Vuittonin laukun omistavat?
Mikä merkki ja oletko tyytyväinen<+
-loppuelämän laukku hakusessa
Kommentit (26)
Isäpappa opetti aikoinaan, että naisella tulee olla luiska tai ei ole nainen ollenkaan. Jos mietin omaa naishistoriaani, niin kyllähän tuo väite piti kuin pitikin paikkansa. Nykyään haluan vain naisen, jolla on LV.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikissa vetskareissa on kirjaimet ykk :,D mene vaikka kangaskaupasta katsomaan, et pysty sieltä ostamaan vetskaa ilman tota merkintää, se siitä takeesta xD
No tuohan oli provo, eihän noin halvalla saa Luikkari laukkuakaan mitä hän väitti, ellei sitten ole todella huonossa kunnossa oleva vintage-Luikkari.
Vierailija kirjoitti:
Sarita44Porvoo kirjoitti:
Ei ole mallilla väliä.
Mulla on mittava kokoelma (yli 30kpl) LVn laukkuja, osa jopa huomattavan kalliitakin (n.250€). Pääosin hinnat kuitenkin siinä satasen molemmin puolin.Kestävät todellakin käyttöä, LV on todella laadun tae!
Suosittelen suuntaamaan katseen myös ulkomaan markkinoille, itse olen Turkista ja Thaimaasta hankkinut lomareissujeni yhteydessä useamman. Suomessa järjettömästi ilmaa hinnoissa!
Tarkkana saa olla piraattien kanssa kuitenkin, hyvä jippo varmistaa aitous on että mukana tulee dustbag ja että vetoketju on metallinen YKK leimalla.
Tätä ei moni tiedä, minua neuvoivat marmariksen LV liikkeessä että YKK leima on eräänlainen aitouskoodi, jonka netistä saa varmistettua.
Jos mieltäsi askarruttaa vielä, kysy rohkeasti lisää. Tapanani ei ole kehuskella, mutta vuosien kokemukseni kautta minulla on huomattava kokemus LVn tuotannosta.
0/5
Älä nyt, minusta tuo oli oikeasti hauska! Provoarvosanaa en anna, koska tarkoitus ei käsittääkseni ollut kirjoittaa provoa, vaan ironiaa. Ja toimi hienosti.
Luikkari, Vuikkari, Luiska ...Aarghh!
Mikä ihmeen "loppuelämän laukku" ? Sehän on vain kulututavara. Ei ksi joku jolla on rahaa todistele vaurauttaan jollakin laukulla.
Mulla on LV:n pochette. Sain valmistumislahjaksi isältäni. On kaunis. Itse en olisi laittanut 1500e käsilaukkuun...