Erikoisin paikka missä olet harrastanut seksiä?
Ennenkin näitä kyselyitä ollut mutta laitetaas uutta näin sateisen lauantai-illan kuluksi...
Kommentit (34)
Nuorempana tuli kokeiltua vaikka mitä paikkoja. Mm. junan vessa (hyi), puistonpenkki ja täysin avoin merenranta. Kaikista pahin on kuitenkin ehkä ekaa kertaa kakkoseen laiton kokeilu työnantajan parvekkeella. Olin talonvahtina kun työnantaja perheineen oli ulkomailla kolme viikkoa. Talo on paritalo ja naapurin ikkunat ja parveke on aivan tämän työnantajan parvekkeen vieressä eikä näköesteitä ole. Enää en kyllä uskaltaisi noin avoimesti harrastella mutta olin silloin vasta 20v ja kumppanini kanssa suhde oli suht uusi ja todella intohimoinen. Edelleen sama mies mutta nykyään 10 vuotta myöhemmin tulee sekstailtua vain oman makuuhuoneen suojissa.
Trampoliini porukoiden pihalla. Oli kyl kivaa!
Kaverin faijan kanssa heidän mökillään. Kaveri nukkui makkarissa, kun otin sen faijalta suihin keittiössä.
19-v futiskundi
Vedin hanskaan työpaikan taukotuvassa.
Vierailija kirjoitti:
baarin takahuoneessa pesukoneen päällä
Oiijoiii. Siiinä on kyllä miess käytttänyt valtikkansa upeesti. Rukksi seiinään.
Saunan vintillä, matala, puoliavoin tila. Pärekattonaulat meinasi osua miehen takapuoleen. Laiturilla, autotie meni näköpiirissä. Työpaikalla, mutta en kerro missä.
Vierailija kirjoitti:
Siiinä on see jännnitysmomentti lässnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiinä on see jännnitysmomentti lässnä.
Muiistann kun tultiiin taisteeluleiiriltä niiin spermaa vaan lensii vessaanpönttöön vaikkeu ollutt mitäään kiihoketta.
Vuokrakaksion sänky. Olen vuokralainen.