Sanokaas miten pukeutua terassille/ravintolaan, jos haluaa..
Kommentit (20)
Pyystybaaareissa ei ainakaaan naisia käy.
Mulla oli viikko sitten caprit, toppi ja päällä ohut, läpinäkyvä paitamekko ja kiinnitti kyllä huomion vaikka luulin että saan olla rauhassa. Edellisellä kerralla musta maximekko ja taaskaan ei saanut olla rauhassa.
Mitä tarkoittaa "minkälaisten miesten"?
Ihan normi miesten, aikuisten miesten.
En ole vuosiin käynyt missään.
Ap
Vartalonmyötäinen pitkähkö mekko, jossa ei mitään isoa kaula-aukkoa.
Joku vesirajamekko ilman pikareita ja rintaliivejä. Istut kunnon haara-asennossa sitten siellä terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "minkälaisten miesten"?
Ihan normi miesten, aikuisten miesten.
En ole vuosiin käynyt missään.Ap
18-vuotiaiden vai 50-vuotiaiden? Lähiräkälän reiskojen, Punavuoren hipstereiden, pukumiesten...?
Sukelltajan pukuu päällä. Respect.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viikko sitten caprit, toppi ja päällä ohut, läpinäkyvä paitamekko ja kiinnitti kyllä huomion vaikka luulin että saan olla rauhassa. Edellisellä kerralla musta maximekko ja taaskaan ei saanut olla rauhassa.
En ihan heti pääse kiinni ajatukseen caprit ja paitamekko, siis sellaiset löysälahkeisetko vai ihonmyötäiset? Millainen läpinäkyvä paitamekko?
Itselläni olisi hyvin ohutta materiaalia paita, pituutensa puolesta voisi ehkä mennä mekkonakin, mutta mitä alle...
Ap
Näin miehenä voin sanoa, että pukeutumien on toissijaista. Housut, mekko, toppi, t-paita. Kaikki käy.
Tärkeintä on asenne. Hymy ja se, että näytät olevan sinut itsesi kanssa on tärkeintä.
Onnea!
Jokin kirkasvärinen, yksivärinen yläosa, muusta vaatetuksesta ei niin väliä.
Pukeudu polttarisankariksi, joka on pakotettu myymään jotain hassunhauskaa. Kiertävät mielihyvin sut kaukaa.
No riippuu ihan susta itestäs?! Millanen tyyli sulla on, minkä näkönen ylipäätänsä oot?? :)
Mun mielest tyrkkyys tulee enemmän luonteesta. :D Esim ei kukaan voi sanoo et vaikka vähis vaatteissa oleva on tyrkky, paitsi tietty joku pervo unissansa kyllä. :D Mut siis ei tommoset asiat tee tyrkyiks. Mut tietty jos sun tyyli on oikee sellanen pissismäinen, niin saattaa välittyä mielikuva tyrkystä. :D
Eli pukeudu vaan joihinkin jotka sopii sulle, jossa tunnet olosi hyväks jne. Mut uskon myös et tyrkkyydel saat miesten huomiota enemmän, siis jos se on suht tyylikkäästi laitettu xD
Siis haluatko huomiota, munaa vai ilmaisia drinkkejä?
Seksiä saat kun teet sen itse aloitteellisesti selväksi miehille. Muuten olet turha tyrkky.
Laita korkkarit. Näillä keleillä sandaalimalliset. Erotut joukosta.
Mekko. Peittävä saa olla kunhan helmat heiluu. Mekko, pitkät kutrit ja hymy on yhdistelmä, joka saa miehet juoksemaan luoksesi kuin koira kepin perässä. Se on vaistomaista, eivät voi itselleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Burkha päälle niin et ole tyrkky.
Totta. Huomiotakin varmaan silti saa.
Terassilla ja ravintoloissa on vain känniääliöitä, koten löydätte kyllä toisenne olivat vaatteet mitkä tahansa.
Minkälaisten miesten huomioo haluat? Minkälaisissa paikoissa käyt?