ja varis meni pitkään sekaisin, olisi loogista jos harakassa olisi harmaata ja variksessa valkoista, mutta ei voi olla niin helppoa.
Muistisääntö: Harakka on harmaa ei vaan varis
Kesäkurpitsa ja munakoiso. Vaikka mitään muuta yhteistä noin syömisinä ei ole kuin muoto.
Ylöjärvi ja Nurmijärvi
Pori ja Salo
Descending
Ascending
En ikinä muista kumpi on kumpi.
Olen asunutkin Englannissa vuoden! Ei auta!
Vierailija kirjoitti:
Gluteeni, gluteiini ja glukoosi
Varmaan tiedätkin, ettei gluteiinia ole olemassa.
Harakan ja variksen muistaa siitä, että harakka on pitkäpyrstöinen lintu ja myös sana harakka on pitkä. Varis taas on selvästi harakkaa lyhytpyrstöisempi ja sana varis on lyhyt.
On myös vanha lastenloru: "Harakka huttua keittää, hännällänsä hämmentää..."
Pispala, Tuusula ja Toijala. En tiedä miksi.
Yhtyeet A-ha, Duran Duran, Alphaville ja Europe.
Samoin Pet Shop Boys ja Erasure.
Ja Vangelis, Adiemus ja Enya.
Kaikenlaiset trendikkäät kahvi- ja teejuomien nimet. En juo kahvia, joten vaikeaa. Vaikka kuuluisi kyllä yleissivistykseen tuntea kahvijuomatyypit.
Kulta Into Pii ja Kroisos Pennonen
4 ja 7