Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi nauttia työstään?

Vierailija
21.07.2018 |

Mitä työtä teette? Paljonko palkka? Onko työyhteisö erityisen hyvä? Oletteko jotenkin erityisen sopivia luonteeltanne työhönne?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä työ on p**kaa jankkaajia. Koetan selittää "työn" idean kuten lapsilleni:

Työnteon tarkoitus ei ole se, että siitä nautitaan tai että on kivaa. Tarkoitus on saada rahaa, jota tarvitaan ruokaan, asumiseen yms. Rahaa työn teetättäjä joutuu tekijälle maksamaan, koska se ei ole mitään niin kivaa, että joku tekisi sen ilmaiseksi.

Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja jotkut löytävät sellaisen työn joka on heille sopivaa ja kiinnostavaa ja siksi työ voi useimmiten olla ihan kivaakin, vaikka sitä ei viitsisi tai jaksaisi aina.

Vierailija
22/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstinkäsittely, 1700 e/kk netto, työyhteisö ok, luonteeltani sovin juuri tällaiseen työhön; työtä tehdään itsenäisesti ja työ ei sisällä asiakaspalvelua (mulla sos tilanteiden pelko enkä voisi tehdä asiakaspalvelua).

Eikö ärsytä epäselvästi puhuvat lääkärit (varsinkin ulkomaalaiset) tai yksipuolinen työ?

Itse tein tuota vuoden verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstinkäsittely, 1700 e/kk netto, työyhteisö ok, luonteeltani sovin juuri tällaiseen työhön; työtä tehdään itsenäisesti ja työ ei sisällä asiakaspalvelua (mulla sos tilanteiden pelko enkä voisi tehdä asiakaspalvelua).

Onko tuo nettopalkka joka kk sama? Itsekin tekstarina, mutta sellaisessa firmassa jossa palkkaus perustuu vain merkkeihin. Joskus ehtii saada kasaan merkkimäärän, että saa edes peruspalkan ja joskus ei. Joskus voi olla että töitä ei ole kaikille. Ihanan jännittävää asuntovelalliselle.

Vierailija
24/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ärsytä epäselvästi puhuvat lääkärit (varsinkin ulkomaalaiset) tai yksipuolinen työ?

Itse tein tuota vuoden verran.

Mes puolinen potolas. Sarauslomaa kolme päivää. Vaiva votava ylävyö. Lyhennetty versio mutta saatte käsityksen mitä turhapuro tekstiä. Näistä saa arvailla mitä tohtori tarkoittaa?

Vierailija
25/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä ravintola-alalla. Palkka 3200 brutto. Kivat työkaverit ja asiakkaat, hyvä pomo. Koen olevani työssäni hyvä, töihin on kiva mennä.

Vierailija
26/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotekehitystehtävissä insinööri, 4100/kk.

Samoin kuin miehen kanssa, työ ja ala pitää valita ajan kanssa jo kokeilla muutamia, jotta tietää missä / kenen kanssa viihtyy pidempään 😁