Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räpellys & Testaus keskustelufoorumi? Kokemuksia?

Vierailija
21.07.2018 |

Mieheni tuommoista näyttää lukevan usein.
Välillä silmäillyt miehen tablettia, ja vähän erikoisia juttuja siellä näyttää olevan: alatyylistä tekstiä jne.

Pitäisikö olla huolissaan?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehelle sanoisin, että laittaa sen peenorin seisomaan ja tyydyttää lorttonsa.

Saa muuta sisältöä elämäänsä kuin jonkun tabletin vakoilun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen yhden tämmöisen bbs-kundin kanssa baarissa jutellut, jatkoillehan se homma päätyi. Puheidensa mukaan tienasi erittäin hyvin, teki töissä siistejä juttuja ja oli kuulemma hyvin varusteltu. Totuus kuitenkin paljastui, kun toin kundin kämpilleni. Aamulla korjasi ystävällisesti digiboksini, joka oli ollut pitkään rikki <3 Paljon ei kuitenkaan tullut keskustelusta mitään, ujon oloinen kaveri selvinpäin LOL.

Vierailija
44/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska paikka, ei edes koiraa saa!

Vierailija
45/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiina kirjoitti:

Kerran olen yhden tämmöisen bbs-kundin kanssa baarissa jutellut, jatkoillehan se homma päätyi. Puheidensa mukaan tienasi erittäin hyvin, teki töissä siistejä juttuja ja oli kuulemma hyvin varusteltu. Totuus kuitenkin paljastui, kun toin kundin kämpilleni. Aamulla korjasi ystävällisesti digiboksini, joka oli ollut pitkään rikki <3 Paljon ei kuitenkaan tullut keskustelusta mitään, ujon oloinen kaveri selvinpäin LOL.

Minä panin viimeksi päihdehoitajaa. Seuraavana iltana kun noustiin niin se käski häipyä.

Se oli aika hermon oloinen selvinpäin.

Vierailija
46/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aidosti, että Murot on lopetettu.

Vierailija
47/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sempsa Karri kirjoitti:

Ap:n miehelle sanoisin, että laittaa sen peenorin seisomaan ja tyydyttää lorttonsa.

Saa muuta sisältöä elämäänsä kuin jonkun tabletin vakoilun.

Akka pihalle vakoilusta ja tyydyttää vain itsensä :smoke:

Vierailija
48/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiina kirjoitti:

Olin varmaan minä.

-about 5000e/kk palkkaa

-ei elättejä

-velaton talo Helsingin keskustasta (arviolta noin 380 000e)

-vene

-eri säästötileillä n. 30ke

-osakkeissa n. 20ke

Hyvin menee, matkustelen paljon. Todennäköisesti muutan pois Suomesta piakkoin jonnekin eksklusiivisempaan maahan.

Vierailija
49/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea triidi

Vierailija
50/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sain tämän luettua niin voinkin painua takasin tolpalle nöyristelemään asiakkaita ja vänkäämään asioista joista en mitään tiedä.

Vierailija
51/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiina kirjoitti:

Kai vamaan tajusit että se pyyhki aamulla munan sun verhoon?

Vierailija
52/57 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiser Soze kirjoitti:

Nyt kun sain tämän luettua niin voinkin painua takasin tolpalle nöyristelemään asiakkaita ja vänkäämään asioista joista en mitään tiedä.

Hienoa, että rasistisen räpellys ja testaus foorumin käyttäjät ovat löytäneet tännekin nolaamaan itsensä.

Vierailija
53/57 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävällä jäi tuo alaosio auki ja voi helvetti mitä alatyylistä puhetta varsinkin naisista! Yäks, iljettävää!

Vierailija
54/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
56/57 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan nykyisin pelkästään sähköauto aluetta. Olen huolestunut saako Pingispongiskhaan ostettua koskaan Teslaa ja on hauskaa seurata 2000 e miljönäärien sähköautojen ostoa Santanderin hirmuveloilla! Lisäksi vertaillaan kuka saa poimittua omaa ulostettaan nopeiten sähköauton hanskalokerosta.

Vierailija
57/57 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pongkgis Khan saa päätöstä aikaiseksi.

Tämä kaikki kyllä viittaa siihen, että vaikka nyt aikalailla varmaa onkin Tesla Y:n osto, niin kannattanee kiltisti odotella ja katsoa paraneeko diilit vuoden loppua kohden. Painetta myyntiin Teslalla tosiaan on aikalailla ja siltä kantilta voi tulla vielä kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi