Yläkerran mummo kehuskelee kuinka hänellä on 10v nuorempi kolli
luulee olevansa kuumakin , voi elämä. Salaisuus on että jakaa p...a.
Lyhyt, poikatukka, kamala ääni, rumilus. Kummasti itsetuntoa näköjään nostaa m...n saanti.
Kommentit (22)
Hommaa sinäkin oma kolli niin ei tarvitse naapuria kadehtia.
Kollit elää harvoin yli 20 v ja siiihenkin ikään yleensä vain kastroidut.
Joten "mummo" on vasta max 30 v?
Minulla on kaksi kymmenvuotiasta ja kastroitua entistä kollia.
Römpsä ei liity juttuun mitenkään.
Minulla on ihan avioimies.
Mummolla ties kuinka mones hoito jo tänä vuonna. Se siinä huvittaa että luulee olevansa haluttava/viehättävä, vaikka on vain "antelias". Harhoissa on hyvä elää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan avioimies.
Mummolla ties kuinka mones hoito jo tänä vuonna. Se siinä huvittaa että luulee olevansa haluttava/viehättävä, vaikka on vain "antelias". Harhoissa on hyvä elää.
Miten se sinua haittaa jos mummo? saa m*naa. Pitäisikö hänen elää selibaatissa virsikirjaa pläräten vain sen takia että sinä olet naimisissa.
Miehille kelpaa kuka vain kun haluavat seksiä.
"Mummohan" ON jonkun mielestä kuuma jos/kun m*naa saa. Sitähän se "kuuma" tarkoittaa, ei sen kummempaa.
Silmänruoka on toinen juttu.
Sanoisin, että win win situation niille kahdelle, mikä ap.tä ärsyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Aloittajalla on avioimies.
Vierailija kirjoitti:
Niin monesti "mummoillekin" lol
Mummoilla ja miehillä on yhteinen päämäärä :)
lass ukan aamuvuoro on alkanut ja ikuisesti katkera ja ruma luonne paistaa läpi. palat hlvtissä jo nyt koska olet vihaa täynnä. käänny. syntinen pahantahtoinen ihminen.
Palstamiehet ovat lörtsyjä. Kukaan ei heitä huoli, niin pitää kiekutella tekstiteroristina.
Kyllä mummon touhut nyt hiertää, ettei vaan ap:n mies ramppaa mummolla?
Noo, itse olen 35 mies ja ktselen vain 50-60 vuotiaita oikeita kypsiä naisia. Nuoremmat ei kiinnosta. Ja kauneus on katsojan silmässä. Ja mun mielestä monelle naiselle sopii tosi lyhyet hiukset hyvin. En itse asiassa edes tykkää kovin pitkistä hiuksista. Itselläni on kyllä aika pitkä tukka, mutta se nyt ei liity tähän.
Ja lyhyet ja hieman muhkummat naiset on kans mun mielestä kiihottavimpia. Perinteinen suomalainen nainen on minun makuun. Siis ulkonäöllisesti. Olisi tosin suotavaa, että olisi älykäs. En kiihotu mistään bimboista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti totta. Laivamatkoilla varsinkin sen huomaa, kun reilusti nuoremmat miehet epätoivoisina pyörivät mun ja mun kaverin ympärillä, liehittelevät ja flirttailevat. Ollaan 58- ja 66-v. Mun kaveri luulee, että miehet ovat oikeasti meistä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti totta. Laivamatkoilla varsinkin sen huomaa, kun reilusti nuoremmat miehet epätoivoisina pyörivät mun ja mun kaverin ympärillä, liehittelevät ja flirttailevat. Ollaan 58- ja 66-v. Mun kaveri luulee, että miehet ovat oikeasti meistä kiinnostuneita.
On ihan ok ja itse asiassa elämän syvä olemus, että miehiä kiinnostaa naisissa seksi ja toisinpäin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok ja itse asiassa elämän syvä olemus, että miehiä kiinnostaa naisissa seksi ja toisinpäin :)
Ei siis kovin vanha jos vain 10 v nuorempi on kolli.