Lähikaupan nuori myyjätär vaikuttaa ihastuneen minuun. Mikä olisi sopiva tapa lähteä etenemään?
Olen jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka ihastuneelta tämä neitonen vaikuttaa. Ihastuksesta kertovat punastuneet posket, iloinen hihitys ja ujo vilkuilu. :) Olisiko tahdikasta seuraavalla kerralla ojentaa numeroni pienellä paperilapulla seteleiden joukossa? Mietin vain, että uskaltaako nuori nainen lähestyä tällaista charmanttia komeaa vanhempaa herraa, vai ajatteleeko hän minun olevan liian "saavuttamattomissa" hänelle. Pitäisikö lisäksi ostaa jokin lahja, että hän tietäisi minun olevan tosissaan?
M46
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostat kortsuja ja kysyt haluisko tyttö tulla testaamaan niitä. Mä iskin aikoinani kassatytön citymarketista ja meillä oli hyviä panoja monta vuotta. Ei oikeastaan alettu koskaan seukkaamaan, mutta reissattiin ja hengailtiin yhdessä. Kävin aina hänen kassallaan ja kysyin eräänä kertana milloin se pääsee töistä ja lähtiskö baariin jos tuun sen hakemaan. Siitä se sitten alkoi.....
Olitko hänen isänsä ikäinen?
En ollu, vaan hän oli 18 ja minä 19.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka ihastuneelta tämä neitonen vaikuttaa. Ihastuksesta kertovat punastuneet posket, iloinen hihitys ja ujo vilkuilu. :) Olisiko tahdikasta seuraavalla kerralla ojentaa numeroni pienellä paperilapulla seteleiden joukossa? Mietin vain, että uskaltaako nuori nainen lähestyä tällaista charmanttia komeaa vanhempaa herraa, vai ajatteleeko hän minun olevan liian "saavuttamattomissa" hänelle. Pitäisikö lisäksi ostaa jokin lahja, että hän tietäisi minun olevan tosissaan?
M46Voit edetä vaikka tyyliin vaihtoaskel-hyppy, kunhan äkkiä etenet muualle.
Tää oli niin hyvä, päivän naurut saatu, kiitos!
Maksamalla ostokset ja lähtemällä helvetin nopeesti.
Tee sormilla panoliikettä, vinkkaile silmää ja napsuttele suuta. Tyttö innostuu, että kuka on tuo ihana vanhempi charmikas herra, jolla on varmasti seksitaidot kohdillaan ;)
"Se on K-marketin vartija täällä, päivää.
Se teiltä kadonnut dementikko olis täällä meidän kassalla nyt. Tuutteko hakemaan heti? Oli pakko laittaa rautoihin. Ottakaa lääkkeet matkaan. On ihan sekaisin. Kiitos!"
"Taas se kääkkä tulee. Yritä hymyillä, vaikka sen henki haisee! 😬😷"