Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähikaupan nuori myyjätär vaikuttaa ihastuneen minuun. Mikä olisi sopiva tapa lähteä etenemään?

Vierailija
22.07.2018 |

Olen jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka ihastuneelta tämä neitonen vaikuttaa. Ihastuksesta kertovat punastuneet posket, iloinen hihitys ja ujo vilkuilu. :) Olisiko tahdikasta seuraavalla kerralla ojentaa numeroni pienellä paperilapulla seteleiden joukossa? Mietin vain, että uskaltaako nuori nainen lähestyä tällaista charmanttia komeaa vanhempaa herraa, vai ajatteleeko hän minun olevan liian "saavuttamattomissa" hänelle. Pitäisikö lisäksi ostaa jokin lahja, että hän tietäisi minun olevan tosissaan?
M46

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi.

Vierailija
2/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat ison paketin kondomeja ja vinkkaat silmää

Vierailija
4/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku vielä seteleillä?

Vierailija
5/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostat ison paketin kondomeja ja vinkkaat silmää

Sekin voisi toimia, että huutelet kovaan ääneen, että onkohan teillä niitä XXL-kokoisia kondomeja.

Vierailija
6/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neitonen" on tasan tavis ja sinä myös. 

Vierailija
7/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea vanhempi herra--> 👹

Vierailija
8/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka ihastuneelta tämä neitonen vaikuttaa. Ihastuksesta kertovat punastuneet posket, iloinen hihitys ja ujo vilkuilu. :) Olisiko tahdikasta seuraavalla kerralla ojentaa numeroni pienellä paperilapulla seteleiden joukossa? Mietin vain, että uskaltaako nuori nainen lähestyä tällaista charmanttia komeaa vanhempaa herraa, vai ajatteleeko hän minun olevan liian "saavuttamattomissa" hänelle. Pitäisikö lisäksi ostaa jokin lahja, että hän tietäisi minun olevan tosissaan?

M46

Voit edetä vaikka tyyliin vaihtoaskel-hyppy, kunhan äkkiä etenet muualle.

Vierailija
9/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😝

Vierailija
10/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. :D Tuskimpa on ihastunut.

Vierailija
11/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etene ulko-ovesta ulos ja kiltisti kotiin.

Vierailija
12/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 on syntymävuosi vai?

Vierailija
13/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh haukotus! Herra 47:n velikö olet?

Sissus.

Vierailija
14/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kortsuja ja kysyt haluisko tyttö tulla testaamaan niitä. Mä iskin aikoinani kassatytön citymarketista ja meillä oli hyviä panoja monta vuotta. Ei oikeastaan alettu koskaan seukkaamaan, mutta reissattiin ja hengailtiin yhdessä. Kävin aina hänen kassallaan ja kysyin eräänä kertana milloin se pääsee töistä ja lähtiskö baariin jos tuun sen hakemaan. Siitä se sitten alkoi.....

Vierailija
15/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat kortsuja ja kysyt haluisko tyttö tulla testaamaan niitä. Mä iskin aikoinani kassatytön citymarketista ja meillä oli hyviä panoja monta vuotta. Ei oikeastaan alettu koskaan seukkaamaan, mutta reissattiin ja hengailtiin yhdessä. Kävin aina hänen kassallaan ja kysyin eräänä kertana milloin se pääsee töistä ja lähtiskö baariin jos tuun sen hakemaan. Siitä se sitten alkoi.....

Olitko hänen isänsä ikäinen?

Vierailija
16/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäät odottamaan typyä kaupan sulkemisaikaan saakka ja lähestyt häntä takaapäin. Ota tiukkaan halaukseen vieden kädet nisille ja kuiskuttele, että sinäkin olet kaivannut häntä. Hiero puoliheijaria hänen pyllyään vasten kiihkeästi. Siitä se sitten omalla painollaan etenee, ehkä.

Niin, poliisivankilaan nyt ainakin.

Vierailija
17/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 on syntymävuosi vai?

Joo.

Myyjättäristä on puhuttu viimeksi 60-luvun alun romaaneissa.

Ap on aito muumio.

Vierailija
18/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva lahja olisi pippurisumute.

Vierailija
19/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne nauraa sulle tauolla, että kenelle osuu sun 'palveleminen' tällä kertaa. Ja tämä onneton ei pysty hallitsemaan reaktioitaan kun kollegat ilmeilee sille selkäsi takaa.

Vierailija
20/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrassaan mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän