Olen hirvittävän ruma - miten voisin muuttua edes keskiverron näköiseksi?
Tuntuu todella lohduttomalta olla syntynyt erittäin rumaksi naiseksi. Minua ei hyväksy kumppanikseen kukaan. Haluan todellakin muuttua.
Suurin ongelmani on rumat kasvonpiirteet (epäsymmetriset kasvot, iso nenä, iso suu, isot hampaat ja vinot silmät, voimakkaat poskipäät sekä pieni leuka). Vihaan kasvojani. Lisäksi kroppani on epäsuhtainen (leveä lantio ja isohko peppu kroppaan nähden). Hiukseni ovat rumanväriset ja ne eivät oikein edes värjäänny kauniisti, vaan jäävät helposti maantienvärisiksi.
Ulkonäköongelmani eivät ole tyylistä tai urheilullisuudesta kiinni, vaan nimenomaan olen syntynyt rumaksi. Salitreeni ei auta kasvoihin eikä leveään lantioonkaan. Mulla kävi erittäin huono tuuri geeniarpajaisissa ja olen muuttunut vuosien mittaan melko katkeraksikin. En kelpaa kenellekään oikeasti - en edes itseäni reilusti vanhemmille henkilöille. Olisiko vielä jotain tehtävissä?
Kommentit (80)
Onko netissä jossain ulkomaista sivustoa jonne voisi laittaa oman kuvansa kommenteille? Ap ei tätä välttämättä halua tehdä, mutta itse olen miettinyt että haluaisin kuulla tuntemattomien kommentteja (vähän niin kuin siinä 10 vuotta nuoremmaksi-sarjassa), mutta tietenkään suomalaisella sivustolla en voi sitä tehdä, koska en halua tuttujen huomaavan mitään.
Joskus joku tuntematon näkee ihan eri tavalla millainen meikki tai millaiset vaatteet sopii parhaiten.
Ap moi,
Ota yhteyttä ammattimaskeeraajaan, siis ei mihinkään kosmetologiin. Maskeerajia on teattereissa, oopperassa, varmaan kuitenkin useimmat freelancereita, jotka maskeeraavat leffat jne. He pystyvät oikeasti auttamaan sua enkä nyt tarkoita mitään oopperan roolimaskia, mutta tuo ammattikunta kyllä osaa tehdä ihme temppuja kasvoille. Googlaile tai soita ihan rohkeasti vaikka johonkin ammattiteatteriin ja kysy sieltä
heidän palkkalistoilla olevia tai heidän käyttämiä Maskeerajia. (olen työskennellyt teatterissa kauan).
Konsultoinnista joudut tietysti maksamaan jotain, mutta kokeile.
Kukaan ihminen ei ole ruma.
Meitä on vinonenäisiä, isonenäisiä, viivahuulisia, kummallisia hampaitakin ainakin vähän vanhemmalla väestöllä, kun ei ollut oikomishoitoja muinoin yhtä hyvin tarjolla kuin tänään.
On luomia, on joskus ihottumaa, on vääriä sääriä, keskivartalolihavuutta, epäsymmetrisiä kasvoja ja vartaloita, esim. rintoja.
On kaksoisleukaa, on ohuita hiuksia, paksuja kauloja.
On liian paksuja hiuksia, "hevosenjouhia".
¨¨
Se kaikki "normaalista" poikkeava on persoonallista!
Olisin hyvin onnellinen, jos ihmiset tajuaisivat persoonallisuuden käsitteen.
¨¨
Mikä on normaali?
Nanna Karalahtiko?
Jäin miettimään asiaa (olen aikaisemmin kommentoinut maskuliininen nainen). Olen saanut kuulla olevani ”fyysisesti epämiellyttävä” muutamalta mieheltä (himpuloita), mutta pidän itse itsestäni ja se lienee tärkeintä. Nuorempana inhosin isohkoa nenääni, leukaani, pituutta... suunnilleen kaikkea ulkonäössäni, mutta iän myötä jotain muuttui. Olen itsevarma, ryhdikäs, vahva. Jokaisessa on hyvät puolensa, eikä kaikkia voi miellyttää.
Teet kuten esim. varsin moni nuori korealainen tekee: menet kauneusleikkaukseen, jossa fiksataan esim. nenä ja leuka, ja tilanne paranee jo huomattavasti.
Aasian maissa et välttämättä saa enää edes töitä, jos et ole käynyt jonkin sortin leikkauksessa, niin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin. Mutta saattaa se leikkaus parantaa elämänlaatua muutenkin.
Eli hopi hopi säästämään ja sitten (kotimaisen, hyvämaineisen) kirurgin käsittelyyn. Muuta vaihtoehtoa ei meidän ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassamme valitettavasti taida olla.
[quote
Sekin on hyvä muistaa, että tämä elämä eletään itsestä ulospäin. Jännittävä vuoristopolku, herkullinen ruoka tai hieronta tuntuvat ihan yhtä hyvältä huolimatta siitä näytätkö supermallilta. [/quote]
Tämä! Erittäin hyvin sanottu, tää on ollu mun mottoni aina. Olen mielestäni aika keskiverto, en ruma mutta en erityisen kauniskaan. 35 vuotta avioliitossa olleena totean myös, että vaikka mitä kaunottaria ja komeuksia oltas oltu, aika tekee tehtävänsä, ja se mikä pitää parisuhteen yllä on ihan muut asiat kuin ulkonäkö; samanlainen huumorintaju, yhteiset arvot ja tavoitteet, kiintymys ja sen osoittaminen jne. Voit aivan hyvin löytää itsellesi kumppanin kun molemmat katsotte muuta kuin ulkokuorta, ja arvostatte myös itseänne.
Rakastan kauneutta, ja mikäs sen ihanampaa kuin että itselläni on näkökyky; on mukava katsella kauniita ihmisiä, kauniita vaatteita, kauniita asioita, todellisessa elämässä, lehtien sivuilta, telkkarista, mistä vaan. On hienoa että elämä tosiaan eletään ulospäin, ei tartte koko ajan katsella itseään vaan maailman ihmeitä, nauttia just noista asioista kaikilla aisteilla. Itse mietin välillä kun uutisia katsoo, että kyllä mulla on asiat hyvin, saan elää turvallisessa maassa, päättää omista asioistani, nauttia monenlaisista etuoikeuksista. Maailmassa on esimerkiksi kauniita naisia, joiden kulttuurissa on hiljaisesti hyväksytty vaikka se että mies voi heittää happoa naisen kasvoille. Siinä meni kauneus. Ja kuitenkin nämä uhrit jaksavat elää ylvästä, tarkoituksellista elämää senkin jälkeen.
Tsemppiä sulle , ap. Tee pikkuhiljaa muutoksia elämässäsi, mitä voit, ja ala nauttia kaikesta kauniista mistä voit!
Vierailija kirjoitti:
Pöh, mitä säälin kerjuuta taas. Korkeat poskipäät, vino silmät, iso suu ja hampaat tai iso nenä eivät ole naisella huonoja ominaisuuksia, leveästä lantiosta puhumattakaan. Jos hiusten väri on suurin ongelmasi niin suksi kuuseen valittamasta.
T. Oikeasti ruma nainen
Totta. Mulla eu ole poskipäitä ollenkaan, suu on pieni, silmät pyöreät ja nenä mallia töpseli. Leukaperät on leveät. Hampaat kävin oikomassa, sekin kuulemma on liikaa omaan luonnollisuuteen kajoamista kuten mikä tahansa muu ulkonäön muokkaus. En taida rohjeta mennä nenäleikkaukseen.
Onko sulla rahaa?
jos on:
1. vinot hampaat hiotaan pois..hampaisiin luonnolisen vaalet kuoret..
2. Hiusten pidennykset teipeillä eurooppalainen hius luonnolliset.
3. leuan muotoilu kirurgisesti
4. luonnolliset ripsenpidennykset.
5. mahdollisesti kemiallinen kasvojen kuorinta.
6. kehon muotoilu rasvan siirrolla.
rasva imetään reisistä ja vatsasta, siirretään poskipäohin ja peppuun ja rintoihin.
7. Rintaimplantit c-kuppi rintalihaksen alle.
Minusta kaikki Ap:n kuvaamat piirteet tuovat mieleen välimerellisen naisen. En tiedä miksi poikalantio on muodissa, ihailin päärynävartaloista työkaveria, ja vasta kun joku sanoi halveksien hänen leveästä lantiostaan, tajusin että noinkin siis voi ajatella. Lantio on kaunis ja naisellinen asia.
Pukeutuisin nimenomaan persoonallisen värikään "picassomaisesti", jos olisi nuo ominaisuudet.
Oliko tämäkin aloitus trolli? Ongelma on silloin ihan muualla. ...Tietty sukulaiset jos inttävät "rumuutta" lapsesta asti, aivopesu on tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko itse, että kauneuskirurgialla tilanne voisi muuttua kohdallasi? Tiedän, että se on suuri kynnys sekä henkisesti, että fyysisesti, puhumatta rahasta, mutta voisiko se edes teoriassa toimia sinulle? Toiset nimittäin vaikuttavat saaneen apua sekä nenän, että rintojen kohdalla.
Vai pidätkö oikeasti itsestäsi, mutta muiden reaktiot häiritsevät?
En pidä myöskään itse itsestäni fyysisessä mielessä. Olen omasta mielestäni oikeastikin ruma ja haluaisin muuttua todella paljon.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla rahaa?
jos on:
1. vinot hampaat hiotaan pois..hampaisiin luonnolisen vaalet kuoret..
2. Hiusten pidennykset teipeillä eurooppalainen hius luonnolliset.
3. leuan muotoilu kirurgisesti
4. luonnolliset ripsenpidennykset.
5. mahdollisesti kemiallinen kasvojen kuorinta.
6. kehon muotoilu rasvan siirrolla.
rasva imetään reisistä ja vatsasta, siirretään poskipäohin ja peppuun ja rintoihin.7. Rintaimplantit c-kuppi rintalihaksen alle.
Ei ole kovin paljoa rahaa, mutta voin toki säästää.
1. Yläleuan hampaani ovat suorat ja valkeat; alaleuan osalta (ne tosin normaalisti eivät näy) olen harkinnut oikomishoitoa.
2. Hiukseni ovat pitkät ja paksutkin (ja muutenkin hiukset ovat mielestäni täysin sivuseikka viehättävyydessä).
3. Olen erittäin vakavasti harkinnut leuan muotoilua kirurgisesti kyllä.
4. Ripsenpidennyksiä en välttämättä tarvitse ja ripsetkin ovat mielestäni epäolennainen seikka, kun kaikki muu on aika rempallaan.
5. Arpiakaan ei juurikaan ole kasvoissa, mutta uusia näppylöitä tulee ajoittain. Yritän taistella sen kanssa.
6. Rasvaa voisi todellakin imeä reisistä ja pepusta, mutta peppuun tai poskipäihin en tarvitse yhtään enempää. Rasvaimu tosin on todella kallis toimenpide, eikä se kropan rasva ole kaikkein pahin ongelmani (joka on siis kasvonpiirteeni).
7. Rintaimplanttien hankkimista olen harkinnut. Olisi mukavaa olla joskus elämässään todella naisellisen näköinen ja miehille mieluisan näköinen nainen, jonka potentiaalisen kumppanin ei tarvitsisi hävetä minua läheisilleen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin omasta kokemuksesta sanoa, että oma olemus, hyvä olo omissa nahoissa, on kaikista tärkeintä. Ihmiset ei ikävä kyllä kiinnostu tyypeistä, jotka pyytelevät anteeksi omaa olemassaoloaan. Tiedän itse tämän kokemuksesta, ero on aivan valtava.
Itsevarmuutta on vaikea oppia, itsekin sen koulukiusattuna tiedän. Syynä oli milloin hammasraudat, milloin silmälasit, milloin hevosharrastus, milloin se että leikin, milloin se että pärjäsin hyvin koulussa, milloin se että tykkäsin lukea. Se on kuitenkin mahdollista, ja kun antaa itselleen mahdollisuuden olla onnellinen ja tyytyväinen omasta itsestään ja kehostaan, se näkyy ulos.. Ja itse ainakin vietän mielummin aikaa mukavien ja ns. rumien kuin hyvännäköisten mutta v*ttumasten ihmisten kanssa. Ensi kerralla kun kummitätisi aukoo sulle nenästäsi, sano vastaan että rumaan käytökseen ei leikkauksetkaan ikävä kyllä auta. Älä myöskään pukeudu kuin seinäruusu, vaan tutki mikä vaate sopii päärynävartalolle, eli niukkaa alaosaan jottei se korostu enempää ja runsaampaa yläosaa tasapainottamaan. Käytä värejä jä kuvioita, osta kiva huulipuna joka korostaa sun aistillisen pulleita huulia, laita highlighteriä poskipäihin, tee sun vinoihin silmiin siipirajaukset. Ole rohkeasti se mikä olet. Muuttumalla näkymättömäksi sua kohdellaan kuin näkymätöntä. Näy!
Ja hymyile! Jos et pidä hampaistasi, hymyile niin että ne eivät näy, mutta hymyile niin aidosti että se näkyy silmistä. Rehellinen hymy on ihan minkänäköisen vaan ihmisen paras kaunistus :)
P.S: Jos asut PK-seudulla, mä lähden sun kanssa kahville vaikka tänään, tai ostamaan sitä kivaa huulipunaa. Mies en kyllä ole :D
Olisihan tuo mukava ajatus, vaikka todella ujo olenkin.
T. Ap
Tosiruma2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, mitä säälin kerjuuta taas. Korkeat poskipäät, vino silmät, iso suu ja hampaat tai iso nenä eivät ole naisella huonoja ominaisuuksia, leveästä lantiosta puhumattakaan. Jos hiusten väri on suurin ongelmasi niin suksi kuuseen valittamasta.
T. Oikeasti ruma nainen
Totta. Mulla eu ole poskipäitä ollenkaan, suu on pieni, silmät pyöreät ja nenä mallia töpseli. Leukaperät on leveät. Hampaat kävin oikomassa, sekin kuulemma on liikaa omaan luonnollisuuteen kajoamista kuten mikä tahansa muu ulkonäön muokkaus. En taida rohjeta mennä nenäleikkaukseen.
Pyöreät silmät ovat mielestäni kyllä kauniit, samoin kuin leveät leukaperätkin ja pieni suukin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin omasta kokemuksesta sanoa, että oma olemus, hyvä olo omissa nahoissa, on kaikista tärkeintä. Ihmiset ei ikävä kyllä kiinnostu tyypeistä, jotka pyytelevät anteeksi omaa olemassaoloaan. Tiedän itse tämän kokemuksesta, ero on aivan valtava.
Itsevarmuutta on vaikea oppia, itsekin sen koulukiusattuna tiedän. Syynä oli milloin hammasraudat, milloin silmälasit, milloin hevosharrastus, milloin se että leikin, milloin se että pärjäsin hyvin koulussa, milloin se että tykkäsin lukea. Se on kuitenkin mahdollista, ja kun antaa itselleen mahdollisuuden olla onnellinen ja tyytyväinen omasta itsestään ja kehostaan, se näkyy ulos.. Ja itse ainakin vietän mielummin aikaa mukavien ja ns. rumien kuin hyvännäköisten mutta v*ttumasten ihmisten kanssa. Ensi kerralla kun kummitätisi aukoo sulle nenästäsi, sano vastaan että rumaan käytökseen ei leikkauksetkaan ikävä kyllä auta. Älä myöskään pukeudu kuin seinäruusu, vaan tutki mikä vaate sopii päärynävartalolle, eli niukkaa alaosaan jottei se korostu enempää ja runsaampaa yläosaa tasapainottamaan. Käytä värejä jä kuvioita, osta kiva huulipuna joka korostaa sun aistillisen pulleita huulia, laita highlighteriä poskipäihin, tee sun vinoihin silmiin siipirajaukset. Ole rohkeasti se mikä olet. Muuttumalla näkymättömäksi sua kohdellaan kuin näkymätöntä. Näy!
Ja hymyile! Jos et pidä hampaistasi, hymyile niin että ne eivät näy, mutta hymyile niin aidosti että se näkyy silmistä. Rehellinen hymy on ihan minkänäköisen vaan ihmisen paras kaunistus :)
P.S: Jos asut PK-seudulla, mä lähden sun kanssa kahville vaikka tänään, tai ostamaan sitä kivaa huulipunaa. Mies en kyllä ole :D
Olisihan tuo mukava ajatus, vaikka todella ujo olenkin. <3 Täksi päiväksi ja huomiseksikin olen tosin järjestänyt menoa aamusta iltaan. Asun kyllä PK-seudulla.
T. Ap
Laita mulle mailia, lipstickonwallpaper at aol.com :) Kavereita ei koskaan voi olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis ja täydellinen sellaisenaan! <3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella lohduttomalta olla syntynyt erittäin rumaksi naiseksi. Minua ei hyväksy kumppanikseen kukaan. Haluan todellakin muuttua.
Suurin ongelmani on rumat kasvonpiirteet (epäsymmetriset kasvot, iso nenä, iso suu, isot hampaat ja vinot silmät, voimakkaat poskipäät sekä pieni leuka). Vihaan kasvojani. Lisäksi kroppani on epäsuhtainen (leveä lantio ja isohko peppu kroppaan nähden). Hiukseni ovat rumanväriset ja ne eivät oikein edes värjäänny kauniisti, vaan jäävät helposti maantienvärisiksi.
