Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajani antaa minulle ilmaisia oppitunteja, mitä kiitokseksi siitä?

Vierailija
22.07.2018 |

En sano lajia, mutta harrastus kyseessä, kuulauden maksuttomat käynnit, koska olisin muuten joutunut keskeyttämään enkä edistynyt jne. Mutta mikä ihme sopisi lahjaksi? Mitään ideoita? Suklaa ja kahvi on niin nähty, sen ei välttämättä tarttis olla syötävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan älä vie mitään kallista, muuten tuntuu siltä, että olisit saanut pistää ne rahat ennemmin maksaaksesi ne tunnit.

Vierailija
2/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan älä vie mitään kallista, muuten tuntuu siltä, että olisit saanut pistää ne rahat ennemmin maksaaksesi ne tunnit.

Hyvä vinkki, totta! Kiitos. Tuli vain mieleen, kun näin hänet flunssaisena, että mieleni ois siinä tehnyt antaa semmoinen sinkkisuihke, mikä auttaa, ja jota mulla oli avaamattomana kotona, mutta kun ei ollut silloin mukana, niin en voinut. Seuraavalla viikolla hän oli jo terve. Niin siitä ajattelin, että vois olla kiva kuitenkin jotain antaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista ilmaista oppituntia vastaan teet saman verran vapaaehtoistyötä tai siihen rinnastettavaa

Vierailija
4/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita henk. koht. kirje ja lähetä se postissa tai lähetä kukkalähetys ja liitä kirje siihen.

Ja kerro mitä sinulle nuo tunnit ovat merkinneet.

Vierailija
5/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeen lähettäminen on hyvä idea.

Mun äiti oli kätilö ja hänellä on edelleen tallella ja joskus lukeekin niitä, huonona hetkinä ja saa niistä iloa, kun synnyttäneet äidit ovat kirjoittaneet hänelle kirjeitä vuosikymmenien aikana, elämästään ja vauvasta.

Vierailija
6/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi fiksu ja huomaavainen nuori ihminen. Sydämestä kirjoitettu kiitoskorttikin on riittävä, varsinaista lahjaa ei välttämättä tarvita.

Vierailija
7/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin pienen kukkakimpun vaikka torilta ja kiitoskortin.

Vierailija
8/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilua ! ! ! ! Ja paljon. Niin paljon kuin nahkalompsan nyörit antaa myöten !

😂

Pilu se vaan mielessä.

Vierailija
9/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukko huuleen

Vierailija
10/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita. Mitä ihmettä laittaisin korttiin? Kiitos ajastasi, ei tule mieleen mitään muuta??? En käsitä mistä tulee sellainen olo, että on liian siirappista häntä kohtaan sanoa oikeastaan mitään "minusta" siinä kortissa? Ja siis älkää käsittäkö väärin, minä tekisin mielelläni vaikutuksen tai siis loisin hänelle hyvän mielen, mutta kun en osaa!!! Apuuua

ap

Vierailija
11/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ideoita. Mitä ihmettä laittaisin korttiin? Kiitos ajastasi, ei tule mieleen mitään muuta??? En käsitä mistä tulee sellainen olo, että on liian siirappista häntä kohtaan sanoa oikeastaan mitään "minusta" siinä kortissa? Ja siis älkää käsittäkö väärin, minä tekisin mielelläni vaikutuksen tai siis loisin hänelle hyvän mielen, mutta kun en osaa!!! Apuuua

ap

Hei X

Kiitos, että ystävällisesti opetit minua kuukauden ajan.

Opetuksestasi oli todella paljon apua.

Kauniita kesäpäiviä!

Y

Vierailija
12/12 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin piparia tai vaikka suklaarinkeliä.