Entinen poika paljasstaa
Kyllä jokaisen pojan haave on yhdyntä vanhemmankin naisen kanssa. Esim. jokainen on fantasioinut minihameisesta opettajastaan käden käydessä.
Aktiiviset lähestymisyritykset jäävät puuttumaan, koska tietävät lähes mahdottomiksi.
Kaikki vanhemmat naiset eivät himoitse poikia, osaa estää "moraali" ja loput pelkäävät maineen menetystä.
Eli fantasiat toteutuvat äärimmäisen harvoin, mutta jöpöttäisi varmaan vieläkin jos pääsisin toteutunutta muistelemaan. Ja saksanope nahkaminihameessaan on usein edelleen allani kun oikeasti vaimolleni annan.
Kommentit (3)
Mun opettajat taas oli kaikki jo niin vankasti keski-ikäisiä 'täti-ihmisiä' ,ettei tuollaisia haaveita päässyt mulla syntymäänkään.
terv. nimim. 'Yx vieläkin poikapuolinen'
lol.. epätoivoiset 40v vanhat akat yms rupsahtaneet projisoimassa fantasioitaan :D
Mitä vielä, vaihdevuodet täysillä, mutta voihan sitä edelleen äidiksi... ja sitten todistusainestona joku hollywood joku joka kuiteski oikeasti adoptoi.
Omalta kohdaltani voin allekirjoittaa. Tosin poika olen vieläkin, mutta ainahan sitä saa unelmoida.