Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen viimeksi saanut pusun naiselta vuonna 2006

Vierailija
21.07.2018 |

Harmittaa, että mun elämä meni kuten meni. Olisinpa saanut kokea kivoja asioita ja jakaa ilot ja surut jonkun kivan naisen kanssa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä saman kohtalon kokeneita miehiä on Suomessa enemmän kuin mitä yleisesti myönnetään. Tai jos myönnetäänkin, niin vain siinä yhteydessä, kun meitä väheksytään ja halvennetaan.

Vierailija
2/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pussasin muistaakseni just vuonna 2006 erästä miestä poskelle baarissa kun hänellä oli synttärit. Tuo mies ilmeisesti luuli että tuo pusu tarkoitti jotain ja luuli että oli mahiksia muhun ja pyysi ystävältäni numeroni. Laittoi viestin ”haluisitko alkaa seurustelee mun kaa? Jos et, älä kerro täst viestist kellekkää ja poista tää viesti.” :D Voi mikä reppana. Oli varmaan ensikosketus naiseen tämä pusu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pussasin muistaakseni just vuonna 2006 erästä miestä poskelle baarissa kun hänellä oli synttärit. Tuo mies ilmeisesti luuli että tuo pusu tarkoitti jotain ja luuli että oli mahiksia muhun ja pyysi ystävältäni numeroni. Laittoi viestin ”haluisitko alkaa seurustelee mun kaa? Jos et, älä kerro täst viestist kellekkää ja poista tää viesti.” :D Voi mikä reppana. Oli varmaan ensikosketus naiseen tämä pusu.

Niin, tuollaista se on aika monelle. Ei saada mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, ja kun se ihme vihdoin ja viimein tapahtuu, innostutaan ja kuvitellaan asioita. Sulle tuo oli viaton pusu poskelle, miehelle se tarkoitti paljon enemmän. Jos ei muuta, veikkaan että pelastit miehen päivän tai jopa viikon tuolla. Hyvä sinä :)

Vierailija
4/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. nainen ja ollut lähikosketuksessa miehen kanssa viimeksi vuonna 2004. On meitä naisiakin.

Vierailija
5/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kirjoitat väheksyvästi ja halventaen tuosta miehestä ja hänen väärästä tulkinnastaan. Ja pelkkiä ylänuolia viestilläsi? Ei oikein vaikuta siltä, että naiset olisivat se empaattisempi sukupuoli...

Vierailija
6/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v. nainen ja ollut lähikosketuksessa miehen kanssa viimeksi vuonna 2004. On meitä naisiakin.

On varmasti. Kyllähän kuka tahansa voi jättäytyä kaiken ulkopuolelle, mutta naisilla se on yleensä oma valinta, ja miehillä vähän vähemmän oma valinta. Ymmärrät varmaan tämän itsekin, jos olet rehellinen.

Vierailija
7/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuollaista se on aika monelle. Ei saada mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, ja kun se ihme vihdoin ja viimein tapahtuu, innostutaan ja kuvitellaan asioita. Sulle tuo oli viaton pusu poskelle, miehelle se tarkoitti paljon enemmän. Jos ei muuta, veikkaan että pelastit miehen päivän tai jopa viikon tuolla. Hyvä sinä :)

Joo, hyvä sinä, joka vielä yli 10 vuotta myöhemminkin teet pilaa ja haukut miestä, joka julkesi pusun perusteella kuvitella, että hänellä saattaisi olla mahkuja sinuun. Kyllä tämä on hieno osoitus naisten empatiakyvystä.

Vierailija
8/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en oo saanu mieheltä koskaan.

Vierailija
9/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

Vierailija
10/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää vasta surkee oon, mua pussaa vaan hyttyset.

Vierailija
11/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

No mitä luulet?

Vierailija
12/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

No mitä luulet?

Mä luulen, että olet ihan itse jättäytynyt kaikesta pois ja antanut pakit sinua lähestyneille miehille, mutta jospa nyt vain kuitenkin kertoisit ihan omin sanoin miten asia on mennyt?

Vierailija
13/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Ap täällä ahdistelee naisia? Oletko pusua hakemassa? Tiedät kai, että aggressiivisesti lähestyvä mies on jokaisen naisen painajainen?

Vierailija
14/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

Ei ole ketään joka olisi antanut. Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua.

Vierailija
15/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

Ei ole ketään joka olisi antanut. Torjuttu ainakin 3 kertaa miesten toimesta jo nuorempana, enää en lähesty ketään eikä kukaan lähestyä mua.

Okei. Missä tilanteessa kukaan voisi edes sua lähestyä? Oletko esim. Tinderissä?

Vierailija
16/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole saanut?

No mitä luulet?

Mä luulen, että olet ihan itse jättäytynyt kaikesta pois ja antanut pakit sinua lähestyneille miehille, mutta jospa nyt vain kuitenkin kertoisit ihan omin sanoin miten asia on mennyt?

Ei huvita osallistua mihinkään kun on hiton ruma ja etenkin nykyään kun pitäisi joitain selfieitä vääntää joka paikkaan. Ja ei ole kyllä mitään lähestymisiä ollut ellei lasketa jonkun humalassa olevan treffipyyntö bussissa tai ventovieraiden tervehdykset. :D

Vierailija
17/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaddie kirjoitti:

Mitä Ap täällä ahdistelee naisia? Oletko pusua hakemassa? Tiedät kai, että aggressiivisesti lähestyvä mies on jokaisen naisen painajainen?

Mitä sä oikein sekoilet? :D

Vierailija
18/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chaddie kirjoitti:

Mitä sä oikein sekoilet? :D

Keskustele täällä sitten, kun kaikki ovat vierailijoita ja joskus kesken dialogin keskustelukumppani vaihtuu.

Vai olitko viestin 9 kirjoittaja?

Vierailija
19/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä naisia on tullut pussailtua. Syvistä kännikielareista sivistyneempiin ranskalaisiin poskisuudelmiin. Onhanha se mukavaa, mutta tänä päivänä harvinaisempaa.

Vierailija
20/47 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut koskaan. t: m40