Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa ikinä olla rauhassa!

Vierailija
22.07.2018 |

Ei, en vihaa mummoani, mutta välillä käytös pistää ärsyttämään. Tiedän että mummoni rakastaa ja välittää minusta, mutta joskus se menee yli. Tänäänkin minun piti olla yksin kotona. Olen 16, ja en juo, polta, piä kotibileitä tms., joten olen ainakin jotenkin ihan kunnollinen nuori.

Mummoni siis joskus saattaa vain kävellä sisään ja tulla kertomaan, että jääkaapissa on lohikeittoa, vaikka saattoi soittaa asiasta 2 päivää sitten että tekee lohikeittoa. Nytkin mun pitäis ottaa ruoka uunista tunnin päästä ja hän söisi täällä. Mummoni asuu yksin, puoliso kuoli aikoja sitten. Ymmärrän kyllä yksinäisyyttään.

Mutta silti; en minäkään mene hänelle tullakseni varmistamaan että osaahan hän huolehtia itsestään ja koirastaan (no joo, olen alaikäinen, mutta silti...) Ei se vaadi kauhean korkeeta äo:ta, että ossaapi ruokaa antaa koiralle.

Onhan se herttaista että haluaa auttaa aktiivisesti, mutta oisko kotirauha mitään? :|

Olen yrittänyt nyttenki sanoa asiasta, et pärjään kyl yksinki, mutta ei tuota nyt voi heittääkkään niskaperseotteella ovesta ulos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että lähdet matkoille tai kaverin mökille, jos mummo rymistelee sisälle mee piiloon kaappiin tai jonnekin. Ei se montaa kertaa jaksa siellä käydä tarkistelemassa ootko oikeesti jossain vai yritätkö muiluttaa sitä. Jos jäät kiinni kotona olemisesta sanot vaan että oot käymässä kun jotain unohtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla