Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheissä toteutumaton tasa-arvo ei johdu kasvatuksesta vaan sukupuolieroista.

Vierailija
22.07.2018 |

Mielelläni väittäisin että osaan kaikki ns. entisaikojen miestenhommat,mutta vaikka kuinka tasa-arvoinen, sinnikäs ja yritteliäs olen niin en osaa/ymmärrrä autoihin ja pyöriin liittyviä asioita,matematiikkaa,käsivoimat ei riitä. Enkä oikeastaan tunne ketään naista kenelle nuo olisivat luontevia matematiikkaa lukuunottamatta. Olen tullut siihen tulokseen että trendinä on yrittää väkisin jotain sellaista vastaan johon ei ole luotu. Pitää päästä sanomaan, en tarvitse miestä mihinkään.

Pariskunnat eri sosiaaliluokista ja ikäryhmistä valittavat että modernikaan mies ei huolehdi yhtä monipuolisesti perhe-arjen pyörittämisestä kuin nainen. Nainen siivoa,käy töissä,kaupassa,suunnittelee ruoat,hoitaa lapset, etsii parit sukille jne, suunnittelee kotia. Kastelee kukat. Mies yrittää tehdä saman mutta kykenee hoitamaan päivän aikana vain pari asiaa.

Meidät on luotu tietyllä tavalla, on hyvä pyrkiä tasa-arvoon mutta ymmärtää silti ettei mies muutu naiseksi ajattelultaan ja ominaisuuksiltaan ja toisinpäin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI mieheni hoitaa lasta, laittaa ruokaa, leipoo, siivoaa, pesee pyykkiä kuten minäkin. Töissä tekee vaatia asiantuntijatehtäviä keskijohdossa kuten minäkin.

t. DI nainen

Vink, vink, sinulla ei ole miestä vaan neiti miehenäsi.

Olen eri, mutta minulla on samanlainen mies kuin edellisellä kirjoittajalla. Hän on kyllä ihan jokaisen minulle tärkeän määritelmän mukaan mies. Voin harrastaa hänen kanssaan antoisaa heteroseksiä ja hän on siittänyt maailmaan kaksi ihanaa lasta, joista kumpikin olisi biologinen mahdottomuus neidin eli naisen kanssa. Jos joku sinun kaltaisesi sivistymätön juntti haluaa häntä nimettömällä nettipalstalla haukkua, niin se ei ole meiltä kummaltakaan millään tavoin pois. Enkä minä tule sen haukkumisen takia haluamaan teitä murisevia luolamiehiä yhtään sen enempää, pikemminkin päinvastoin.

Tuossa edellähän joku jo osuvasti kirjoittikin tiskiräteistä, mutta pääasia että olet rättiisi tyytyväinen ja pidät häntä vielä miehenä.

No jos sinun oman henkilökohtaisen määritelmäsi mukaan kumppanistaan välittävä ja yhteisestä perheestä huolehtiva mies on tiskirätti ja joku velvollisuuksiaan verstaaseen pakeneva yrmyttäjä on tosimies, niin joo, minä ja aika moni muukin nainen otetaan ihan mielellämme se sinun tiskirätiksi solvaamasi kunnon mies joka kykenee aikuiseen ja kumppania arvostavaan parisuhteeseen. Tietysti meidän mielestämme se tiskirätti on se oikea tosimies ja se teidän "tosimiehenne" on pelkkä kiukutteleva aikuislapsi, mutta nämä on vaan niitä näkökulmaeroja.

Opportunismi pur,,,, tiskirätti on parempi palvelija kuin mies, jolla on selkäranka ja joka itse päättää mitä tekee tai jättää tekemättä ja joka pitää akkansa rudussa, eivätkä ämmmien työt kuulu varmasti tälle selkärankaiselle miehelle.

Kuinkahan moni nainen on kirjoittanut tälle palstalle, että kukaan ei halua miestä, jota pitää käskyttää vaan miehen, joka on aikuinen siinä rinnalla. Ne käskytettävät ja käskyttävät miehet jäävät yksin, ehkä heidän pitäisi mennä keskenään kimppaan, niin kumpikin on tyytyväinen.

Minä kyllä aina ihmettelen, että minkälaiset ihmiset ylipäänsä kokevat oikeudekseen julistaa, ettei kukaan halua jonkunlaista kumppania. Kyllä minä ainakin tunnen todella dominoivia naisia, jotka haluavat juuri sellaisen miehen joka ei pistä isommin vastaan. Ja varmaan on niitäkin jotka tykkäävät olla käskytettävänä, vaikka itse en yhtään sellaista tunnekaan. Useimmat toki etsivät tasavertaista puolisoa ja ääripäät ovat harvassa, mutta ei se tarkoita sitä etteikö niitä olisi olemassa.

Lisäksi on naisia, jotka haluavat ajatella miehen olevan niin tumpula ettei pärjää ilman heitä. Kuja sitten laittaisi ruoan, pesisi pyykit ja siivoaisi... iiiiiks 😂

Vierailija
42/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä olisi sotkuista, ja kasvit kuolleita eikä yhdelläkään sukalla olisi kaveria, jos minun kontolleni jäisivät nämä "naisten työt"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis opimme tästä ketjusta?

On siis olemassa MIEHIÄ ja heidän vastakohtiaan tiskirättejä.

Naisten mielestä tiskirätti on hyvä aviomies, mutta kummasti vaan tosielämässä se MIES on se, joka tätä maailmaa pyörittää ja meille kaikille hyvinvoinnin hoitaa.

Ja panee aina siinä välissä noiden tiskirättien muijia ohikulkiessaan.

Vierailija
44/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä tiskirätti on hyvä aviomies, mutta kummasti vaan tosielämässä se MIES on se, joka tätä maailmaa pyörittää ja meille kaikille hyvinvoinnin hoitaa.

Mikäs sinun ongelmasi on, kun pitää noin sitkeästi muita haukkua? Viekö ne "tiskirätit" sun naiset?

Vierailija
45/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä olisi avioliiton aikana halunnut tehdä kotitöitä. Enkä juuri tehnytkään, eli villakoirat pyörivät nurkissa ja pyykkikori oli aina täynnä, kun miestäkään ei kiinnostanut siivota tai pyykätä. Sen sijaan osasin ja osaan esim. kasata tietokoneen tai asennella Linuxin käden käänteessä, jos tarvis tulee, eli olen nörtti niin ammatiltani kuin muutenkin.

En sitten lopulta ollut tarpeeksi "naisellinen" miehelle, joten ero tuli. Vaihtoi minut korkokengillä sipsuttelevaan tyhjäpäähän. Toivottavasti tämä muija pitää kodin tarpeeksi siistinä miehelle. Minä tein ratkaisuni ja ostin Roomban. Pyykkikoria se ei hoida, mutta eipähän enää käy villakoirat jalkoihin kiinni, kun tulee töistä kotiin.

Vierailija
46/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole se korkeakoulutettu moderni mies (ja nainen) joka tätä maailmaa pyörittää. Ne vanhat rintaansa röyhistelevät tosimiesjuntit on hänellä suorittavan työn portaalla alaisina.

Vierailija
47/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole se korkeakoulutettu moderni mies (ja nainen) joka tätä maailmaa pyörittää. Ne vanhat rintaansa röyhistelevät tosimiesjuntit on hänellä suorittavan työn portaalla alaisina.

Korkeakoulutettu nainen?

Joka työskentelee suojatyöpaikassa verorahoilla kustannettuna?

Tai se nainen joka työskentelee yksityisessä suhteilla saadussa huuhaa toimessa?

Yhtä kaikki, palkat heille maksaa miehet jokatapauksessa, heidän firmoiltaan kerätyillä veroilla tai sitten suoraan firmojensa kassasta.

Ja vielä muitutukseksi, että monien firmojen omistajilla on ainoastaan kansakoulupohja.

Vierailija
48/48 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs semmoinen juttu, että naiset käyttää rahaa enemmän kuin miehet? Ts. ei ole tasa-arvoa raha-asioissa olemassa. Mies voi tienata enemmän, mutta yhtä kaikki nainen päättää useimmiten rahoista ja käyttää ne pitkälti. Toki perheen hyväksi päättäen diktatuurisesti, mitä tarvitaan ja sen päälle naiset hoitaa enemmän kauneutta, ostaa enemmän vaatteita ja kaikkea periaatteessa miesten mielestä turhaa kuten kippoja ja kuppeja ennestään täysiin kaappeihin.

Okei, toki on miehiä, jotka käyttää paljon rahaa, mutta suurin osa miehistä on pienikulutuksisia ja vaatimattomia. Ne syö sellaista ruokaa kuin rouvan mielestä on sopivaa syödä, käy reissussa, kun rouva keksii, että nyt mennään reissuun. Käyttää vaatteisiin sen verran rahaa, kun rouvasta on sopivaa. Ei ne ruikuta juurikaan, vaikka maksavat laskun. Pahimpia on vanhat miehet. Ne ei käytä mitään, elävät täysin minimillä ja vaimot päättää, mitä ylimääräisellä rahalla tehdään.

Saateri, meinaa pissat lorahtaa housuihin kuin tuli naurettua niin paljon sun jutulles.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi