Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen viimeksi saanut pusun naiselta vuonna 2006

Vierailija
21.07.2018 |

Harmittaa, että mun elämä meni kuten meni. Olisinpa saanut kokea kivoja asioita ja jakaa ilot ja surut jonkun kivan naisen kanssa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa vaimo istui naaman päällä ja nyt mulla on häpykarvoja suussa.

Vierailija
22/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä mieheltä, vaikka olen käynyt harrastuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pusuja viime maanantaina. Se oli kivuliasta koska poltin huuleni auringossa ja miehellä oli lomaparta.

Mitä muille antaa, sitä itse saa. Kehotan puutteessa eläviä lähestymään ihmisiä positiivisessa hengessä.

Vierailija
24/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaddie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chaddie kirjoitti:

Mitä Ap täällä ahdistelee naisia? Oletko pusua hakemassa? Tiedät kai, että aggressiivisesti lähestyvä mies on jokaisen naisen painajainen?

Mitä sä oikein sekoilet? :D

Keskustele täällä sitten, kun kaikki ovat vierailijoita ja joskus kesken dialogin keskustelukumppani vaihtuu.

Vai olitko viestin 9 kirjoittaja?

Mitä sä nyt oikein sekoilet? :D

Vierailija
25/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chaddie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chaddie kirjoitti:

Mitä Ap täällä ahdistelee naisia? Oletko pusua hakemassa? Tiedät kai, että aggressiivisesti lähestyvä mies on jokaisen naisen painajainen?

Mitä sä oikein sekoilet? :D

Keskustele täällä sitten, kun kaikki ovat vierailijoita ja joskus kesken dialogin keskustelukumppani vaihtuu.

Vai olitko viestin 9 kirjoittaja?

Mitä sä nyt oikein sekoilet? :D

Voi teitä jonneja.

Vierailija
26/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa kaikille neitsypojille oikein märän pusun palleille ja gullille. Lurpsis.

Irja 66

Vierailija
27/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin antaa kaikille neitsypojille oikein märän pusun palleille ja gullille. Lurpsis.

Irja 66

Mikset voinut tehdö sitä 40-30 vuotta sitten? Miehet antavat neitsyttytöille pusuja missä iässä tahansa, mutta naisilla on aina vain tuo halventamisyritys, jossa vanhuuseläkeläinen tahtoo alaikäisiä miehiä. Miksi näin, naiset?

Vierailija
28/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tämä miesten luulo että kaikille naisille satelisi jotain pyyntöjä miehiltä koko ajan ja sitten muka nainen on se ainoa torjuja. Ja sitä paitsi vaikka tulis jotain panopyyntöjä niin ei monet naiset niitä kaipaa, joten siinäkään ei ole mitään positiivista kun joutuu niitä kestämään tietäen että kys. mies ei ole muuten kiinnostunut kun purkamaan lastinsa. Niin ompa imartelevaa..

Vierailija
29/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en oo saanu mieheltä koskaan.

Miksi et ole saanut?

Ei ole ketään joka olisi antanut. Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua.

Okei. Missä tilanteessa kukaan voisi edes sua lähestyä? Oletko esim. Tinderissä?

No eikö ihmiset voi lähestyä toisiaan lähes missä vaan? En ole tinderissä, en tykkää että pitää naamoja valkkailla ja eikös siellä tosi moni etsi vaan jotain panoja.

Vierailija
30/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

Ei ole ketään joka olisi antanut. Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua.

Okei. Missä tilanteessa kukaan voisi edes sua lähestyä? Oletko esim. Tinderissä?

No eikö ihmiset voi lähestyä toisiaan lähes missä vaan? En ole tinderissä, en tykkää että pitää naamoja valkkailla ja eikös siellä tosi moni etsi vaan jotain panoja.

No niinpä tietenkin. Eihän kukaan edes tiedä, että sä saattaisit olla seuraa vailla, jos et ensin tee sitä selväksi. On mahdollista, että kukaan ei sua maitohyllyltä tai kirjaston käytävältä tule iskemään, vaikka siinä sun lempiharlekiinissa niin kävikin. Seuraahan sä kyllä saisit, mutta olet vain piilossa, kuten käytännössä kaikki sinkkunaiset, jotka ruikuttaat, etteivät "saa" miestä.

Vierailija
31/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo voitto. Itse pussasin viimeksi vuonna 2003 ja halasin 2010.

Vierailija
32/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no ap, milloin joku nainen sai sinulta viimeksi pusun?

Vierailija
33/47 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, no ap, milloin joku nainen sai sinulta viimeksi pusun?

Samana vuonna, kun itse sain naiselta pusun. En minä nyt sentään haluttomia naisia käy väkisin pussailemassa.

Ap

Vierailija
34/47 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

No niinpä tietenkin. Eihän kukaan edes tiedä, että sä saattaisit olla seuraa vailla, jos et ensin tee sitä selväksi. On mahdollista, että kukaan ei sua maitohyllyltä tai kirjaston käytävältä tule iskemään, vaikka siinä sun lempiharlekiinissa niin kävikin. Seuraahan sä kyllä saisit, mutta olet vain piilossa, kuten käytännössä kaikki sinkkunaiset, jotka ruikuttaat, etteivät "saa" miestä.

Missä hiton harlekiinissa :D ja näyttää muille tulevan lähestymisiä ilman että ollaan jossain tinderissä esillä yms.

Enkä mä mitään ”seuraa” haluakaan, vaan ihan kunnon parisuhteen naimisiinmenon kera.

Vierailija
35/47 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se Tinder olisi joku autaaksitekevä paikka, jonne menemisen jälkeen kaikilla alkaa armoton sutina. Ja jos et mene sinne, olet ikuisesti tuomittu yksinäisyyteen.

Vierailija
36/47 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen viimeksi saanut pusun naispuoliselta henkilöltä vuonna 1992. Olin silloin eskarissa ja pihalla leikittiin pusuhippaa.

Vierailija
37/47 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

Missä hiton harlekiinissa :D ja näyttää muille tulevan lähestymisiä ilman että ollaan jossain tinderissä esillä yms.

Enkä mä mitään ”seuraa” haluakaan, vaan ihan kunnon parisuhteen naimisiinmenon kera.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkausromaani

"Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua."

Tuon lainauksen perusteella ei lähestytä, joten siksi oletin, ettei lähestyttäisi. Jos kuitenkin lähestytään, niin en ymmärrä mikä ongelmasi oikein on?

Vierailija
38/47 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin se Tinder olisi joku autaaksitekevä paikka, jonne menemisen jälkeen kaikilla alkaa armoton sutina. Ja jos et mene sinne, olet ikuisesti tuomittu yksinäisyyteen.

Ei ole, mutta on aika onttoa puhetta naiselta valittaa, että ei saa miestä, jos ei ole Tinderissä tai vastaavissa eikä löydä miestä omista piireistään. 

Vierailija
39/47 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä parempaa täällä tuo yksi väittää että jos ei mene tinderiin niin on oma vika jos on yksin. Just.

Vierailija
40/47 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta on aika onttoa puhetta naiselta valittaa, että ei saa miestä, jos ei ole Tinderissä tai vastaavissa eikä löydä miestä omista piireistään. 

Kivasti koitat mitätöidä kaikki naisten kokemukset. Tee kaikille palvelus ja pysyikin yksin kun et minkään näköiseen empatian kykene näköjään sukupuolen mukaan.