Ulkonäköongelmani eivät ole tyylistä tai urheilullisuudesta kiinni, vaan nimenomaan olen syntynyt rumaksi. Salitreeni ei auta kasvoihin eikä leveään lantioonkaan. Mulla kävi erittäin huono tuuri geeniarpajaisissa ja olen muuttunut vuosien mittaan melko katkeraksikin. En kelpaa kenellekään oikeasti - en edes itseäni reilusti vanhemmille henkilöille. Olisiko vielä jotain tehtävissä?
Kuvitteleppa että maailman yksi arvostetuimmista ihmisistä oli Stephen Hawking. Hänellekkään ei varsinaisesti oltu suotu Jumalaista vartaloa ja ulkonäköä,, mutta sitäkin enemmän älyä. Kukaan ei varmasti arvostellut hänen ulkonäköään, sillä se oli täysin toisarvoinen asia. Kaikki arvostivat ja kunnioittivat häntä muun kuin ulkonäön vuoksi.
Jos uskotaan että Jumala loi meidät sellaisiksi kuin olemme, niin Jumala loi Hawkinin sellaiseksi, ettei hänen ulkonäöllään ollut merkitystä. Jos leikitään ajatuksella, että hänellä olisikin ollut todella jumalainen ja atleettinen vartal ja hän olisi erittäin hyvän näköinen, olisiko hän silloin keskittynyt niihin asioihin, mistä hän tuli tunnetuksi..?
Ehkä hän olisikin sen sijaan keskittynyt vain ulkonäköönsä, eikä olisikaan saanut aikaiseksi kaikkea sitä, mistä koko maailma vieläkin saa olla kiitollinen. :)
Jumala on luonut sinutkin tarkoituksella juuri sellaiseksi kuin olet, sillä olet täydellinen juuri sellaisenaan kuin olet. Ja varmasti sinullakin on ominaisuuksia, jotka peittoavat kauneimmankin miss universumin. Ehkäpä olet paljon myötätuntoisempi kuin ns. kauniit ihmiset? Mitä virkaa on kauniilla ulkokuorella, jos sisällä on ruma sielu?
Kiitos tästä viestistä. <3 Se lämmitti minua eniten moneen kuukauteen, vaikken olekaan mitenkään verrattavissa Stephen Hawkingiin missään mielessä. Olen muutenkin saanut uskosta ja uskonnosta (kuten myös tiedekirjoista) turvaa yksinäisyydessäni. Ehkä mullakin on oikeus olla olemassa, vaikka kaltaisiani hyljeksitäänkin, enkä oikein kelpaa parisuhteeseen ulkoisen olemukseni vuoksi. Koetan vain enenevässä määrin löytää onnea muista asioista.
T. Ap
Voi miten ihana kuulla! Meitä ihan tuntemattomia on täällä paljon jotka välittävät sinusta vaikkei kukaan ole edes nähnyt sinua. :) Olet selvästi ihana ihminen, ja kaiken rakkauden arvoinen. <3 Varmasti tuolla jossain on joku, joka vain odottaa sinua!
Iloa, valoa ja paljon rakkautta!!! <3
Vierailija kirjoitti:
Tosiruma2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Oikeasti ruma nainen
Pyöreät silmät ovat mielestäni kyllä kauniit, samoin kuin leveät leukaperätkin ja pieni suukin.
T. Ap
Mun mielestä nimenomaan vinot kissansilmät on kauniit, samoin pieni siro leuka ja leveä hymy! Mulla on oikeasti ihan pyöreät mulkosilmät, joista olen saanut kuulla lapsesta asti. Koulussa opettaja sanoi minun olevan seinää päin juosseen näköinen, kuulemma kuin mopsi. Myös pienestä suustani olen saanut kuulla aina. Se ei sovi leveisiin leukaperiin.
Ainoa mistä olen kuullut kehuja on suorat (oiotut) hampaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo piirteet mistä kerroit, tunnen yhden naisen joka näyttää suunnilleen tuolta, mitä kuvailit. Onko sinulla muuten myös hörökorvat? Jos olet se, keneksi sinua luulen, niin et ole ruma, olet vähintäänkin keskinkertainen. Olen nähnyt paljon pahempaakin. Sitä paitsi, et ole luultavasti miesten mielestä ruma. Yleensä miesten mielestä naisen tekee rumaksi miehekkäät piirteet. Sinulla sen sijaan on todella naiselliset piirteet. Saat kyllä miehen, joka näkee sinut kauniina jos vain näet vaivaa. Vuonna 2018 miehet ei tule noin vain iskemään, tiedätte varmaan miksi.
Olen miehekäs nainen: pitkähkö, lihaksikas, kulmikkaat kasvot, vahva leuka. En kuitenkaan pidä itseäni millään muotoa rumana, ja miesseuraa on tungokseksi asti.
Fyysinen linjakkuus, voima ja sulavuus sekä ulospäin näkyvät henkiset vahvuudet, kuten määrätietoisuus - piirteet joita ihaillaan ovat pohjimmiltaan samoja miehillä ja naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy hoikkana. Kymppi pois jo s pehva on iso. Ei nuorehko hoikka nainen ole koskaan ruma.. Kehopositiiviset ovat kaikkein rumimpia.
Tarkoitatko kymmenen kiloa? Mittani ovat 174 cm / 63 kg tällä hetkellä. Se 10 kg:n pudotus vaatii kovaa dieettiä minulta. Ainoa isot ongelmat kehossani ovat peppu, reidet ja lantio; muuten pysyn melko helposti hoikkana. Kasvojen rumuuteen paino ei vaikuta/auta juurikaan. Toisaalta olen valmis kokeilemaan kaikki keinot, kun alan olla aivan epätoivoinen jo.
T. Ap
Eli sulla on itseasiassa huippu kroppa ja naamastakin luultavasti näytät vähintäänkin normaalille. Seuraavaksi selviää, että oletkin oikeastaan todella kaunis ja miehet eivät vain uskalla lähestyä koska olet niin upea. Hienosti kerjätty sääliä ja itsetunnonkohotusta. Se vaan, että tällaiset ketjut on ihmisten myötätunnon väärinkäyttöä ja tuhlausta.
Kroppani ei ole huippu lainkaan ja kasvoiltani olen ruma. Mitat voivat näyttää paperilla kohtalaisilta, mutta en ole sopusuhtainen. Olen pienirintainen päärynävartalo ja naamani muistuttaa petolinnun peräpäätä ja Neanderthalin ihmistä tms. Ja miehet eivät lähesty, koska en yksinkertaisesti vain kiinnosta heitä. Sukulaiset ja kaveritkin vinoilevat piirteistäni ilkeästi. En näytä keskiverrolta, vaan varsinkin aiemmin monet luulivat ulkomaalaiseksi, kun olen niin oudon näköinen isonenä.
Pukeudun siten, että koetan välttää mitään huomiotaherättävää, joten pukeudun mieluiten beigeen, tummansiniseen ja harmaaseen; vältän printtikuvioita ja mitään huomiotaherättävää. Vältän hameita ja korollisia kenkiä, joten mulla on yleensä matalapohjaiset mustat kengät ja farkut/tummansiniset/beiget housut ja kesäisinkin mieluiten pitkähihainen neutraalin näköinen paita. En käytä edes silmälaseja tai aurinkolaseja osin siksi, kun en halua pitää mitään "spesiaalia", johin ihmisten huomio kiinnittyisi.
Ap olet ruma. Tää ei tarkoita et ulkomaalaiset on rumia. Oot myös idiootti ja itsesäälijä miehiä ei sytytä sun persoonallisuus.
T. Ap
Ainoa täydellinen turn-off on kehopositiivisuus. Pidä kroppa kiinteänä, hiuksiin väri ja kuntoon, hampaat puhtaiksi, kevyt meikki ja hymy päälle. Okei, et ole kaunis, mutta viehättävä voit olla. Itse olen kasvoiltani rumahko, mutta monta kertaa sanottu hyvin viehättäväksi, koska pukeudun hyvin, naisellisesti sekä laadukkaasti. Urheilen paljon, olen opetellut kasvojani hieman kaunistavat kampaukset ja meikin.
Onko paikkakunnallasi joku hyvä kampaaja? Oletko haaveillut jostain kivasta tukkamallista? Toteuta se! Jos värjääminen hankalaa, hoida luonnonvärisi kiiltäväksi vaikkapa kookosöljyllä. Meikkaa ihanat vinot silmäsi nätisti niin että itse tykkäät. Jos olet hoikka löydät varmasti kivoja puseroita?
Pidä itsestäsi huolta, lue mukavia kirjoja, kuuntele hyvää musaa. Ole itsellesi ystävällinen. Älä anna enää sukulaisten moittia, ethän! Uskon ja toivon että elämääsi löytyy ihminen jolle sinä olet se maailman rakkain puoliso, ystävä tai vaikkapa äiti. Tsemppiä!