Mä olen viimeksi saanut pusun naiselta vuonna 2006
Harmittaa, että mun elämä meni kuten meni. Olisinpa saanut kokea kivoja asioita ja jakaa ilot ja surut jonkun kivan naisen kanssa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pussasin muistaakseni just vuonna 2006 erästä miestä poskelle baarissa kun hänellä oli synttärit. Tuo mies ilmeisesti luuli että tuo pusu tarkoitti jotain ja luuli että oli mahiksia muhun ja pyysi ystävältäni numeroni. Laittoi viestin ”haluisitko alkaa seurustelee mun kaa? Jos et, älä kerro täst viestist kellekkää ja poista tää viesti.” :D Voi mikä reppana. Oli varmaan ensikosketus naiseen tämä pusu.
Kylläpä kirjoitat väheksyvästi ja halventaen tuosta miehestä ja hänen väärästä tulkinnastaan. Ja pelkkiä ylänuolia viestilläsi? Ei oikein vaikuta siltä, että naiset olisivat se empaattisempi sukupuoli...
Noh, kerran eräs random mies antoi mulle pusun poskelle baarissa. En sanonut/reagoinut tuohon mitenkään eikä mulla varsinkaan olisi tullut mieleen kysyä alkaisiko tuo mies seurustelemaan kanssani. Tuon pusun jälkeen mies kysyi veemäiseen sävyyn "et kai sä nyt kuvittele et mä olisin kiinnostunu susta?", vastasin että ei, en luule.
Ilman mitään sarvia ja hampaita, jos muiden ihmisten kanssa ei pääse ollenkaan samalle aaltopituudelle niin pitäisikö harkita jotain terapeuttia vaikka? Jotain on vialla, ehkä omassa käyttäytymisessä, odotuksissa tai itsetunnossa ja siihen voisi löytyä apua. Katkeroituminen ja koko maailman naisten syyttäminen ei vie mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä en oo saanu mieheltä koskaan.
Miksi et ole saanut?
Ei ole ketään joka olisi antanut. Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua.
Okei. Missä tilanteessa kukaan voisi edes sua lähestyä? Oletko esim. Tinderissä?
No eikö ihmiset voi lähestyä toisiaan lähes missä vaan? En ole tinderissä, en tykkää että pitää naamoja valkkailla ja eikös siellä tosi moni etsi vaan jotain panoja.
No niinpä tietenkin. Eihän kukaan edes tiedä, että sä saattaisit olla seuraa vailla, jos et ensin tee sitä selväksi. On mahdollista, että kukaan ei sua maitohyllyltä tai kirjaston käytävältä tule iskemään, vaikka siinä sun lempiharlekiinissa niin kävikin. Seuraahan sä kyllä saisit, mutta olet vain piilossa, kuten käytännössä kaikki sinkkunaiset, jotka ruikuttaat, etteivät "saa" miestä.
Missä hiton harlekiinissa :D ja näyttää muille tulevan lähestymisiä ilman että ollaan jossain tinderissä esillä yms.
Enkä mä mitään ”seuraa” haluakaan, vaan ihan kunnon parisuhteen naimisiinmenon kera.https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkausromaani
"Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua."
Tuon lainauksen perusteella ei lähestytä, joten siksi oletin, ettei lähestyttäisi. Jos kuitenkin lähestytään, niin en ymmärrä mikä ongelmasi oikein on?
Mitähän nyt oot ymmärtänyt.. siis ei mua lähestytäkään? Ongelma on se, etten taida olla kovin haluttava kun noin monta kertaa torjuttu, jonka seurauksena en lähesty ketään eikä kukaan lähesty minuakaan joka vaan vahvistaa käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä en oo saanu mieheltä koskaan.
Miksi et ole saanut?
Ei ole ketään joka olisi antanut. Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua.
Okei. Missä tilanteessa kukaan voisi edes sua lähestyä? Oletko esim. Tinderissä?
Voi pyhä perse, toisia kiinnostaa olla muutakin kuin mällipatja satunnaisille panomiehille.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että mun elämä meni kuten meni. Olisinpa saanut kokea kivoja asioita ja jakaa ilot ja surut jonkun kivan naisen kanssa.
Kun pääset tiettyyn pisteeseen, ei asia enää liikauta yhtään. Näin se nyt vaan meni ja sillä siisti, eikä tätä elämää enää muunlaiseksi osaisi kuvitellakaan. Joskus parikymppisenä se oli ihan eri juttu kun oli vaikka minkälaisia haaveita tulevaisuudesta. En enää yksinkertaisesti edes tiedä mitä tehdä, vaikka olenkin ollut havaitsevinani kiinnostusta naikkosten osalta. Parempi kun ajattelee sille kantille vaan, että kuvittelen omassa päässäni kun niinhän se ennenkin aina oli.
Vierailija kirjoitti:
Ai, no ap, milloin joku nainen sai sinulta viimeksi pusun?
Siis onko sinulla mitään sosiaalisia kontakteja? Kun ajattelen, niin olen halannut mieheni lisäksi varmaan ainakin n. 20-30 miestä jo viimeisen vuoden aikana, toki nämä ovat olleet ystävähalauksia (jos niitä ei lasketa).
Myös sinkkuna halasin kyllä kaikkia ihmisiä joista pidin.
Tuon kommenttisi saamat ylä- ja alanuolet 20–4, siis 20.4. on sama kuin Hitlerin syntymäpäivä 20. huhtikuuta.
Sattumaako?