Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen tapaamista mies vastaili viesteihin melkein heti, eka tapaamisen jälkeen kestää kauemmin vaikka vastaa kuitenkin,

Vierailija
22.07.2018 |

ja on pohjustanut ettei sovi hetkeen tavata (ihan hyväksyttävä järkevä syy), jokohan kohta ghostaa kokonaan? Miten teillä on mennyt nettitreffi-ihmisten kanssa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu on miehille kuin karkkikauppa. Paljon naisia etsimässä miestä, joten valittavaa on ihan liikaa ja se seuraava daami saattaa olla vielä parempi kuin se edellinen. Unohda tuo mies, ei ole valitettavasti sinusta kiinnostunut.

Miksi kuitenkin saan palstalta usein lukea että nainen kuin nainen saa koska vaan haluaa ja miehet ei ikinä? Nyt väität että asia on toisinpäin.

Koska nainen itse yrittää vain niitä kaikista tasokkaimpia mallin näköisiä miehiä eikä pysty asettumaan tavallisen miehen asemaan. Tinderissä suosio jakaantuu todella epätasaisesti harvoille miehille.

Nainen on tinderissä aivan omassa kuplassaan.

Jos joskus haluatte kokea minkälaista on oikeasti tinderissä miehenä niin tehkää feikkiprofiili oikeasti tavallisen miehen kuvilla ja tulette huomaamaan että sieltä ei saa ketään..

En yritä mitään mallimiehiä!

Vierailija
22/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole enää kiinnostunut mutta ei saa sanottua sitä, toivoo että ymmärrät vihjeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse mies. Palstatotuuden mukaan ainoastaan miehet ovat niin autistisia, että eivät ymmärrä mitä joku asia tarkoittaa.

Vierailija
24/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole enää kiinnostunut mutta ei saa sanottua sitä, toivoo että ymmärrät vihjeestä.

Ymmärsin kyllä jo mutta kumman sitten täytyisi lopettaa viestittely kokonaan?

Vierailija
25/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua varalla. Unohda heti

Vierailija
26/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu on miehille kuin karkkikauppa. Paljon naisia etsimässä miestä, joten valittavaa on ihan liikaa ja se seuraava daami saattaa olla vielä parempi kuin se edellinen. Unohda tuo mies, ei ole valitettavasti sinusta kiinnostunut.

Onko sulla on kokemusta nettideittailusta miehenä?

Voin kertoa sulle että se on tavismiehelle maanpäällinen helvetti jossa ei ole karkkikaupasta tietoakaan.

Muistelen että mulla oli yhdessä vaiheessa joku 3-4kk putki että en päässyt kertaakaan edes treffeille vaikka olin tinderissä orjallisesti jokaikinen päivä varmaan 1-2h.

Pari vuotta siellä pyörin joten tuttua on. En jaksa enää etsiä sieltä sitä oikeaa. Vaatimukset ei todellakaan olleet kovat, keskustelutaitoinen viisikymppinen vapaa mies kelpaa.

Vierailija
27/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummanko? Sinun tietenkin!!! Haluatko tosiaan jatkaa vaikka mies ei ole innostunut? No johan on erikoista.

Vierailija
28/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa sulle että se on tavismiehelle maanpäällinen helvetti jossa ei ole karkkikaupasta tietoakaan.

Muistelen että mulla oli yhdessä vaiheessa joku 3-4kk putki että en päässyt kertaakaan edes treffeille vaikka olin tinderissä orjallisesti jokaikinen päivä varmaan 1-2h.

Pari vuotta siellä pyörin joten tuttua on. En jaksa enää etsiä sieltä sitä oikeaa. Vaatimukset ei todellakaan olleet kovat, keskustelutaitoinen viisikymppinen vapaa mies kelpaa.

Tarkoitin itse ikäluokkaa 25-35v, tuon ikäisillä naisilla on täysin eri vaatimukset mitä sinulla viiskymppisenä..

Vierailija
29/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuota oikeasti voi mieheksi kutsua... vätys joka ajattelee omaa etuaan vain. Kun pitää epätietoisuudessa....

Vierailija
30/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin kyllä jo mutta kumman sitten täytyisi lopettaa viestittely kokonaan?

Teet tästä tarpeettoman hankalaa. Jos viestit miehelle, älä kysy mitään tai muutenkaan laita mitään sellaista, johon miehen tulisi kohteliaisuussyistä reagoida. Jos mies kuitenkin reagoi, SINÄ ET. Jos mies sinut haluaa nähdä vielä, kyllä hän palaa asiaan.

Toinen ratkaisu on toki tiukata mieheltä suora vastaus, mutta jos itse elättelet toiveita jatkosta, suosisin tuota ekaa vaihtoehtoa.

Vierailija
31/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin viestini (ja sitä edellinenkin itse asiassa) oli jo sellainen mihin ei tarvitsisi vastata. En jää henkeä pidätellen kyttäämään milloin tämä tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan. 

Vierailija
32/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin viestini (ja sitä edellinenkin itse asiassa) oli jo sellainen mihin ei tarvitsisi vastata. En jää henkeä pidätellen kyttäämään milloin tämä tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan. 

Uutta matoa :) Siinähän tuokin unohtuu. Kyllä sun tielle vielä sellainenkin osuu, jonka kanssa ei tarvitse miettiä.

Vierailija
33/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun tavoittelee itseään selkeästi parempia naisia. 😊

Vierailija
34/34 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin itse ikäluokkaa 25-35v, tuon ikäisillä naisilla on täysin eri vaatimukset mitä sinulla viiskymppisenä..

Olet ihan oikeassa, tässä iässä vaatimukset ovat realistisia ja perhe-elämäkin on jo eletty joten ei ole pakko löytää ketään:)

Nuo kolme pistettä kommenttisi perässä muuten kertovat miksi et löydä ketään. Olet ilkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi